www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2495 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Aspect Software introduceert Aspect Via™: het meest complete customer engagement center in de cloud

• Oplossing maakt overstap mogelijk van afzonderlijke contactcenterproducten naar een uitgebreid customer engagement center in de cloud, eenvoudig centraal te beheren
  • Biedt native interactiemanagement, medewerkersoptimalisatie, interactive voice response en digitale selfservicemogelijkheden
  • Biedt een 360-gradenbeeld van volledige customer experience door elke interactie op elk kanaal context te geven voor gepersonaliseerde, waardevolle interacties
Amsterdam, 11 mei 2016 – Aspect Software – toonaangevend leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klantbetrokkenheid, personeelsoptimalisatie en de backoffice, zowel on-premise als in de cloud – introduceert Aspect Via™, een uitgebreid customer engagement center (CEC) in de cloud. Aspect Via biedt een volledige set van native klantenservicemogelijkheden die ontwikkeld zijn om te integreren in de grotere, klantgedreven onderneming.

Aspect Via is volledig gebaseerd op de bewezen technologie van Aspects uitgebreide productportfolio en is daarom voor honderd procent een cloudoplossing. Daarbij maakt de oplossing gebruik van de nieuwste componenten van Aspect. De introductie van Aspect Via werd bekendgemaakt tijdens het Aspect Customer Experience Event (ACE) in Las Vegas.

Aspect Via biedt moderne mogelijkheden voor selfservice, interactiebeheer en medewerkersoptimalisatie via Aspects uitgebreide, wereldwijde cloudinfrastructuur, toepasbaar in alle sectoren. De oplossing beschikt over native, gedeelde componenten en een eenduidige user interface (UI). Daarmee kunnen bedrijven de benodigde cloudfunctionaliteiten eenvoudig implementeren en orkestreren, die het best aansluiten op hun zakelijke en customer engagement-behoeften. Het platform zorgt voor een solide basis voor uitbreiding en groei. Het is speciaal ontwikkeld voor gebruik in de Amazon-cloud (AWS), waardoor het altijd beschikbaar is, wereldwijde consistentie gegarandeerd is en er uitstekend security- en identity-management mogelijk is.

Jim Freeze, senior vicepresident en Chief Marketing Officer van Aspect Software: “De tijd waarin we klantcontact beheerden via nauwelijks geïntegreerde puntoplossingen, is voorbij. Consumenten zijn nu veel teveel verbonden, te slim en te veeleisend om ze nog tevreden te kunnen stellen met aan elkaar geknoopte klantenserviceactiviteiten. Daar komt bij dat bedrijven gefrustreerd zijn over het feit dat het beloofde potentieel aan consumer engagement centers er nog niet is. Aspect Via brengt de volledige customer experience in beeld met omnichannel customer journey-rapportages en

-analytics. Aspect Via maakt intuïtieve, digitale interacties met consumenten mogelijk. Die kunnen verder uitgebreid worden met tools die agents effectiever, efficiënter en tevredener maken. Zo luiden we een nieuw tijdperk van consumer engagement in.”

Aspect Via:
  • is het enige customer engagement center met native interactiemanagement, medewerkersoptimalisatie, interactive voice response en uitgebreide selfservicemogelijkheden;
  • is ontwikkeld als één platform en is gebaseerd op bewezen technologieën van Aspects portfolio;
  • heeft een eenduidige UI voor configuratie en beheer van alle mogelijke functies;
  • biedt gedeelde, realtime en historische rapportages voor alle mogelijkheden;
  • beschikt over een op rollen gebaseerde UI die agents, teamleiders en beheerders een gebruiksvriendelijke en gestroomlijnde user experience biedt;
  • is exclusief voor de cloud ontworpen.

Aspect Via speelt in op de voorkeuren van de digital-first consument met interactive voice response (IVR) en interactive text response (ITR). Dit wordt mogelijk gemaakt door natural language understanding (NLU). Dat zorgt voor een als een echte conversatie aanvoelende, geautomatiseerde informatie-uitwisseling met de hedendaagse, zelfstandige, mobiele consument. Wanneer live hulp benodigd is, verbindt Aspect Via klanten met de agent met de juiste vaardigheden. Daarbij blijft de context van de interactie behouden, zodat de teamleden klanten een gepersonaliseerde, probleemloze customer experience kunnen bieden. Op deze manier vindt een naadloze overgang plaats van selfservice naar live service voor de consument, via zowel spraakkanalen als digitale kanalen.

Aspect Via is aan het einde van het derde kwartaal van 2016 beschikbaar in Noord-Amerika en in een aantal andere regio’s.

Over Aspect
De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten van de moderne customer engagement-strategie samen: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en backoffice. Met een volledige suite van cloud-, self-hosted en hybride opties helpen we de meest veeleisende contactcenters en backoffices om hun mensen, processen en contactmomenten naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentenervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @AspectBNLux. Lees onze blogs op http://blogs.aspect.com

Voor meer informatie:

LVTPR
Michael Ros / Eline Alberts
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: aspect@lvtpr.com

Laatste van Aspect Software
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Overname KPN Consulting door Cegeka definitief

Software Improvement Group (SIG) celebrates 20th anniversary with launch of 100% online Digital Health Management services

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Grootste Nederlandse techspelers gaan coronacrisis te lijf met hackathon

Onderzoek: ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn

Bizcuit Groep investeert EUR 1.200.000 in snelgroeiende scale-up Klippa ondanks COVID-19

Voting Results AGM TIE Kinetix N.V.

Logo LVTPR

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl