www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 62 dagen geleden)
PR: LEWIS

Easyflex integreert Qlik Sense in softwaresuite voor flexwerkbranche

Uitzendbureau Van Koppen & Van Eijk doet mee aan Qlik Sense pilotproject

Schiphol, 9 mei 2016Qlik® (NASDAQ: QLIK), leider in visual analytics, sluit een partnership met Easyflex, ontwikkelaar van software voor de flexwerkbranche. Easyflex gaat Qlik Sense® integreren in haar gelijknamige softwaresuite. Het bedrijf heeft ruim 400 klanten in de uitzendbranche, door deze toevoeging krijgen zij toegang tot de data-analyse en data-visualisatie mogelijkheden van Qlik Sense. De oplossing van Easyflex ondersteunt de belangrijkste processen binnen de flexwerkbranche, zoals werving en selectie, matching, payrolling, planning, facturatie en tijdregistratie. Klanten krijgen met behulp van visuele dashboards inzicht in en overzicht van ieder aspect van het bedrijf, inclusief alle vestigingen. Hierdoor kunnen alle medewerkers dagelijks slimme beslissingen nemen.

Integraal overzicht met visuele dashboards
Easyflex heeft voor Qlik gekozen om in te spelen op de toenemende klantvraag om data uit meerdere organisaties eenvoudig en eenduidig te kunnen analyseren. Veel uitzendbureaus hebben te maken met meerdere bv’s en vestigingen. Het verkrijgen van een integraal overzicht kostte hierdoor veel rapportagetijd en ging gepaard met veel handmatig werk. Qlik Sense is in staat om data uit meerdere bronnen bijeen te brengen en in één oogopslag visueel weer te geven. De organisatie gaat voor haar klanten tevens een aantal standaard dashboards ontwerpen, zodat zij zelf direct aan de slag kunnen met data-analyse. Een eerste pilot met Qlik Sense wordt momenteel gedaan met uitzendbureau Van Koppen & Van Eijk. Zij hebben de samenwerking met Easyflex met vijf jaar verlengd mede vanwege het partnership met Qlik.

Mark Remie, COO bij Easyflex: “Qlik Sense is een zeer waardevolle oplossing voor onze klanten om een eenduidig overzicht te krijgen van de organisatie. Als iedere vestiging of business unit aan de slag gaat met eigen rapportages, loop je het gevaar op inconsistentie of dat je belangrijke inzichten mist. In één oplossing kunnen onze klanten nu data afkomstig van iedere bron combineren, analyseren en correleren. Juist deze aanpak leidt vaak tot verrassende nieuwe inzichten.”

Sabine Palinckx, Country Manager Benelux bij Qlik: “De flexwerkbranche is volop in beweging en ook hier geldt dat inzicht in data een krachtig middel is om de juiste beslissing te nemen. Easyflex heeft dat goed begrepen en biedt middels dit partnership klanten de autonomie om zelf op zoek te gaan naar het verhaal dat schuilgaat in hun data.”

Over Qlik
Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in visual analytics. Het product portfolio voldoet aan de groeiende behoefte van klanten naar rapportage en visuele self-service analyses voor guided, embedded en op maatgemaakte analytics. Ruim 39.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1700 partners meer dan 100 landen bedienen.

###

© 2016 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, en QlikTech logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van QlikTech International AB. Andere hier gebruikte bedrijfsnamen, productennamen en bedrijfslogo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

Marcommit
Laura Rijks
qlik@marcommit.nl
Laatste van Qlik
Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Vijf datatrends die je absoluut niet mag missen in 2020

Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers
Verstreken tijd: 4 jaar en 62 dagen
Qlik contact

Logo Qlik

+31 (0)23 727 1900
  InfoBenelux@qlik.com
  www.qlik.com
Qlik sociaal

Qlik tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo CRM Partners
Logo Zyxel
Logo Conclusion
Logo Intel