www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Op elk moment de perfecte lichtambiance met devolo Home Control en Philips Hue®.

Gratis update biedt native ondersteuning voor lichtbediening in devolo Home Control

Bunnik, 18 mei 2016 – devolo Home Control biedt nu volledige ondersteuning voor slimme lichtbediening met Philips Hue®. De nieuwste, gratis software-update voor ‘my devolo’ zorgt voor nog meer comfort en gemak in huis met Philips Hue® dankzij het gebruik van een timer, de mogelijkheid direct je lichtkleur weer te geven, en een afstandsbediening via internet. Deze en andere Philips Hue®-functies beschikken nu over native ondersteuning in devolo Home Control en zijn te combineren met alle devolo Home Control-componenten.

Perfect lichtdesign
Licht heeft een substantiële invloed op ons welzijn en zelfs onze gezondheid. De slimme lichtbediening van Philips Hue® geeft je vrijheid in het bepalen van de lichtambiance in je eigen huis. Van vloerlampen tot lichtstrips en de populaire Philips Hue®-gloeilampen – alles werkt zeer eenvoudig, flexibel en met optimaal gemak. Gebruik www.mydevolo.com, geautomatiseerde tijdsinstellingen of een wandschakelaar om lichten aan en uit te doen, te dimmen of hun kleur te veranderen – nu eenvoudig gemaakt dankzij de gratis update en volledige ondersteuning via devolo Home Control.

Lichtbediening met devolo Home Control
Hoewel Philips Hue® al diverse functies biedt, zoals incrementele helderheidsbediening als plezierige wekmogelijkheid, biedt het systeem in combinatie met devolo Home Control nog meer mogelijkheden. Componenten als deur/raamcontacten, bewegingssensors en devolo Home Control-tijdsinstellingen zijn te gebruiken om het licht automatisch aan en uit te zetten. Philips Hue®-lampen zijn ook te gebruiken als extra visueel alarm. Een voorbeeldtoepassing is het gebruiken van de devolo Home Control-rookdetectors voor het aanzetten van alle Philips Hue®-lampen om de ontsnappingsroute automatisch te verlichten. Zelfs visualisatie van kamertemperatuur is mogelijk in zestien miljoen verschillende kleurtinten. Al deze mogelijkheden zijn vanaf overal ter wereld te bedienen via de ‘my devolo’-app.

Nieuwe mogelijkheden met Philips Hue®
devolo Home Control opent een nieuwe wereld van mogelijkheden voor bezitters van Philips Hue®-systemen. De uitbreiding werkt naadloos en is zeer gebruiksvriendelijk. Nadat Philips Hue® is geïntegreerd in een devolo Home Control-systeem – wat binnen slechts enkele minuten is uit te voeren –, zijn alle speciale functies direct beschikbaar in de intuïtieve ‘my devolo’-software: van kleurselectie tot en met voorgeconfigureerde lichtopties. Dit stelt je in staat om nuttige en comfortabele verbeteringen in het leven van alledag te introduceren. Het licht is aan te passen aan je individuele voorkeuren en de tijd. Regelmatig gebruikte instellingen, zoals ‘tv’ en ‘wekker’, zijn op te slaan en te activeren met een druk op de knop via www.mydevolo.com of via tijdsinstellingen. Intelligente aanwezigheidssimulaties leveren extra beveiliging tegen ongewilde bezoekers. Verder zorgt de combinatie van Philips Hue® en devolo Home Control ervoor dat het energieverbruik daalt. Intelligente regels en tijdsinstellingen maken dat lampen die niet nodig zijn, simpelweg worden uitgeschakeld.

Slim lichtdesign en smarthomes vormen een onverslaanbaar team
devolo Home Control is in staat tot het bedienen van alle Philips Hue® Bridge-functies. Philips Hue®-componenten, zoals lichtknoppen, blijven normaal werken. De devolo Home Control Starter Pack met centrale unit, deur/raamcontact en Smart Metering Plug is verkrijgbaar voor een aanbevolen verkoopprijs van 219,90 euro. Extra devolo Home Control-componenten – voor beveiliging, energiebesparing en gemak – zijn online en in winkels beschikbaar. Om Philips Hue®-componenten te integreren met devolo Home Control, dient de Philips Hue® Bridge geïnstalleerd te worden met de overeenkomstige lampen.

Meer informatie over devolo Home Control: http:/www.devolo.com/nl/Producten/Home-Control.

Mediacontact

LVTPR
Lara Schreuder
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
E-mail devolo@lvtpr.nl

devolo AG
Marcel Schüll
Charlottenburger Allee 60
52068 Aken, Duitsland
Tel: +49 241 18279-514
Fax: +49 241 18279-999
E-mail: presse@devolo.de

Over devolo AG
devolo AG is de toonaangevende Europese producent van netwerkcommunicatieoplossingen. De belangrijkste productlijn van het bedrijf is dLAN®, een flexibele netwerktechnologie die gebruik maakt van bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk. Deze Powerline-oplossingen worden toegepast in huishoudens en commerciële omgevingen. Zij lopen voorop in de grootschalige toepassing van energiedatadistributie en huisautomatisering. devolo investeert in de ontwikkeling van dLAN-technologie® via zijn eigen gepatenteerde oplossingen. Het wereldwijd opererende bedrijf is sinds 2009 leider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan 30 miljoen verkochte adapters. Dankzij een duurzame bedrijfsvoering neemt devolo zijn verantwoordelijkheid voor klanten, werknemers en het milieu. Meer informatie is te vinden op http://www.devolo.com/nl.
Laatste van devolo
Geld besparen? Verwarm slimmer!

Tips voor Wereld Radio Dag 2020: internetradio thuis en onderweg

Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl