www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Transavia met Pegasystems startklaar voor het digitale verschil

Amsterdam, 12 mei 2016 - Transavia heeft Pegasystems gekozen als ??leverancier van een nieuw technologieplatform om zich te kunnen onderscheiden als de toonaangevende digitale luchtvaartmaatschappij van Europa. Transavia is bij uitstek de luchtvaartmaatschappij voor betaalbare Europese vluchten. Als onderdeel van de Air France KLM group beschikt Transavia over bijna 50 jaar operationele ervaring met lijn- en chartervluchten naar meer dan 110 bestemmingen, voornamelijk in Europa en Noord-Afrika. Pega stelt Transavia in staat om de klant gepersonaliseerde diensten en informatie via digitale kanalen aan te bieden tijdens de verschillende stadia van zijn reis. Hiermee streeft Transavia naar een verbetering van de klantloyaliteit. Deze nieuwe digitale klantbenadering wordt ondersteund door een kosteneffectief CRM-platform dat informatie, systemen en medewerkers met elkaar verbindt en optimaliseert.

Het nieuwe Transavia Interaction Platform wordt gebaseerd op de volledige Pega CRM-softwaresuite, waaronder Pega Customer Service, Pega Sales Automation, Pega Marketing en het Pega 7 Platform. Transavia ziet dit nieuwe platform als strategisch onderscheidende factor in de stevige concurrentie met andere low-cost luchtvaartmaatschappijen. Hiermee kan Transavia best-in-class, proactieve en persoonlijke digitale diensten bieden aan klanten en tegelijkertijd medewerkers en partners effectief laten samenwerken.

Accenture is de strategisch adviseur en implementatiepartner en ondersteunt Transavia bij het realiseren van haar digitale zakelijke doelen, zoals de uitbreiding van het digitale ecosysteem met Pega. Als toonaangevend leverancier van Pega-diensten, gekoppeld met grondige kennis van de luchtvaartindustrie, zal Accenture een centrale rol spelen om ervoor te zorgen dat het nieuwe platform partners en klanten van Transavia via alle kanalen verbindt.

Mattijs ten Brink, CEO van Transavia, stelt: "Om Europa's toonaangevende digitale luchtvaartmaatschappij te worden, moeten we verder denken dan concurreren op prijs en onszelf zodanig positioneren dat we kunnen voldoen aan de groeiende vraag van klanten naar compleet toegespitste end-to-end dienstverlening. Dit betekent dat we wendbaar en flexibel moeten zijn voor een ??echt geweldige klantbeleving, met efficiënte processen en met volledig ondersteunde medewerkers en partners. We kijken ernaar uit om in nauwe samenwerking met Pega deze doelstellingen te realiseren."

"Pega deelt Transavia’s passie voor het leveren van uitstekende klantervaringen. “Wij zijn trots dat de keuze van Transavia voor dit kritische bedrijfstransformatieproject op Pega is gevallen en kijken uit naar een vruchtbare samenwerking om deze visie te verwezenlijken", aldus Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems.

Over Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA) ontwikkelt strategische applicaties voor sales, marketing, service en operationele processen. Pega's toepassingen stroomlijnen kritische operationele bedrijfsprocessen, zorgen voor een naadloze connectie tussen organisaties en hun klanten in realtime en via verschillende kanalen en passen zich aan aan de snel veranderende eisen. Pega's Global 3000 klanten behoren tot 's werelds grootste en meest succesvolle organisaties. De applicaties van Pega zijn zowel lokaal beschikbaar als in de cloud. Ze zijn gebouwd op het uniforme Pega 7-platform dat visuele tools gebruikt om toepassingen eenvoudig aan te passen of uit te breiden aan de strategische zakelijke behoeften van de klant. Pega-klanten melden onder meer dat Pega hen de snelste time to value, zeer snelle implementatie, efficiënt hergebruik en wereldwijde schaalbaarheid biedt. Voor meer informatie: www.pega.com

Over Transavia
Transavia, onderdeel van de AIR FRANCE KLM Group, verzorgt lijndiensten en chartervluchten naar meer dan 110 bestemmingen, met name in Europa en Noord Afrika. Met bijna 50 jaar ervaring is zij de oudste ‘low cost’ luchtvaartmaatschappij van Europa. Het is de meest toegankelijke luchtvaartmaatschappij van Europa, die leidend is in gastvrijheid, service en digitale dienstverlening. Transavia biedt voor zowel de vakantie- als de zakelijke reiziger een aantrekkelijke basis ticketprijs met additionele (betaalde) producten en diensten. Transavia vervoert per jaar 10 miljoen passagiers en opereert met een jonge, milieuvriendelijke vloot. Zij vliegt vanuit Nederland vanaf Amsterdam, Rotterdam/Den Haag, Eindhoven en Groningen en vanuit Frankrijk vanaf Parijs, Nantes en Lyon. Vanaf eind maart 2016 ook vanuit Duitsland vanaf München.

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

All trademarks are the property of their respective owners.