www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Marcommit

Talend opgenomen in CRN Big Data 100

Leider in big data integratie software genoemd als één van de bedrijven die de lat van datamanagement hoger leggen

REDWOOD CITY, Calif. - 3 mei 2016 - Talend, toonaangevende leverancier van big data integratie software, kondigt vandaag aan dat CRN®, een merk van The Channel Company, Talend heeft opgenomen in de Big Data 100 lijst van 2016. Deze jaarlijkse lijst erkent de vindingrijkheid van technologieleveranciers die de lat voor datamanagement hoger leggen met innovatieve oplossingen voor het omgaan met de snel toenemende hoeveelheid data. Talend, de maker van het eerste en enige data-integratieplatform dat native ondersteuning biedt voor Apache Spark en Spark Streaming, ziet de benoeming als een beloning voor zijn inzet in het leveren van baanbrekende producten die organisaties helpen om ruwe data om te zetten in bruikbare informatie.

Bedrijven worstelen voortdurend met het snel groeiende volume, de snelheid en de verscheidenheid van de informatie die ze dagelijks produceren en gebruiken. Gartner voorspelt dat in 2025 elke branche is veranderd door de digitalisering. 52 procent van de CEO’s en bestuursleden erkent dit onvermijdelijke gegeven en zegt een digitale businessstrategie voor hun organisatie te hebben[1]. Solution providers zijn bezig met een oneindige zoektocht naar innovatieve oplossingen, technologieën en diensten die bedrijven kunnen helpen om big data om te zetten in zinvolle en bruikbare informatie.

Als een reactie op deze ontwikkeling heeft de redactie van CRN IT-leveranciers in de voorhoede van data management, business analytics en infrastructuur op een rij gezet. Het resultaat is de Big Data 100, een waardevolle leidraad voor solution providers die op zoek zijn naar toonaangevende bigdata-technologie om klanten te helpen om hun bedrijfsvoering te veranderen.

"Big data wordt steeds belangrijker voor veel bedrijven”, zegt Robert Faletra, CEO van The Channel Company. “Organisaties worden geconfronteerd met het beheren van informatiestromen van ongekende omvang en complexiteit. Ze hebben continu behoefte aan krachtigere en efficiëntere hulpmiddelen voor het vastleggen, opslaan, ordenen, beveiligen en analyseren van data om daar belangrijke bedrijfskundige inzichten uit te halen. We zijn trots op de Big Data 100, een lijst van leveranciers die de vindingrijkheid en het oplossend vermogen hebben om ervoor te zorgen dat ze nieuwe doeltreffende manieren vinden om solution providers te helpen met deze gigantische taak. De leveranciers zorgen voor een status quo omdat ze gelijke tred kunnen houden met de snel veranderende eisen op het gebied van data management."

Talend helpt bedrijven om te gaan met de toenemende hoeveelheid data die wordt gegenereerd door transactieverwerkende systemen, sales- en marketing applicaties, social media en externe databronnen. Talend Big Data Integration software voor Hadoop en Spark, Master Data Management (MDM) en Data Quality management tools, cloud en applicatie-integratie technologieën en Talend Data Fabric, dat meerdere producten combineert in één enkel platform, zorgen ervoor dat digitale en door data gestuurde organisaties meer waarde halen uit big data.

"We zijn vereerd om ??deel uit te maken van CRN's Big Data 100. Het versterkt onze missie om oplossingen te leveren die door data gestuurde bedrijven vooruit helpen", zei Ashley Stirrup, de CMO van Talend. "Organisaties zijn op zoek naar manieren om waardevolle informatie te halen uit de toenemende hoeveelheid data die wordt gegenereerd door verschillende bronnen. Ze hebben technologieën zoals Talend nodig om de integratie van ongelijksoortige informatie makkelijk te maken en zo écht gebruik te kunnen maken van de waarde van big data.”

De CRN 2016 Big Data 100 lijst is online beschikbaar op www.crn.com/bigdata100.

Over The Channel Company
The Channel Company helpt het IT-kanaal met het verleggen van grenzen met haar toonaangevende media, interessante evenementen, advies en trainingen en innovatieve marketingdiensten en -platformen. Als kanaal-katalysator verbindt en versterkt het technologieleveranciers, solution providers en eindgebruikers. Gesteund door meer dan dertig jaar van ongeëvenaarde kanaalervaring put het uit haar diepe kennis om innovatieve nieuwe oplossingen te creëren voor de steeds verder evoluerende uitdagingen in de technologiemarkt. Meer informatie op: www.thechannelco.com

Over Talend
Talends integratie-oplossingen geven data-gedreven organisaties de mogelijkheid om meer waarde uit al hun data te halen. Door native ondersteuning van moderne bigdata-platformen maakt Talend integratieprojecten makkelijker en helpt het IT-afdelingen beter en sneller te reageren op de eisen van hun organisatie, met voorspelbare kosten. De schaalbare en toekomstgerichte opensource-oplossingen van Talend bieden een oplossing voor bestaande en toekomstige eisen op het gebied van integratie. Talend is niet-beursgenoteerd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Redwood City, California. Meer informatie op www.talend.com en op twitter: @Talend.

CRN is een geregistreerd handelsmerk van The Channel Company, LLC. Het logo van The Channel Company is een handelsmerk van The Channel Company, LLC (registratie aangevraagd). Alle rechten voorbehouden.

[1] “Gartner's Top Technology Trends - What It Means for Service Opportunities Now and in the Future”. April 2015.
Laatste van Talend
Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Talend contact

Logo Talend

www.talend.com
Talend sociaal

Talend tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage