Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Kaseya verlegt opnieuw de grenzen van het IT-beheer met lancering van tweede generatie RMM-platform

Kaseya VSA 9.3 biedt de beste gebruikerservaring ooit voor technici en eindklanten dankzij een volledig vernieuwde Live Connect-module

Amsterdam,4 mei 2016 – Kaseya® verlegt opnieuw de grenzen van het IT-beheer met de lancering van Kaseya VSA 9.3 (Virtual System Administrator). Deze nieuwe versie omvat een compleet vernieuwde Live Connect-module en zorgt daarmee onder meer voor een sterke stijging van de productiviteit van beheerders, ondersteuning van 24x7 bedrijfsvoering, hoogwaardige, op policies gebaseerde endpointbeveiliging en een drastische stijging van de platformschaalbaarheid en uitbreidbaarheid.

Nieuw platform biedt beste gebruikerservaring ooit voor de beheerder
VSA 9.3 biedt de snelste, meest betrouwbare en meest complete functionaliteit op het gebied van remote monitoring en beheer. Beheerders profiteren met het nieuwe platform van:
  • Sterk verbeterd realtime inzicht: de Live Connect-module biedt direct en compleet inzicht in ieder aspect van een endpoint, waaronder CPU-gebruik, applicatieprocessen, services, diskgebruik, prestatiecijfers en service-tickets. Dat alles zonder verstoringen aan het system van de eindgebruiker.
  • Snelle controle op afstand: binnen Live Connect is snelle toegang mogelijk voor het in korte tijd oplossen van problemen door een technicus.
  • Minder locatiebezoek nodig: door nieuwe integraties tussen Kaseya VSA en Intel vPro zijn niet-responsieve pc’s of kiosk op afstand te repareren.
  • Uitbreidbare automatisering: technici beschikken over een uitgebreide bibliotheek van geautomatiseerde procedures voor het inspelen op veel voorkomende issues, zoals een herstart, disk-cleanup, herstarten van services of het oplossen van registerproblemen.
  • Meer multitasking en efficiency voor technici: zij kunnen meer devices gelijktijdig monitoren en snel schakelen tussen remote sessies en inzoomen op issues om deze snel op te lossen.
  • Nieuwe gebruikerservaring voor technici: Live Connect maakt gebruik van de richtlijnen van Google voor Material Design zodat een moderne, overzichtelijke en intuïtieve interface te creëren is. Deze stimuleert de efficiency en vermindert de trainingseisen significant.
Op policies gebaseerde endpoint-security
VSA 9.3 biedt nieuwe mogelijkheden voor beveiliging en automatisering:
  • Beveiligingsautomatisering: op policies gebaseerde best practice-automatiseringtemplates – ontwikkeld naar aanleiding van de ervaringen met duizenden klanten – zorgen ervoor dat alle endpoints veilig zijn en continu voorzien worden van updates.
  • Verschillende beveiligingsniveaus: klanten kunnen snel zelf kiezen uit vooraf ingestelde beveiligingsmonitoringniveaus, waarmee het niveau van scannen en probleemoplossing voor werkstations en servers in te stellen is. Zo is te voldoen aan de eisen van interne en externe standaarden.
  • Op maat te maken beveiligingspolicies: deze maken gebruik van de laatste technologie van de Kaseya-partners Kaspersky Lab en Malwarebytes, en omvatten nieuwe, gedragsgebaseerde en network attack-detectie en bescherming tegen opkomende bedreigingen.
Verbeterde platformschaalbaarheid en uitbreidbaarheid
VSA speelt in op de eisen van huidige, verspreide netwerken:
  • Peer-to-peer: nieuwe peer-to-peer software biedt een nieuwe benadering voor het op grote schaal distribueren van software en updates.
  • Meer schaalbaarheid: Kaseya VSA 9.3 heeft de prestaties met dertig procent verbeterd door betere databaseprestaties, een andere serverarchitectuur en geavanceerde prestatie-engineering.
  • Automation Exchange: de nieuwe Automation Exchange voorziet in een centraal clearinghouse waar automatiseringsprocessen, scripts, rapporten en integraties onderling gedeeld kunnen worden.
  • Self-Managing Agents: Kaseya VSA biedt nieuwe agents, die op een vast moment of geautomatiseerd te updaten zijn, zodat het system altijd up-to-date is.
  • Programmatische controle: een nieuwe REST API stelt klanten en partners in staat om het Kaseya-platform uit te breiden en aan te passen met gebruik van de nieuwste, op REST gebaseerde API-protocollen.
  • Meer mogelijkheden voor partners: VSA 9.3 breidt de mogelijkheden voor partners als ESET, Trend Micro, Webroot, Veeam, IT Glue, APC by Schneider Electric en Greater Intell uit. Al deze partijen hebben nieuwe geïntegreerde oplossingen aangekondigd, zodat Kaseya-klanten best-of-breed technologieën kunnen inzetten binnen één platform.
  • PSA-integratie: Kaseya VSA 9.3 biedt nieuwe bi-directionele dataconnectie-integraties met PSA-producten van Autotask, Connectwise en Tigerpaw Software. Dat zorgt voor meer interoperabiliteit tussen RMM- en PSA-producten.

Meer achtergrond over de nieuwe Kaseya VSA 9.3 is te vinden op: http://www.kaseya.com/products/vsa/r9-3-release.

“Kaseya’s VSA 9.3 is duidelijk ontwikkeld met de technische gebruiker in het achterhoofd”, zegt Oscar Romero, lead systems engineer bij Dataprise. “Kaseya blijft zijn producten ontwikkelen op basis van de feedback van gebruiker en deze laatste versie is daarvan een nieuw voorbeeld. De wedergeboorte van managed security management en het herontworpen Live Connect zijn twee krachtige technische mogelijkheden, die onze engineers in staat stellen om niet alleen efficiënt te zijn, maar ook om topservice te leveren aan klanten.”

“Met deze uitbreidingen, die ontwikkeld zijn op basis van klantfeedback, streven we met Live Connect de concurrentie voorbij en bieden we de beste gebruikerservaring van dit moment”, zegt Mike Puglia, Chief Product Officer van Kaseya. “Oplossingen van andere partijen missen de duidelijke, intuïtieve interface van Live Connect. Belangrijker nog: zij missen de snelheid, de geavanceerde realtime monitoring interface, de remote control-mogelijkheden en de ingebouwde betrouwbaarheid van Live Connect voor VSA 9.3.”

Over Kaseya
Kaseya is wereldwijd dé aanbieder van IT-systeembeheer- en security-software. De oplossingen van Kaseya stellen Managed Service Providers (MSP’s) en IT-organisaties in staat hun IT-omgeving effectief en proactief te beheren en te beveiligen. Kaseya-oplossingen bieden de mogelijkheid alle IT centraal te sturen, remote en gedistribueerde omgevingen eenvoudig te beheren, en IT-beheerfuncties te automatiseren. Deze oplossingen worden als hoogstaande cloudoplossing en als lokale installatie aangeboden. De oplossingen van Kaseya stellen MSP’s en middelgrote bedrijven in staat om IT centraal en op afstand makkelijk te beheren en te automatiseren. Meer dan tienduizend klanten wereldwijd zetten de oplossingen van Kaseya in. Deze bedrijven zijn actief in uiteenlopende sectoren als retail, industrie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie, de financiële sector en meer. Het niet-beursgenoteerde bedrijf heeft kantoren in meer dan twintig landen, waaronder het hoofdkantoor in Dublin, Ierland. Voor meer informatie: www.kaseya.com.

Voor meer informatie:

LVTPR
Michael Ros / Metta van Straten
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: kaseya@lvtpr.nl

Eerder van Kaseya
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl