www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 168 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint optimaliseert mobiele customer engagement met verbeteringen in Enterprise Feedback Management-oplossing

Gebruikers implementeren enquêtes direct in bestaande mobiele applicaties en IoT-apparaten

Amsterdam, 12 mei, 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) verbetert zijn Enterprise Feedback Management-oplossing (EFM) en vergroot daarmee de mogelijkheden voor flexibele mobiele customer engagement van moderne, digitale ondernemingen. De oplossing – onderdeel van Verints bredere Customer Engagement Optimization-portfolio – helpt organisaties bij een meer proactieve aanpak van engagement met klanten en werknemers door het vastleggen en analyseren van, en handelen naar hun feedback. Zo verbeteren bedrijven hun diensten en processen, en vergroten zij de tevredenheid en loyaliteit van klanten en werknemers.

Dankzij de verbeteringen in de EFM-oplossing zijn bedrijven in staat eenvoudiger op te schalen en toegang te krijgen tot, en contact met meer mobiele gebruikers. Dit maakt het eenvoudiger dan ooit om enquêtes naar betere, productievere mobiele ervaringen op te zetten en te beheren. Belangrijke updates zijn onder andere de nieuwe application programming interfaces (API’s) voor het platform. Zo wordt de klantervaring verbeterd doordat gebruikers het EFM-onderzoeksprogramma direct kunnen integreren in mobiele apps en Internet of Things-apparaten (IoT). Met de andere verbeteringen verrijken klanten onder andere enquêtes met data uit externe systemen, om rapportagemogelijkheden te verbeteren en de eventgedreven capaciteiten van het platform uit te breiden. Tezamen helpen de verbeteringen organisaties verder in hun benadering van slim engagement waarbij de klant centraal staat.

Verint Enterprise Feedback Management-aanpassingen zijn vanaf deze maand beschikbaar en bieden de volgende verbeteringen.
  • Survey Engine API biedt naadloze mobiele enquêtes in applicaties: voor directe verzameling van feedback binnen de bestaande app van een organisatie, inclusief de mogelijkheid om enquêtes te implementeren in meerdere apparaten. Zo zijn ze in te voegen binnen het display van een zakelijke mobiele applicatie, en in een draagbaar of IoT-apparaat.
  • Introductie van Data Stores: automatisering van het uploaden van data vanuit een of meerdere externe bronnen naar EFM, het linken van de data aan een enquête of profiel, en het bouwen van een datakanaal voor onmiddellijke beschikbaarheid om data te filteren en te analyseren. Dit maakt diepere inzichten mogelijk, die zorgen voor betere rapportages mede door het gebruik van informatie die verzameld wordt uit meerdere systemen. Dit  alles gaat nu eenvoudiger en tegen lagere kosten.
  • Geavanceerde fotofeedback: verbeterde inzichten door het uploaden van afbeeldingen binnen een enquête, verder te categoriseren met behulp van tags. Dankzij geüploade afbeeldingen met taginformatie kunnen onderzoekers verder ingaan op de context van de afbeelding en interne werkstromen creëren voor een verbeterde gebruikerservaring.

“De nieuwste EFM-verbeteringen zijn het bewijs van onze continue investeringen in innovatie en bevestigen Verints geloof in, en focus op optimalisatiestrategieën voor mobiele customer engagement”, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en algemeen manager Strategic Operations van Verint Enterprise Intelligence Solutions™. “Door de mobiele gebruikerservaring te verbeteren en integratie van data vanuit verschillende externe bronnen te vereenvoudigen, blijft Verint de lat steeds hoger leggen. Zo helpen we organisaties multichannelreacties en -inzichten te integreren in hun bedrijfsvoering om feedback van klanten en werknemers te stimuleren, verbeteringen te maken en engagement te verrijken.”

Bezoek voor meer informatie over Verint Enterprise Feedback Management en hoe het kan helpen bij proactief engagement van werknemers en klanten www.verint.com, en download de mobiele app via iTunes.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Ruud Berendsen / Inger Hund
Verint@progresscommunications.nl
Office: +31(0) 20 363 11 52

Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 4 jaar en 168 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4