www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 84 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Nieuwe functies Xerox Rialto 900 Inkjet Press verhogen productiviteit

Breukelen, 2 mei 2016 – Dankzij twee nieuwe opties voor inline afwerking in combinatie met de Xerox Rialto 900™ rol naar losblad Inkjet Press kunnen grafimediabedrijven opdrachten nu eenvoudig en in één drukgang drukken, perforeren, snijden en stapelen. De functies bestaan uit een dynamische inline perforator en een tweede hoge capaciteitsuitleg. Dit stelt grafimediabedrijven in staat een optimale beschikbaarheid te realiseren en nieuwe, hoogwaardige marktsegmenten te betreden.

Met de optie voor dynamische inline perforatie maakt Xerox het mogelijk om inline horizontale, verticale of T-vormige afscheurcoupons te creëren. Voorbeelden hiervan zijn kortingsbonnen, antwoordkaarten en betalingsbewijzen. Hiermee profiteren grafimediabedrijven van nieuwe kansen in de transactionele, promotionele en direct mail-markt. Een tweede hoge capaciteitsuitleg maakt een ononderbroken productie mogelijk, want de Rialto 900 kan hierdoor draaiende worden gehouden tijdens het leegmaken van de andere uitleg.

“De Rialto 900 combineert optimaal prestatievermogen op een uiterst compact vloeroppervlak”, aldus Chris Irick, wereldwijd productmanager Entry Production Inkjet bij Xerox. “De nieuwe opties voor inline afwerking dragen bij aan maximale productiviteit door het automatiseren van de workflow en het terugdringen van handmatige taken.”

Drupa
De nieuwe functies voor de Xerox Rialto 900 Inkjet Press zijn tijdens drupa te zien op de stand van Xerox in hal 8B A62. De pers maakt daar ook gebruik van de cloudgebaseerde oplossing van Xerox voor geautomatiseerd kleurenbeheer. Hiermee zien grafimediabedrijven hoe zij hun workflow- en kleurenbeheer kunnen vereenvoudigen. De beschikbaarheid van de twee nieuwe afwerkingsfuncties wordt later dit jaar bekendgemaakt.

Meer informatie over deze nieuwe functies is beschikbaar via de ‘Road to drupa’-video met Chris Irick. Meer informatie over de activiteiten van Xerox tijdens drupa is te vinden op: xerox.com/drupa.

-xxx-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met onze expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en onze kennis van wat gebruikers willen, verbeteren wij de workflow en versterken wij productiviteit, efficiëntie en personalisering. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers, actief in 180 landen, werken aan betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor onze klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgesplitst in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen, een business proces outsourcing bedrijf en een document technology bedrijf. Xerox verwacht de splitsing eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage is een printvoorbeeld te vinden van de Xerox Rialto 900 Inkjet Press (met perforatie)

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.
Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
In drie stappen succesvol naar workflow automation

Xerox ondersteunt printproces coronavaccinatie-uitnodigingen

Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen
Verstreken tijd: 5 jaar en 84 dagen