www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 125 dagen geleden)

NSGK verbetert en uniformeert haar werkwijze met Verito Charity

NSGK, de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind, heeft na een uitgebreide selectie gekozen voor de geïntegreerde oplossing van Verito. Met deze oplossing worden alle processen met betrekking tot de projectaanvragen, de financiële administratie, de fondsenwerving en de landelijke collecte ondersteund.

NSGK
NSGK zet zich in voor een samenleving waarin mensen met en zonder handicap vanzelfsprekend samen leven. NSGK richt zich op kinderen en jongeren tot 30 jaar met een lichamelijke, verstandelijke, zintuiglijke of meervoudige handicap. Jaarlijks steunt NSGK honderden projecten: van aangepaste speelplaatsen tot kleinschalige woonvormen, van speciale vakanties tot cultuurprojecten, en van voorlichting tot stageplaatsen, als het maar bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen en jongeren met een handicap.
NSGK, de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind

NSGK heeft de volgende doelstellingen geformuleerd voor de nieuwe oplossing:
  • Vergroten dekkingsgraad processen door systemen
  • Verbeteren inzicht in prestaties
  • Verder automatiseren handelingen
  • Reduceren dubbele informatiebronnen
Na een uitgebreid en gedegen selectietraject heeft NSGK een keuze gemaakt: zij kiest voor Dynamics NAV en voor Verito Informatisering als implementatiepartner.

Ingrid Tuinenburg, directeur NSGK: ‘De huidige manier van werken sluit steeds minder aan bij onze wensen. Wij maken nu nog gebruik van verschillende systemen, elke afdeling heeft haar eigen, soms al verouderde oplossing. Wij willen de manier van werken verbeteren en uniformeren en zijn ervan overtuigd dat de oplossing van Verito ons hierin kan ondersteunen. Door efficiënter te werken kunnen wij meer geld besteden aan het gehandicapte kind!’

Marjolein Laamers, projectleider NSGK, vult aan: ‘Bij onze oriëntatie hebben wij ook nadrukkelijk gezocht naar een partner met wie het klikt. Vanaf het eerste contact hebben wij deze klik ervaren. De medewerkers van Verito zijn no-nonsense, weten waar zij het over hebben en kunnen snel schakelen. Daarnaast hebben wij uitgebreid kennisgemaakt met klanten die al langer samenwerken met Verito. Zij bevestigen het positieve gevoel dat wij zelf ook al hadden. Wij hebben het volste vertrouwen dat wij met Verito en Verito Charity een grote stap vooruit maken!’

Verito Informatisering
Verito ontwikkelt en levert een standaard brancheoplossing voor goede doelen. De oplossing is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV en uitgebreid met tal van standaard Verito modules voor deze branche. Van CRM tot fondsenwerving, van het verwerken van projectaanvragen via internet tot de landelijke collecte en van het incasseren van grote aantallen giften tot de financiële administratie. Alle processen worden ondersteund met één oplossing.

Owe Loonstra, sales & marketing manager Verito: ‘Wij zijn verguld met de keuze van NSGK voor ons en onze oplossing. Wij hebben de medewerkers van NSGK ervaren als bijzonder gedreven en deskundig en zien uit naar de komende samenwerking. Met de keuze van NSGK verwelkomt Verito opnieuw een toonaangevende speler in de goede doelen branche.’

Wilt u meer weten over NSGK? Bezoekt u dan www.nsgk.nl. Wilt u meer weten over Verito en haar oplossing voor goede doelen? Bel (055) 534 30 06, mail naar sales@verito.nl of bezoek www.verito.nl.
Laatste van Verito Informatisering

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials