www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Albert Heijn, Blokker en bol.com genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2016

Amsterdam, 18 mei 2016 – Albert Heijn, Blokker en bol.com zijn genomineerd voor de award voor Beste E-mailcampagne van 2016. Daarnaast zijn nog 4 e-mailmarketeers genomineerd als kanshebber voor de titel E-mail Man / Vrouw van het jaar. De E-mail Awards worden jaarlijks uitgereikt door brancheorganisatie DDMA.

De kandidaten voor E-mail Man / Vrouw van het jaar zijn Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeal.nl), Floris Regouin (Samsung Benelux), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling).

Record
De vakjury beoordeelde dit jaar een recordaantal inzendingen. De jury is onverdeeld enthousiast over het hoge niveau van zowel de kandidaten als de ingezonden campagnes.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De inzendingen voor de E-mail Awards 2016 onderstrepen dat e-mail bij steeds meer bedrijven onmisbaar is in de klantcontactstrategie. De genomineerde professionals getuigen van een gezonde visie op e-mailmarketing, hebben oog voor de klant, de customer journey en voor meer kanalen dan e-mail alleen. Door te blijven vernieuwen en steeds beter gebruik te maken van klantdata zorgen zij ervoor dat e-mail steeds persoonlijker en relevanter wordt voor de klant. We zien een toename in automated campaigns en testen voor het optimaliseren van e-mailresultaten.”

DDMA E-mail Summit
De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA E-mail Summit op 9 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de awards is er een afwisselend programma met keynote sprekers Kath Pay en Bram Alkema, diverse cases, dieptesessies over o.a. marketing automation en de presentatie van de nieuwste E-mail Benchmark. De E-mail Summit is een initiatief van brancheorganisatie DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards.

Meer informatie over de EMAIL SUMMIT.

Over DDMA en de commissie E-mail
DDMA (Data Driven Marketing Association) is de brancheorganisatie voor marketing met 275 leden variërend van War Child tot Heineken, van Relay42 tot Vodafone. Als onafhankelijk orgaan adviseert DDMA haar leden over privacy en wetgeving en informeert ze over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van data in marketing. Daarnaast is de brancheorganisatie actief in Brussel en Den Haag.

De e-mailmarketingexperts van Nederland komen bijeen in de DDMA commissie E-mail. Vanuit dit onafhankelijke kennisplatform ontstaan initiatieven als de Code E-mail, de Emailbenchmark en dus de Email Summit. De DDMA commissie E-mail wil vanuit een onafhankelijk platform ‘hun’ sector op een kwalitatief hoger plan tillen. Dit door onderling informatie uit te wisselen maar vooral door hun gezamenlijke kennis terug te geven aan sector.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

DDMA
Communicatie
Linda Schilperoort
T: 020-4528413
E: lindaschilperoort@ddma.nl

Events
Merel de Koning
T: 020-4528413
E: mereldekoning@ddma.nl

Dit bericht is ook online te vinden.
Tags bij dit bericht