Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: MCS PR

De Goede Woning verbetert bedrijfsprocessen met Dynamics Empire

Veenendaal, 25 april 2016De Goede Woning, een woningcorporatie in Apeldoorn met ongeveer 8000 woningen en 80 medewerkers, heeft voor de volledige automatisering van haar bedrijfsvoering gekozen voor Dynamics Empire, de integrale ERP-oplossing van cegeka-dsa. De oplossing zal door Cegeka Nederland worden gehost in het nieuwe datacenter in Geleen.

De aanleiding voor het kiezen van een nieuw systeem was het stopzetten van de support voor de oude bedrijfssoftware. De Goede Woning greep deze gelegenheid aan om zich met hulp van een adviesbureau te oriënteren op een nieuwe oplossing. Via een long list van kandidaten kwam de corporatie uit bij drie partijen die hun oplossing konden presenteren. De uiteindelijke keuze viel op cegeka-dsa.

Peter van ’t Wout, manager wonen van De Goede Woning: “De keuze voor Dynamics Empire is vooral ingegeven doordat het één integraal systeem is We wilden ook graag van de technische zorg verlost worden door deze oplossing onder te brengen in een extern datacenter en daarvoor schakelen we Cegeka Nederland in. We verwachten dat we met Dynamics Empire onze processen verder kunnen verbeteren en onze huurders beter van dienst kunnen zijn, onder meer doordat we dan één bron van informatie hebben. Met deze oplossing zijn we ook helemaal voorbereid op de digitalisering die ook aan woningcorporaties niet voorbij gaat.”

De Goede Woning gaat gebruik maken van de standaardfunctionaliteit van de cegeka-dsa-oplossingen en specifiek van de verhuurapp, het leveranciersportaal en het klantportaal. Deze app en de portalen maken integraal deel uit van de oplossing. De implementatie van het systeem zal naar verwachting nog dit jaar worden afgerond. Het klantportaal zal in 2017 in gebruik worden genomen.

Hein Brockhoff, commercieel directeur van cegeka-dsa: ”De keuze van De Goede Woning voor Dynamics Empire bevestigt het grote belang van een werkelijk geïntegreerde oplossing. Hiermee bieden we keuze uit een breed scala aan modules, terwijl de klant steeds de zekerheid heeft dat de gekozen modules naadloos geïntegreerd zijn.”

Dynamics Empire ondersteunt bedrijfsprocessen van woningcorporaties. De oplossing centreert alle gegevens in één database en geeft integraal inzicht in relaties, eenheden, contracten en financiën. Dynamics Empire bestaat uit generieke Microsoft Dynamics NAV-technologie gecombineerd met een vastgoed-specifieke functionaliteit. Dynamics Empire is zeer betrouwbaar en is volledig aan te passen aan de wensen van de klant. Voor meer informatie: www.cegeka-dsa.nl/dynamicsempire.

Cegeka-dsa
Marktleider cegeka-dsa levert integrale software en services waarmee de Nederlandse woningbouwcorporaties hun sociaal rendement kunnen maximaliseren. Geïnteresseerd hoe we dit doen? www.cegeka-dsa.nl

Of neem contact op via telefoonnummer 0318 41 08 00 of e-mail info@cegeka-dsa.nl.

Noot voor de redactie
Meer informatie? Neem contact op met Serina Maalderink, Marketing Manager cegeka-dsa. E-mail: serina.maalderink@cegeka-dsa.nl of bel 0646238386.
Laatste van Cegeka-dsa
Woningcorporatie Actium stapt over op Dynamics Empire

De Goede Woning verbetert bedrijfsprocessen met Dynamics Empire

Elan Wonen stapt over op Dynamics Empire

Logo MCS PR
Cegeka-dsa contact

Logo Cegeka-dsa

info@cegeka-dsa.nl
  www.cegeka-dsa.nl
Cegeka-dsa sociaal

Cegeka-dsa tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl