www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat Open Innovation Labs helpt klanten sneller innoveren en initiatieven ontplooien op de open source manier

Amsterdam, 26 april 2016 - Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt de oprichting aan van Red Hat Open Innovation Labs. Deze consulting service is gericht op de integratie van mensen, methodologie en technologie om bedrijfsuitdagingen van klanten sneller op te lossen. Onderdeel van Open Innovation Labs is een nauwe samenwerking tussen klanten en experts van Red Hat om initiatieven waarbij opensourcetechnologie en DevOps worden gebruikt te ontplooien en innovatie te stimuleren.

Digitalisering gaat steeds meer om het verbinden van mensen, processen, gegevens en apparaten en het mogelijk maken van nieuwe zakelijke innovatieplatforms. Software stimuleert deze verschuiving en stelt bedrijven in staat om innovatie-gedreven voordelen te realiseren. Met Red Hat Open Innovation Labs kunnen klanten snel applicaties ontwikkelen en ze integreren met behulp van microservices.

Met Red Hat Open Innovation Labs kunnen klanten:
  • Vanaf dag één werken aan een echt bedrijfsprobleem. Door gebruik te maken van Red Hat’s push-button infrastructuur en geautomatiseerde ontwikkelomgevingen kunnen teams sneller met het ontwikkelproces starten en sneller waarde toevoegen.
  • Leren hoe ze kunnen profiteren van moderne applicatieontwikkeltechnologieën en –methodologieën. Dit betreft migraties, microservice architecturen, container applicatieplatformen, DevOps, applicatie en data-integratie, mobiele en hybride cloudstrategieën.
  • Een brug slaan tussen legacy en moderne applicatieontwikkeling op één platform. Teams worden geholpen oplossingen te ontwikkelen, applicaties te moderniseren of geheel nieuwe uitdagingen aan te gaan.
  • Op de Red Hat-manier leren innoveren. Door deel te nemen en samen te werken met de open source community.
  • On-site en virtueel innoveren. Door te voldoen aan nieuwe eisen voortkomend uit digitale transformaties krijgen teams toegang tot omgevingen op verschillende locaties. Red Hat biedt een veiligere cloud-omgeving, zodat geautoriseerde teamleden kunnen samenwerken. Ontwikkelen kan bij de klant, in een Red Hat-labomgeving of virtueel plaatsvinden.

Beschikbaarheid
Red Hat Open Innovation Labs is per direct beschikbaar op locatie bij klanten in Noord-Amerika, en zal naar verwachting later dit jaar volledige wereldwijd beschikbaar zijn.

Quote
John Allessio, vice president, Global Services bij Red Hat

“Van klanten over de hele wereld horen we dat ze snel nieuwe initiatieven willen ontplooien – ongeacht of ze het nu over het moderniseren van applicaties, of cloud-, mobiele en microservices hebben. Wij willen ze helpen deze doelen te realiseren en de concurrentie voor te blijven. Red Hat Innovation Labs biedt deze klanten de mogelijkheid om deze doelen sneller te bereiken en bedrijfsproblemen samen met Red Hat-experts volgens de open source manier op te lossen, via samenwerking en door DevOps-methodologieën en opensourcetechnologieën te gebruiken.”

Extra informatie

?       Over Open Innovation Labs
?       Over Red Hat Consulting
?       Over Red Hat

Volg Red Hat

?       Via de Red Hat newsroom
?       Via de Red Hat blog
?       Op Twitter
?       Op Facebook
?       Via YouTube
?       Op Google+
?       Op LinkedIn

Over Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
Lubbers De Jong
anke@lubbersdejong.nl

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat is a trademark of Red Hat, Inc., registered in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.

Tags bij dit bericht
Eerder van Red Hat, Inc.
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Persberichten van donderdag 14 november 2019
Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com