www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Easyflex integreert Qlik Sense in softwaresuite voor flexwerkbranche

Uitzendbureau Van Koppen & Van Eijk doet mee aan Qlik Sense pilotproject

Schiphol, 9 mei 2016Qlik® (NASDAQ: QLIK), leider in visual analytics, sluit een partnership met Easyflex, ontwikkelaar van software voor de flexwerkbranche. Easyflex gaat Qlik Sense® integreren in haar gelijknamige softwaresuite. Het bedrijf heeft ruim 400 klanten in de uitzendbranche, door deze toevoeging krijgen zij toegang tot de data-analyse en data-visualisatie mogelijkheden van Qlik Sense. De oplossing van Easyflex ondersteunt de belangrijkste processen binnen de flexwerkbranche, zoals werving en selectie, matching, payrolling, planning, facturatie en tijdregistratie. Klanten krijgen met behulp van visuele dashboards inzicht in en overzicht van ieder aspect van het bedrijf, inclusief alle vestigingen. Hierdoor kunnen alle medewerkers dagelijks slimme beslissingen nemen.

Integraal overzicht met visuele dashboards
Easyflex heeft voor Qlik gekozen om in te spelen op de toenemende klantvraag om data uit meerdere organisaties eenvoudig en eenduidig te kunnen analyseren. Veel uitzendbureaus hebben te maken met meerdere bv’s en vestigingen. Het verkrijgen van een integraal overzicht kostte hierdoor veel rapportagetijd en ging gepaard met veel handmatig werk. Qlik Sense is in staat om data uit meerdere bronnen bijeen te brengen en in één oogopslag visueel weer te geven. De organisatie gaat voor haar klanten tevens een aantal standaard dashboards ontwerpen, zodat zij zelf direct aan de slag kunnen met data-analyse. Een eerste pilot met Qlik Sense wordt momenteel gedaan met uitzendbureau Van Koppen & Van Eijk. Zij hebben de samenwerking met Easyflex met vijf jaar verlengd mede vanwege het partnership met Qlik.

Mark Remie, COO bij Easyflex: “Qlik Sense is een zeer waardevolle oplossing voor onze klanten om een eenduidig overzicht te krijgen van de organisatie. Als iedere vestiging of business unit aan de slag gaat met eigen rapportages, loop je het gevaar op inconsistentie of dat je belangrijke inzichten mist. In één oplossing kunnen onze klanten nu data afkomstig van iedere bron combineren, analyseren en correleren. Juist deze aanpak leidt vaak tot verrassende nieuwe inzichten.”

Sabine Palinckx, Country Manager Benelux bij Qlik: “De flexwerkbranche is volop in beweging en ook hier geldt dat inzicht in data een krachtig middel is om de juiste beslissing te nemen. Easyflex heeft dat goed begrepen en biedt middels dit partnership klanten de autonomie om zelf op zoek te gaan naar het verhaal dat schuilgaat in hun data.”

Over Qlik
Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in visual analytics. Het product portfolio voldoet aan de groeiende behoefte van klanten naar rapportage en visuele self-service analyses voor guided, embedded en op maatgemaakte analytics. Ruim 39.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1700 partners meer dan 100 landen bedienen.

###

© 2016 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, en QlikTech logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van QlikTech International AB. Andere hier gebruikte bedrijfsnamen, productennamen en bedrijfslogo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

Marcommit
Laura Rijks
qlik@marcommit.nl
Eerder van Qlik
16 sep 2019 Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers

18 jul 2019 Qlik kondigt winnaars Customer Awards aan op Attunity LIVE 2019

17 jul 2019 Attunity wint Microsoft 2019 MSUS Partner Award voor ‘Intelligent Cloud-Data Estate Modernization’

Logo Yellow Communications

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl