www.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 180 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint biedt met EMC naadloze cloudopslagoplossingen

EMC-oplossing combineert eenvoud en de lage kosten van de publieke cloud met opties voor risicobeheer, compliancy en datasoevereiniteit van private cloud

Amsterdam, 25 april 2016 – De Workforce Optimization-oplossingen van Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) hebben een uitgebreide testfase met de Elastic Cloud Storage™-oplossing (ECS) van EMC succesvol afgerond. Dit leidt tot een veilige, schaalbare cloudarchitectuur die voldoet aan regelgeving en compliancy-vereisten voor klanten. Zo breidt Verint de mogelijkheden uit voor het leveren van een geoptimaliseerde oplossing voor het archiveren van opgeslagen media en metadata.

Verint Workforce Optimization (WFO) is onderdeel van het Customer Engagement Optimization-portfolio van het bedrijf. Dit pakket van diensten helpt organisaties bij een slimmere engagement met klanten, het verhogen van de werknemersproductiviteit in het bedrijf, en het leveren van realtime informatie die nodig is voor een betere klantervaring. De diensten helpen verder bij het vastleggen van de klantinteracties in diverse kanalen, bij het onthullen van zakelijke trends en kansrijke gebieden, en bij het organisaties in staat stellen tot het identificeren van waardevolle inzichten. Inzichten die op hun beurt helpen bij het voldoen aan regelgeving, het verbeteren van zakelijke processen, het stimuleren van arbeidsproductiviteit en het implementeren van klantgerichte strategieën die loyaliteit en retentie bevorderen.

De Elastic Cloud Storage-oplossing van EMC biedt een multi-inzetbaar, slim opslagsysteem voor de workloads van nu en de toekomst. ECS is een compleet, softwaregedreven opslagplatform dat tegemoet komt aan de schaalbare cloudopslagwensen van nu. Deze nieuwe EMC-oplossing levert de eenvoud en de lage kosten van de publieke cloud, en behoudt tegelijkertijd de voordelen op het vlak van risico, compliancy en datasoevereiniteit, die de private cloud biedt. De oplossing levert ook schaalbaarheidsvoordelen, zoals een lagere Total Cost of Ownership (TCO) in vergelijking tot publieke-cloudstorageleveranciers, universele toegankelijkheid (object, bestand, HDFS), snellere applicatieontwikkeling en turnkey cloudmogelijkheden.

Dankzij de ervaring van Verint met het helpen van organisaties bij het vastleggen van, analyseren van en handelen naar klant- en bedrijfsintelligentie, is het een logische volgende stap om zijn WFO-certificering en -interoperabiliteit met EMC Elastic Cloud Storage verder uit te breiden.

“Het succesvol afronden van de interoperabiliteitstests met de Elastic Cloud Storage-oplossing van EMC stelt onze klanten in staat te profiteren van een betrouwbare oplossing voor het archiveren van media en metadata”, zegt Oren Stern, senior vicepresident Productstrategie van Verint Enterprise Intelligence Solutions. “EMC is een van de meest succesvolle storage- en datamanagementbedrijven ter wereld, waardoor we zorgen voor een perfecte match met onze klanten.”

“In de hedendaagse wereld van het derde platform neemt ongestructureerde data het over. Dat betekent dat klanten oplossingen willen, die niet alleen objectdata omzetten, maar deze ook optimaliseren”, zegt Manuvir Das, senior vicepresident van de geavanceerde software- en opkomende-technologieëndivisies van EMC. “De interoperabiliteit van EMC Elastic Cloud Storage met Verint Workforce Optimization helpt ons bij het wereldwijd uitbreiden van ons bereik en voorziet meer organisaties van toonaangevende technologieën en gestroomlijnde oplossingen.”

De testfase voor de WFO-oplossing van Verint en de Elastic Cloud Storage-oplossing van EMC is halverwege 2015 voor het eerst afgerond. De twee bedrijven blijven hun samenwerking optimaal inzetten om elkaar up-to-date te houden met de laatste versies van ECS en Verint-software.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Ruud Berendsen / Inger Hund
Verint@progresscommunications.nl
Office: +31(0) 20 363 11 52
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 5 jaar en 180 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4