www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2482 volgers blijven op de hoogte!

NEVI, 60 jaar jong, klaar voor de toekomst met Verito

NEVI (Nederlandse Vereniging voor Inkoopmanagement) is de derde inkoopvereniging van de wereld en al 60 jaar het kennisnetwerk voor inkoop en supply management. NEVI brengt inkoopprofessionals uit het bedrijfsleven en de overheid bij elkaar om kennis te delen.

De komende jaren wil NEVI een grote sprong voorwaarts maken: kwantitatief qua ledental en omzetgroei en kwalitatief wat betreft kennisontwikkeling, netwerkvorming en innovatieve oplossingen voor actuele maatschappelijke vraagstukken.

’NEVI is in de eerste plaats een organisatie vóór en dóór mensen. We investeren bewust in de kwaliteit van het menselijk kapitaal om samen onze ambities werkelijkheid te laten worden. We leggen dat graag uit aan de hand van onze bedrijfsfilm.’ Aldus Jeroen Pels, Directeur Finance & Control van NEVI.

Jeroen vervolgt: ‘Wij zijn een unieke organisatie, met zowel een vereniging met meer dan 6.000 leden actief in kringen, secties en platforms, alsook een gerenommeerd opleidings- en exameninstituut. Daarnaast ondersteunen we organisaties in Nederland en daarbuiten door middel van Incompany trainingen bij het realiseren van de eigen organisatiedoelstellingen.

We hebben in het selectietraject vastgesteld dat Verito Informatisering met de door haar geboden oplossing als beste in staat is deze diversiteit aan processen te ondersteunen met een uitgebreide standaard softwareoplossing. Deze vormt de basis voor een nog betere dienstverlening aan onze leden en klanten, maar biedt ook randvoorwaarden voor real-time management informatie.’

Verito Informatisering biedt een combinatie aan van haar brancheoplossingen voor zowel verenigingen als commerciële opleiders. De oplossing is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV 2015 en uitgebreid met tal van standaard modules voor deze branches. Van CRM tot het cursusbeheer, van het verwerken van aanmeldingen en aanvragen via internet tot het projectbeheer en van ledenbeheer tot de facturatie/incasso. Alle processen worden ondersteund met één oplossing.

Jeroen Pels: ’Wij hebben het Verito niet gemakkelijk gemaakt. Wij wilden voor het uitbrengen van een gunningsadvies vanuit de drie overgebleven leveranciers, binnen twee weken een uitgebreide demo ontvangen waarin onze belangrijkste processen naar voren kwamen. Verito is glansrijk geslaagd voor deze test. Zij verdiepten zich in onze organisatie en wisten deze kennis te vertalen naar een bijzonder herkenbare demo. Ondertussen loopt de nazorgfase richting haar afronding en maken we voor onze primaire én ondersteunende processen al weer drie maanden intensief gebruik van Dynamics NAV en de Verito modules.’

Owe Loonstra, Manager Sales & Marketing bij Verito Informatisering: ’Wij zijn verguld met de samenwerking met NEVI. Wij hebben de medewerkers van NEVI leren kennen als bijzonder deskundig en gemotiveerd. Dit maakt de samenwerking voor ons bijzonder aangenaam. De keuze van NEVI onderstreept ook de waarde van onze standaard software. En biedt daarnaast volop aanknopingspunten om deze oplossing, samen met NEVI en onze andere klanten, door te ontwikkelen. Maar eerst zorgen wij voor een succesvolle afronding van de nazorgfase en een aantal specifiek voor NEVI ontwikkelde gebruikerstrainingen om de dagelijkse werkzaamheden optimaal te ondersteunen.’

Wilt u meer weten over NEVI volg dan: www.nevi.nl/inkoopisnevi. Wilt u meer weten over Verito en haar oplossingen voor verenigingen en opleiders? Bel (055) 534 30 06, mail naar sales@verito.nl of bezoek www.verito.nl.
Laatste van Verito Informatisering
NSGK verbetert en uniformeert haar werkwijze met Verito Charity

NEVI, 60 jaar jong, klaar voor de toekomst met Verito

Apostolisch Genootschap kiest opnieuw voor Verito en Dynamics NAV
Verito Informa.. contact

Logo Verito Informatisering

Owe Loonstra
  ol@verito.nl
  www.verito.nl
Verito Informa.. sociaal

Verito Informa.. tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau