www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Investeringsmaatschappij LRM realiseert papierloze boardroom met Diligent

Amsterdam, 9 mei 2016 – De Limburgse Investeringsmaatschappij LRM heeft gekozen voor Diligent Boards™ van Diligent Corporation om de papieren workflow in de top van de organisatie te digitaliseren. Alle raden van bestuur en comités werken en vergaderen hierdoor volledig papierloos. In de oude situatie werden de omvangrijke vergaderdossiers voor, tijdens en na zittingen in papieren vorm gedistribueerd onder bestuurders. Diligent Boards versnelt en versimpelt de manier waarop er aan vergaderstukken wordt samengewerkt en hoe ze worden geproduceerd, verspreid en beoordeeld. Door deze digitaliseringsslag profiteert LRM van een flinke kostenbesparing.

Naast de efficiëntieslag, waren informatiebeveiliging en confidentialiteit van documenten voor LRM belangrijke redenen om over te stappen naar een digitale oplossing. De investeringsmaatschappij heeft te maken met veel vertrouwelijke documenten die op het hoogste niveau beveiligd moeten worden – iets wat in papieren conditie moeilijk bewaakt kon worden.

Jeroen Bloemen, Head of Corporate Affairs bij LRM: “LRM investeert al jaren in bedrijven binnen het domein ‘duurzame samenleving’. Dit initiatief om ons eigen papierverbruik in te dammen kon dan ook niet uitblijven. We hebben nu al een flinke winst geboekt op het gebied van informatiebeveiliging en efficiëntie in het hele vergaderproces. Dit is één van de vele acties om onze ecologische footprint te verkleinen.”

Jesse Thiel, Country Manager Nederland bij Diligent: “We hebben tegenwoordig steeds meer informatie tot onze beschikking. Het is daarom steeds lastiger om uit deze massa de waardevolle informatie te destilleren. Door alle vergaderstukken te digitaliseren en centraliseren in een collaboratief platform zoals Diligent Boards, kunnen beslissingen sneller en beter genomen worden. Met deze overstap laat LRM zien dat zij pionieren op het gebied van boardcommunicatie en informatiebeveiliging.”

Over Diligent Corporation
Diligent is de toonaangevende leverancier van beveiligde Corporate Governance en collaboration-oplossingen voor boards en senior executives. Meer dan 3.900 klanten in meer dan 72 landen en op alle zeven continenten vertrouwen op Diligent om op een veilige en intuïtieve manier toegang te krijgen tot hun meest tijd-kritische en vertrouwelijke informatie, om zo uiteindelijk betere beslissingen te kunnen nemen. De Diligent Boards oplossing (voorheen Diligent Boardbooks) is toegankelijk op ieder apparaat en versnelt en versimpelt de manier waarop er aan boarddocumenten wordt samengewerkt en worden geproduceerd, verspreid en beoordeeld. Diligent Boards rekent af met de veiligheidsrisico’s die verbonden zijn aan het uitwisselen van boarddocumenten per koerier, e-mail en het delen van bestanden. Diligent is een beursgenoteerd bedrijf (NZX: DIL) met een jaarlijkse omzet van US $99.300.000, gebaseerd op basis van eerder gerapporteerde omzet retentieratio’s.

Bezoek www.diligent.com voor meer informatie.

Diligent Boards and the Diligent logo are trademarks of Diligent Corporation. Diligent is a trademark of Diligent Corporation, registered in the United States. Diligent Boardbooks is a trademark of Diligent Corporation, registered in the United States and other countries. Third party marks are the property of their respective owners. ©2016 Diligent Corporation. All rights reserved.

Safe Harbor Statement
Statements made in this press release that state Diligent’s or management's intentions, beliefs, expectations, or predictions for the future are forward-looking statements within the meaning of The Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Readers are cautioned that these statements are only predictions and may differ materially from actual future events or results. All forward looking-statements are only as of the date of this press release and Diligent undertakes no obligation to update or revise them. Such forward-looking statements are subject to a number of risks, assumptions and uncertainties that could cause Diligent’s actual results to differ materially from those projected in such forward-looking statements. For example, if we do not successfully develop or introduce new product offerings, or enhancements to our existing Diligent Boards offerings, or keep pace with technological changes that impact the use of our product offerings, or suffer security breaches or service interruptions, we may lose existing customers or fail to attract new customers and our financial performance and revenue growth may suffer. Factors which could cause our actual results to differ materially from those projected in forward-looking statements include, without limitation, economic, competitive, regulatory and technological factors affecting Diligent Corporation’s operations, markets, products, services and other factors set forth in the Company's Risk Factors included in its Annual Report on Form 10-K filed with the SEC on March 16, 2015, its Quarterly Report on Form 10-Q for the quarterly period ended September 30, 2015, filed with the SEC on November 9, 2015, and other filings with the SEC which are available at www.sec.gov for an extended discussion of the risks confronting our business.

Marcommit
Laura Rijks
diligent@marcommit.nl
Laatste van Diligent
9 mei 2016 Investeringsmaatschappij LRM realiseert papierloze boardroom met Diligent

28 apr 2016 Diligent en Motiv werken samen aan meer security awareness in de boardroom

20 apr 2016 Overname Diligent Corporation door Insight Venture Partners afgerond

Logo Marcommit

Logo SAP

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com