www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 159 dagen geleden)

NEVI, 60 jaar jong, klaar voor de toekomst met Verito

NEVI (Nederlandse Vereniging voor Inkoopmanagement) is de derde inkoopvereniging van de wereld en al 60 jaar het kennisnetwerk voor inkoop en supply management. NEVI brengt inkoopprofessionals uit het bedrijfsleven en de overheid bij elkaar om kennis te delen.

De komende jaren wil NEVI een grote sprong voorwaarts maken: kwantitatief qua ledental en omzetgroei en kwalitatief wat betreft kennisontwikkeling, netwerkvorming en innovatieve oplossingen voor actuele maatschappelijke vraagstukken.

’NEVI is in de eerste plaats een organisatie vóór en dóór mensen. We investeren bewust in de kwaliteit van het menselijk kapitaal om samen onze ambities werkelijkheid te laten worden. We leggen dat graag uit aan de hand van onze bedrijfsfilm.’ Aldus Jeroen Pels, Directeur Finance & Control van NEVI.

Jeroen vervolgt: ‘Wij zijn een unieke organisatie, met zowel een vereniging met meer dan 6.000 leden actief in kringen, secties en platforms, alsook een gerenommeerd opleidings- en exameninstituut. Daarnaast ondersteunen we organisaties in Nederland en daarbuiten door middel van Incompany trainingen bij het realiseren van de eigen organisatiedoelstellingen.

We hebben in het selectietraject vastgesteld dat Verito Informatisering met de door haar geboden oplossing als beste in staat is deze diversiteit aan processen te ondersteunen met een uitgebreide standaard softwareoplossing. Deze vormt de basis voor een nog betere dienstverlening aan onze leden en klanten, maar biedt ook randvoorwaarden voor real-time management informatie.’

Verito Informatisering biedt een combinatie aan van haar brancheoplossingen voor zowel verenigingen als commerciële opleiders. De oplossing is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV 2015 en uitgebreid met tal van standaard modules voor deze branches. Van CRM tot het cursusbeheer, van het verwerken van aanmeldingen en aanvragen via internet tot het projectbeheer en van ledenbeheer tot de facturatie/incasso. Alle processen worden ondersteund met één oplossing.

Jeroen Pels: ’Wij hebben het Verito niet gemakkelijk gemaakt. Wij wilden voor het uitbrengen van een gunningsadvies vanuit de drie overgebleven leveranciers, binnen twee weken een uitgebreide demo ontvangen waarin onze belangrijkste processen naar voren kwamen. Verito is glansrijk geslaagd voor deze test. Zij verdiepten zich in onze organisatie en wisten deze kennis te vertalen naar een bijzonder herkenbare demo. Ondertussen loopt de nazorgfase richting haar afronding en maken we voor onze primaire én ondersteunende processen al weer drie maanden intensief gebruik van Dynamics NAV en de Verito modules.’

Owe Loonstra, Manager Sales & Marketing bij Verito Informatisering: ’Wij zijn verguld met de samenwerking met NEVI. Wij hebben de medewerkers van NEVI leren kennen als bijzonder deskundig en gemotiveerd. Dit maakt de samenwerking voor ons bijzonder aangenaam. De keuze van NEVI onderstreept ook de waarde van onze standaard software. En biedt daarnaast volop aanknopingspunten om deze oplossing, samen met NEVI en onze andere klanten, door te ontwikkelen. Maar eerst zorgen wij voor een succesvolle afronding van de nazorgfase en een aantal specifiek voor NEVI ontwikkelde gebruikerstrainingen om de dagelijkse werkzaamheden optimaal te ondersteunen.’

Wilt u meer weten over NEVI volg dan: www.nevi.nl/inkoopisnevi. Wilt u meer weten over Verito en haar oplossingen voor verenigingen en opleiders? Bel (055) 534 30 06, mail naar sales@verito.nl of bezoek www.verito.nl.
Laatste van Verito Informatisering
NSGK verbetert en uniformeert haar werkwijze met Verito Charity

NEVI, 60 jaar jong, klaar voor de toekomst met Verito

Apostolisch Genootschap kiest opnieuw voor Verito en Dynamics NAV
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 5 jaar en 159 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf