www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!

ICT-Partners stelt Anna Valkenburg aan als Managing Consultant én breidt activiteiten uit naar het Westen van Nederland

APELDOORN / PATERSWOLDE – ICT-Partners, advies- en implementatiepartner voor werkplek- en datacenteroplossingen, heeft Anna Valkenburg per 1 mei 2016 aangesteld als Managing Consultant. Valkenburg was eerder werkzaam bij storagefabrikant Tegile Systems en IT-distributeur Exclusive Networks. In haar nieuwe functie bij ICT-Partners is Valkenburg verantwoordelijk voor het structureren en uitbouwen van de activiteiten van de ICT-dienstverlener in het Westen van Nederland.

Uitbouwen activiteiten West-Nederland
“In de afgelopen 15 jaar is ICT-Partners uitgegroeid tot een strategische ICT-partner voor grote en middelgrote organisaties in met name Noord- en Oost- en Midden-Nederland”, vertelt Pascal Verberkt, algemeen directeur ICT-Partners. “Zeker in de laatste jaren zien wij vanuit het Westen van Nederland de vraag naar onze diensten en totaaloplossingen toenemen. Met het uitbreiden van onze activiteiten in West-Nederland zijn wij in staat om organisaties uit deze regio, vanuit het local-for-local principe, nog beter te ondersteunen bij hun ICT-vraagstukken, en daarmee een landelijke dekking te realiseren.”

Aanstelling Valkenburg
Door haar achtergrond, kennis en netwerk binnen het gehele kanaal ziet ICT-Partners Valkenburg als een waardevolle aanvulling voor de organisatie. Valkenburg zal de komende tijd de grondvesten leggen voor de nieuw op te richten locatie in West-Nederland.

“De kracht van ICT-Partners zit in het feit dat zij als één van de weinige dienstverleners ICT benadert vanuit een menselijk perspectief én waarbij veel tijd, geld en energie gestoken wordt in innovatie. Dit gedachtegoed breng ik graag met veel enthousiasme naar het Westen, zodat ook hier organisaties kunnen rekenen op betrouwbare adviezen en oplossingen die maximaal aansluiten op hun bedrijfsdoelstellingen én waarbij nieuw te werven collega’s zich met name kunnen ontwikkelen in nieuwe software defined en hyperconverged oplossingsrichtingen”, aldus Anna Valkenburg.

Over ICT-Partners
ICT-Partners helpt organisaties succesvol te zijn met ICT. Wij ontwerpen, implementeren en optimaliseren ICT-infrastructuren met de nieuwste technologieën, die bijdragen aan continuïteit, stabiliteit en kostenbesparing.

Alles draait om vernieuwing en verbetering van uw ICT-infrastructuur (‘Mijn werkplek’ & ‘Mijn datacenter’) en het optimaal inrichten van uw beheer (‘Mijn beheer’). Het resultaat: lagere beheerkosten en verhoogde arbeidsproductiviteit.
It’s all connected.

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht kunt u contact opnemen met:

ICT-Partners
P.J.P. Verberkt, Algemeen directeur