www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Reeleezee biedt als eerste een directe koppeling tussen Knab-bank en administraties

Het meest efficiënte boekpakket werkt nu samen met voordeligste bank voor ondernemers

Breukelen, 2 mei 2016 – Als eerste heeft Reeleezee samen met Knab een automatische koppeling ontwikkeld waarmee het ‘bankboek’ in een Reeleezee administratie dagelijks automatisch wordt bijgewerkt. Dit wil zeggen dat Knab-banktransacties niet langer hoeven te worden ingevoerd of via bestanden te worden geïmporteerd, maar ze worden automatisch en direct in het online boekhoudsysteem van Reeleezee verwerkt. De meer dan 25.000 ondernemers met een abonnement op Reeleezee Administratie kunnen gebruikmaken van deze koppeling.

Wilko Stronks, algemeen directeur Reeleezee: “In de afgelopen jaren hebben mobiele devices en koppelingen een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Hiermee is een nieuw kanaal ontstaan dat massaal door zakelijke gebruikers is omarmd en dat de belofte van eenvoud en 7x24 uur toegang echt kan waarmaken. Dit nieuwe mobiele internetkanaal sluit dan ook naadloos aan op de visie die Reeleezee al sinds 2002 hanteert. Dat internet bij uitstek geschikt is om flexibele en gebruiksvriendelijke boekhoudoplossingen voor zowel ondernemer als accountant aan te bieden, en zo een goede samenwerking tussen de accountant en de ondernemer te faciliteren.”

De koppeling met Knab-bank is samen met Reeleezee ontwikkeld en is voorzien van alle veiligheidsmaatregelen zoals ook die het keurmerk ZekerOnline voorschrijft. Naast de efficiency en tijdsbesparing wordt automatisch ook de kans op fouten in de boekhouding gereduceerd met automatische bankkoppelingen. Stronks: “Omdat zzp’ers en mkb-ondernemers graag snel inzicht in de openstaande facturen en betalingen willen hebben, heeft een automatische koppeling met de bank direct het voordeel dat de boekhouding altijd “bij” is, zonder extra inspanningen. De bespaarde tijd kan de ondernemer steken in zijn ondernemingsactiviteiten.” De koppeling is ook beschikbaar voor de accountants producten.

Om gebruik te maken van de koppeling moeten ondernemers over een zakelijke Knab-rekening beschikken. De koppeling zelf wordt gratis meegeleverd in iedere Reeleezee Administratie. De aanmelding verloopt via de elektronisch bankieren dienst van de Knab-bank. De Knab-koppeling is over een week voor alle klanten beschikbaar.

OverReeleezee
Reeleezee is in 2001 opgericht met als missie een nieuwe online generatie boekhoudsoftware te ontwikkelen voor MKB-ondernemers en hun accountants. Reeleezee heeft als een van de eerste een online boekhoudpakket geïntroduceerd in 2001. Boekhouden volgens Reeleezee moet begrijpelijk, gemakkelijk en betaalbaar zijn. Met het online boekhoudpakket van Reeleezee beschikken ondernemers over een actuele administratie en kunnen zij tegelijkertijd samenwerken met hun accountant. Werken met Reeleezee biedt klanten gebruikersvriendelijke software, 24 uur per dag toegang vanaf elke locatie, geen investeringskosten, gratis ondersteuning van de helpdesk en dagelijkse back-ups in een beveiligd datacenter. Reeleezee biedt voor elk type bedrijf alle benodigde administratiefuncties. Bij Reeleezee in Breukelen ondersteunen 55 medewerkers 25.000 online administraties van meer dan 80.000 gebruikers. Reeleezee heeft naast de vestiging in Nederland ook vestigingen in India en Turkije. www.reeleezee.nl

Dit persbericht is ook online te vinden.

Meer informatie voor de pers:
Reeleezee
Roemer Mol
T 0346 258080
E roemermol@reeleezee.nl

Lubbers De Jong
Margreet Poolman
T 020 2050422
E margreet@lubbersdejong.nl
Laatste van Reeleezee
Reeleezee biedt nu de digitale deponering van de publicatiejaarrekening Middelgroot inclusief controleverklaring en digitale ondertekening

Connected kassa is koppel- en datacentrum voor onderneming

Kassa-opmaak in de cloud met Cashr geeft ondernemer realtime inzicht in omzet
Reeleezee contact

Logo Reeleezee

0346 - 258 080
  service@reeleezee.nl
  www.reeleezee.nl
Reeleezee sociaal

Reeleezee tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.