www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: MCS PR

Synology kondigt DiskStation DS916+ aan

Kracht, productiviteit en schaalbaarheid voor de groeiende onderneming

Taipei, Taiwan, 17 mei 2016 – Synology heeft vandaag de DS916+ gelanceerd, een schaalbare 4-bay-NAS-server speciaal voor professionals en groeiende bedrijven. Met zijn quadcore-processor is de DS916+ toegerust op hoge snelheden en gecompliceerde data-encryptie. Dankzij de flexibele schaalbaarheid tot negen schijfstations is de DS916+ in staat om in een snel toenemende behoefte aan opslagcapaciteit te voorzien. De zakelijke gebruiker kan dankzij DiskStation Manager (DSM) 6.0 met veelzijdige add-on-pakketten naadloos bestanden synchroniseren en delen, productieve samenwerkingen aangaan en soepel herstellen van onverhoopte calamiteiten.

Met lees- en schrijfsnelheden van respectievelijk meer dan 225 en 221 MB/s zet de DS916+ uitstekende prestaties neer. Betreft het versleutelde data, dan gaat de leessnelheid tot 225 MB/s en de schrijfsnelheid tot 209 MB/s, wat de DS916+ bij uitstek geschikt maakt voor een breed scala aan IT-taken in een beveiligde en robuuste werkomgeving. De DS916+ wordt naar keuze geleverd met een geheugen van 2 GB en, voor nog meer flexibiliteit bij gelijktijdige verbindingen en virtualisatie, 8 GB.

"De DS916+ is ontwikkeld om te voldoen aan de snelgroeiende opslagbehoeften van bedrijven en overbrugt daarmee de kloof tussen persoonlijke opslagsystemen, die zakelijke groei niet aankunnen, en dure zakelijke systemen”, zegt Michael Wang, product manager bij Synology. "Met de DS916+ en een DX513 uitbreidingseenheid kan ieder bedrijf nu beschikken over flexibele schaalbaarheid en de krachtige functies van DSM 6.0.”

De DS916+ draait op DSM 6.0, het meest geavanceerde en intuïtieve besturingssysteem voor NAS-apparaten. Met toepassingen als back-up en netwerkbeheer biedt de DS916+ alle essentiële zakelijke diensten en draagt hij bij aan een grotere productiviteit. Synology heeft al talrijke media-onderscheidingen verdiend, zoals het aanvoeren van de categorie ‘midrange NAS’ in het onderzoek naar opslagoplossingen van TechTarget.

Meer informatie is te vinden op https://www.synology.com/products/DS916+.

Verkrijgbaarheid
De DS916+ is per direct leverbaar.

De adviesprijs bedraagt:
· DS916+ (2G) € 580.80 (incl.BTW)
· DS916+ (8G)€ 629.20 (incl. BTW)

Over Synology
Synology biedt oplossingen voor netwerkopslag en IP-surveillance die een nieuwe blik werpen op databeheer en camerabewaking in het cloud-tijdperk. Synology zet de nieuwste technologieën in om betrouwbare en betaalbare oplossingen te bieden voor de centrale opslag van gegevens, eenvoudige backups, het delen van bestanden en professionele surveillance. Synology streeft naar innovatie en de best mogelijke klantenservice. Voor meer informatie: www.synology.nl

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, Marguérite van der Heijden, tel. 023 - 562 82 08, e-mail marguerite@mcspr.nl
Synology, e-mail marketing@synology.com