www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

Grote ICT dienstverleners op zijspoor gezet door release Voice over IP telefonie 2.0

Iedereen heeft het tegenwoordig over Voice over IP (VoIP), als het gaat over dé nieuwe telefonie oplossing. Denk hierbij aan producten als KPN ÉÉN, BroadSoft , Compass etc. Naar nu blijkt allemaal traditionele ‘VoIP telefonie 1.0’.

Deze VoIP telefooncentrales kunnen in de Cloud of bij de klant op locatie worden geïnstalleerd. Echter zijn het vaak dure oplossingen die verre van volmaakt en compleet zijn. Er moet in veel gevallen namelijk nog voor elke extra gewenste functionaliteit, (maandelijks) een bedrag betaald worden. Denk hierbij aan functionaliteiten als voicemail, wachtrijen, doorschakelingen, keuzemenu’s, vast-mobiel integratie, telefoniste bedienpost etc. Daar zit de gebruiker niet op te wachten. Het zijn gewoon functionaliteiten die standaard in een telefoniesysteem moeten zitten.

Met de komst van ‘VoIP telefonie 2.0’ in de vorm van het IP Businessmanger Communicatieplatform heeft de gebruiker gewoon alle functionaliteiten in één systeem zonder dat men daar extra voor betaalt. Het is dan ook een zeer geavanceerd en veilig Communicatieplatform dat verder gaat dan alleen telefoneren. Het is ‘de nieuwe manier van communiceren’ met VoIP en kan zowel in de Cloud als op locatie worden geïnstalleerd.

- Zo is het een Communicatieplatform waar de mobiele telefoon onderdeel is van het telefoniesysteem, alsof het een toestel is wat op kantoor staat.

- Waardoor men dus snel kan zien of iemand mobiel aan het bellen is, door middel van een functieknop op het toestel.

- Waar men niet bij een bepaalde provider hoeft te  zitten om het mobiele toestel onderdeel van het telefoniesysteem te laten zijn.

- Waar een gebruiker thuis werkt met een IP toestel en toch gebruik kan maken van alle functionaliteiten op het telefoniesysteem.

- Waar elk telefoonnummer gekoppeld kan worden aan het telefoniesysteem en wordt gerouteerd naar de desgewenste locatie.

- Waar men niet betaalt voor extra functionaliteiten die gewoon standaard in het telefoniesysteem zitten.

..én waar alle functionaliteiten zoals genoemd in het document http://www.ipbusinessmanager.nl/ipbm/nl/featurelijst.php bij de prijs inbegrepen zijn.

Of het nu om 1 gebruiker gaat die als ZZP’er bereikbaar wil zijn op een vast nummer, gekoppeld aan zijn mobiele telefoon, of om een multinational met 8.000 vaste gebruikers, 3.000 mobiele gebruikers en 12 vestigingen door heel Europa. Voor de IP Businessmanager is dit geen enkel probleem en wordt hiermee de toon gezet voor ‘VoIP telefonie 2.0’.

Met de uitgebreide beheertool kan men eenvoudig alles zelf bedienen en configureren.  Op deze manier is de gebruiker niet afhankelijk van de leverancier, die alles moet instellen en waar dan vorstelijk voor betaald moet worden.

De IP Businessmanager® behoort tot de nieuwste generatie van VoIP telefoniesystemen. Kenmerken zijn: schaalbaarheid, interoperabiliteit, platform onafhankelijk, licentievrij, open standaarden en leveranciersonafhankelijk.

Op aanvraag kan er een demonstratie worden verzorgd voor de toekomstige gebruiker.

Voor meer informatie belt u met 085-0479233 of per mail aan info@ipbusinessmanager.nl
Laatste van IP businessmanager

Nieuwe release IP Businessmanager® VoIP telefonie systeem

Nieuwe versie IP Businessmanager® 5.0
IP businessman.. contact

Logo IP businessmanager

IP businessman.. sociaal

IP businessman.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl