www.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Axios Systems is de eerste IT Service Management leverancier die voor alle 16 ITIL® processen gecertificeerd is

Edinburgh, UK – 19 Mei 2016: Axios Systems, wereldwijd toonaangevend in IT Service Management (ITSM) oplossingen, maakt bekend dat haar ITSM oplossing, assyst, als eerste product ter wereld gecertificeerd is voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen.

PinkVERIFY bewaakt internationaal de kwaliteit van ITSM tooling, dit wordt door Pink Elephant, een internationale kennisleider op het gebied van bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering, uitgevoerd. Axios toont wederom wereldwijd haar leiderschap op het gebied van ITIL door als eerste en enige aanbieder volledig gecertificeerd te zijn.

Axios groeit met de ITSM oplossing assyst sneller dan de markt, zeker aangezien het product naast gecertificeerde  ITIL processen ook IT Asset Management (ITAM) biedt. Het toevoegen van de ITAM Suite aan de laatste versie van assyst maakt het klanten wereldwijd mogelijk om te profiteren van een volledig geïntegreerde IT service en asset management oplossing. Meer dan 44 procent van de CIO’s zijn gericht op het leveren van geïntegreerde diensten en een kwalitatieve user experience1, deze oplossing biedt niet alleen de mogelijkheid om alle 16 ITIL processen te integreren maar ook om IT dienstverlening van de volgende generatie in te zetten.

Dit is de meest recente aankondiging in een serie van primeurs voor Axios, de organisatie loopt al meer dan 25 jaar voorop met ITSM best practices. Axios was als eerste BS 15000 (nu ISO 20000) gecertificeerd en omarmde als eerste het ITIL framework. In 2014 bood Axios, als eerste speler, alle (op dat moment beschikbare) 15 ITIL processen in één oplossing aan.

David Ratcliffe, President van Pink Elephant, zei: “De PinkVERIFY software assessment service test service management tools op elk van de 16 ITIL processen. Het is geweldig nieuws dat nu de eerste tool voor alle 16 ITIL processen gecertificeerd is. Gefeliciteerd Axios Systems! Zij hebben zich vanaf het eerste moment sterk gemaakt voor ITIL, nu 25 jaar later toont deze PinkVERIFY certificering aan dat Axios nog steeds leiderschap laat zien!”

Tasos Symeonides, CEO van Axios Systems, zei: “Wij zijn bijzonder trots op deze certificering, dit maakt Axios tot koploper op het gebied van ITSM best practices. Wij innoveren continu en onze toewijding aan ITIL best practices is nooit gestopt, deze aankondiging vormt het bewijs.

“assyst heeft al meer dan 25 jaar een leidende positie door continue als eerste speler te innoveren. Wij bieden onze klanten wereldwijd de mogelijkheid om de assyst ITAM Suite te gebruiken en hiermee bieden we meer functionaliteit dan ooit in één oplossing.”

Over Axios Systems
Axios Systems legt zich al meer dan 25 jaar volledig toe op  IT Service Management (ITSM) oplossingen. Als toonaangevende speler van innovatieve technologieën, helpt Axios niet alleen de IT organisaties om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren maar ook de HR, Facilities Management en Finance afdelingen. Axios wordt door analysten en klanten wereldwijd als een toonaangevende speler beschouwd met een 100% focus op service management.

De ITSM software van Axios Systems, assyst, is ontwikkeld om mensen, processen en technologie te ondersteunen. assyst biedt krachtige ITSM software die snel te implementeren en makkelijk te onderhouden is.

assyst is gecertificeerd voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen en de eerste leverancier die dit aanbiedt binnen één oplossing.

Meer informatie over Axios Systems is te vinden op  www.axiossystems.com

Pers Contact: pr@axiossystems.com

12015 global CIO survey, Deloitte University Press, 2015
Laatste van Axios Systems
Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

Nedschroef kiest voor Axios Systems om Service Management te centraliseren en IT Happiness te stimuleren

Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Axios Systems contact

Logo Axios Systems

assyst@axiossystems.nl
  www.axiossystems.nl
Axios Systems sociaal

Axios Systems tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl