www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl

Axios Systems is de eerste IT Service Management leverancier die voor alle 16 ITIL® processen gecertificeerd is

Edinburgh, UK – 19 Mei 2016: Axios Systems, wereldwijd toonaangevend in IT Service Management (ITSM) oplossingen, maakt bekend dat haar ITSM oplossing, assyst, als eerste product ter wereld gecertificeerd is voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen.

PinkVERIFY bewaakt internationaal de kwaliteit van ITSM tooling, dit wordt door Pink Elephant, een internationale kennisleider op het gebied van bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering, uitgevoerd. Axios toont wederom wereldwijd haar leiderschap op het gebied van ITIL door als eerste en enige aanbieder volledig gecertificeerd te zijn.

Axios groeit met de ITSM oplossing assyst sneller dan de markt, zeker aangezien het product naast gecertificeerde  ITIL processen ook IT Asset Management (ITAM) biedt. Het toevoegen van de ITAM Suite aan de laatste versie van assyst maakt het klanten wereldwijd mogelijk om te profiteren van een volledig geïntegreerde IT service en asset management oplossing. Meer dan 44 procent van de CIO’s zijn gericht op het leveren van geïntegreerde diensten en een kwalitatieve user experience1, deze oplossing biedt niet alleen de mogelijkheid om alle 16 ITIL processen te integreren maar ook om IT dienstverlening van de volgende generatie in te zetten.

Dit is de meest recente aankondiging in een serie van primeurs voor Axios, de organisatie loopt al meer dan 25 jaar voorop met ITSM best practices. Axios was als eerste BS 15000 (nu ISO 20000) gecertificeerd en omarmde als eerste het ITIL framework. In 2014 bood Axios, als eerste speler, alle (op dat moment beschikbare) 15 ITIL processen in één oplossing aan.

David Ratcliffe, President van Pink Elephant, zei: “De PinkVERIFY software assessment service test service management tools op elk van de 16 ITIL processen. Het is geweldig nieuws dat nu de eerste tool voor alle 16 ITIL processen gecertificeerd is. Gefeliciteerd Axios Systems! Zij hebben zich vanaf het eerste moment sterk gemaakt voor ITIL, nu 25 jaar later toont deze PinkVERIFY certificering aan dat Axios nog steeds leiderschap laat zien!”

Tasos Symeonides, CEO van Axios Systems, zei: “Wij zijn bijzonder trots op deze certificering, dit maakt Axios tot koploper op het gebied van ITSM best practices. Wij innoveren continu en onze toewijding aan ITIL best practices is nooit gestopt, deze aankondiging vormt het bewijs.

“assyst heeft al meer dan 25 jaar een leidende positie door continue als eerste speler te innoveren. Wij bieden onze klanten wereldwijd de mogelijkheid om de assyst ITAM Suite te gebruiken en hiermee bieden we meer functionaliteit dan ooit in één oplossing.”

Over Axios Systems
Axios Systems legt zich al meer dan 25 jaar volledig toe op  IT Service Management (ITSM) oplossingen. Als toonaangevende speler van innovatieve technologieën, helpt Axios niet alleen de IT organisaties om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren maar ook de HR, Facilities Management en Finance afdelingen. Axios wordt door analysten en klanten wereldwijd als een toonaangevende speler beschouwd met een 100% focus op service management.

De ITSM software van Axios Systems, assyst, is ontwikkeld om mensen, processen en technologie te ondersteunen. assyst biedt krachtige ITSM software die snel te implementeren en makkelijk te onderhouden is.

assyst is gecertificeerd voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen en de eerste leverancier die dit aanbiedt binnen één oplossing.

Meer informatie over Axios Systems is te vinden op  www.axiossystems.com

Pers Contact: pr@axiossystems.com

12015 global CIO survey, Deloitte University Press, 2015
Laatste van Axios Systems
Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

Nedschroef kiest voor Axios Systems om Service Management te centraliseren en IT Happiness te stimuleren

Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Axios Systems contact

Logo Axios Systems

assyst@axiossystems.nl
  www.axiossystems.nl
Axios Systems sociaal

Axios Systems tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage