www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Philips lanceert revolutionair SpeechAir smart dicteerapparaat

Next gen dicteerrecorder met wifi en camera vanaf nu op de markt

Wenen (Oostenrijk)/ Brussel (België), 19 april 2016: Speech Processing Solutions, de internationale marktleider op het gebied van professionele dicteertechnologie heeft zojuist een gloednieuw dicteertoestel geïntroduceerd.

Het beste van twee werelden
“Philips SpeechAir biedt het beste van twee werelden. Het geeft gebruikers de ontbrekende schakel door het beste van smartphones en dicteerapparaten te combineren,” zegt Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions. Gebruikers kunnen genieten van de vrijheid van een Android-toestel met touchscreen, camera, wifi en bluetooth, terwijl ze profiteren van een gebruiksvriendelijke schuifschakelaar, langere levensduur van de batterij en professionele bediening voor bewerking en maximale beveiliging.

Ontworpen voor hogere efficiëntie
Het Philips SpeechAir smart dicteerapparaat is ontworpen om gebruikers tijd en kosten te besparen dankzij een hoge mate van flexibiliteit. “We hebben de Philips SpeechAir ontwikkeld voor drukke professionals die veel onderweg zijn,” verklaart Dr. Brauner. Gebruikers kunnen verslagen of e-mails overal en op ieder moment dicteren en verzenden voor transcriptie. Hij licht toe: “Gebruikers hadden nooit eerder dit niveau van vrijheid. Met deze geïntegreerde functies hoeven ze niet langer te wachten totdat ze terug zijn op kantoor om hun bestanden over te zetten.”

Uitstekende geluidskwaliteit
Het apparaat beschikt over de allernieuwste technologie en drie professionele microfoons die in elke opnamesituatie voor optimale geluidskwaliteit zorgen. De 360°-microfoon is ideaal voor het opnemen van dictaten en vergaderingen, de directionele microfoon is het meest geschikt voor luidruchtige omgevingen en een derde speciale microfoon is perfect voor VoIP-telefonie.

Maximale bestandsbeveiliging voor vertrouwelijke gegevens
SpeechAir opnames worden in realtime gecodeerd met 256-bits Advanced Encryption Standard (AES) voor maximale gegevensbeveiliging. De Philips SpeechAir is door middel van een pincode beschermd tegen onbevoegd gebruik. Functies zoals de camera kunnen worden vergrendeld en wifi-netwerken beperkt voor personeel.

Naadloze integratie in bestaande IT-systemen
De Philips SpeechAir kan eenvoudig worden geïntegreerd in andere workflow oplossingen zoals ziekenhuisinformatiesystemen (ZIS) of de beheersoftware van een advocatenkantoor. Gebruikers hebben op hun SpeechAir direct toegang tot patiënt- en klantgegevens voor een soepelere workflow. Integrators kunnen op het apparaat zelfs hun eigen dicteer-app installeren en configureren.

Praat, verzend, klaar: onderweg dicteren verandert radicaal
SpeechAir sluit perfect aan op Philips dicteeroplossingen zoals de cloud service SpeechLive. Instellingen voor de distributie van dictaten kunnen naar wens worden ingesteld en auteurs en transcribenten kunnen samen eenvoudig een soepele workflow creëren. Als een gebruiker geen assistent heeft, kan hij profiteren van de SpeechLive spraakherkenningsservice of de SpeechLive transcriptieservice waar professionals specifiek getraind voor deze sector de opnames uittypen.

De Philips SpeechAir is gecertificieerd als Philips green product wat betekent dat het tegemoet komt aan de strengste eisen wat betreft het energieverbruik, de verpakkingsmaterialen en de preventie van schadelijke stoffen.

Om meer te leren over het product en een Philips distributeur bij u in de buurt te vinden, gaat u naar: www.speechair.com

-EINDE-

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Speech Processing Solutions
Hilde Put
Tel.: +32 (0)2 525 72 99
E-mail: hilde.put@speech.com
www.philips.com/dictation

NewsEngine PR
Kim Heylen
Tel.: +32 (0)3 260 96 42
E-mail: kim.heylen@newsenginepr.com

Over Speech Processing Solutions
Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen. Door steeds te streven naar uitmuntendheid en de nadruk te leggen op uitstekende kwaliteit, heeft de firmabaanbrekende producten ontworpen zoals de Philips Pocket Memo voice recorder, de Philips SpeechMike Premium dicteermicrofoon en de Philips SpeechExec dictation recorder app voor smartphones.De meest recente innovatie, Philips SpeechLive, maakt dicteren sneller en praktischer dan ooit door de beveiligde dicteerworkflow naar de cloud te brengen en een naadloze spraak-naar-tekst oplossing toe te voegen met de nieuwe Philips SpeechScribe service. Dankzij oplossingen die perfect zijn aangepast aan de individuele behoeften per sector, kunnen professionals besparen op tijd en middelen en daardoor zo efficiënt mogelijk werken.

U kunt Speech Processing Solutions vinden op:
Facebook: http://www.facebook.com/philipsvoicetracer
Twitter @speech_com: http://www.twitter.com/speech_com
YouTube: http://www.youtube.com/philipsdictation
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/speech-processing-solutions
Laatste van Philips Nederland B.V.
Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

Philips lanceert revolutionair SpeechAir smart dicteerapparaat

Philips en Hitachi Data Systems gaan samenwerken aan innovatieve oplossing voor gegevensbeheer voor organisatiebrede beschikbaarheid van medische beelden
Philips Nederl.. contact

Logo Philips Nederland B.V.

info@philips.com

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Collibra

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl