www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (5 jaar en 72 dagen geleden)
PR: LEWIS

OpenText lanceert nieuw digitaal platform Release ’16

Release ’16 combineert end-to-end informatiemanagement, bedrijfsnetwerken en analyses om digitale wereld te faciliteren

OpenText, marktleider in Enterprise Information Management (EIM), kondigt vandaag de beschikbaarheid van OpenText Release ’16 aan. OpenText Release ’16, met Suite ’16 en Cloud ’16, is een geïntegreerd digitaal platform dat de gehele informatiestroom binnen een organisatie beheert en analyseert. Het nieuwe platform richt zich op de belangrijkste aspecten van de user experience, machine-to-machine integratie, automatisering en andere facetten van de digitale organisatie. OpenText Release ‘16 kan in de cloud, de hybride cloud of on-premise worden ingezet.

Innovaties in technologie zorgen voor de digitale disruptie die de manier van werken, interactie met klanten en bedrijfsprocessen verandert. Organisaties moeten evolueren, transformeren en nieuwe digitale technologieën omarmen om concurrerend te blijven. OpenText Release ’16 is een uitgebreid digitaal platform waarmee klanten een gecoördineerde digitale transformatie kunnen doormaken. Het platform biedt klanten een oplossing die kan worden ingezet om elk bedrijfsproces te digitaliseren, waardoor de gehele informatiecyclus wordt beheerd.

“Digitale disruptie zorgt ervoor dat marktleiders en verschillende industrieën sneller dan ooit moeten veranderen. In een digitale wereld zullen de winnaars degene zijn die nieuwe klanten vinden, nieuwe markten ontdekken en streven naar nieuwe inkomstenbronnen met behulp van digitale kanalen”, zegt Ingrid Bosman, Sales Director Benelux bij OpenText. “Met OpenText Release ’16 bieden wij het enige geïntegreerde EIM-platform dat onmisbaar is om bedrijfsinformatie te stroomlijnen en een informatiebedrijf te worden. En in een digitale wereld zijn we uiteindelijk allemaal informatiebedrijven.”

Het nieuwe digitale platform van OpenText draagt bij aan het behalen van de belangrijkste digitale doelstellingen van een organisatie. Release ‘16 voldoet aan de eisen van de klant om digitale bedrijfsprocessen te verbeteren. De belangrijkste principes achter Release ’16 zijn onder andere:
  • On-premise, cloud en hybride mogelijkheden: OpenText oplossingen kunnen on premise, in de cloud of in een combinatie van deze twee (hybride) worden ingezet. Op deze manier kan worden voldaan aan verschillende klanteisen. Daarnaast zijn alle oplossingen beschikbaar als Managed Services-oplossingen, zowel on-premise als in de cloud, om zo goed mogelijk te voldoen aan de zakelijke behoeften van klanten.
  • Analyses en rapportage-integratie: Door het combineren van de informatie-hub en big data-analyses, biedt OpenText Release ’16 een geïntegreerde oplossing voor voorspellende en ingebouwde analyses en rapportages. De analyses zullen worden geïntegreerd in OpenText EIM-suites om meer bedrijfsinzichten en uitvoerbare analyses uit informatiestromen naar boven te halen.
  • Informatiestromen: Door het leveren van producten en technologieën die de gehele informatiestroom beslaan, beschikken klanten over een efficiënte manier van informatiebeheer, -beschikbaarheid en -beveiliging.
  • OpenText businessnetwerk: OpenText Release ’16 biedt klanten de mogelijkheid om te werken binnen een uitgebreid businessecosysteem. Het OpenText businessnetwerk biedt actieve applicaties als Logistics Track & Trace en Active Orders Analytics. Daarnaast zijn er operationele en supply chain analytics-dashboards beschikbaar met de mogelijkheid om data te gebruiken binnen businessnetwerktransacties.
  • Mobiliteit: Mobiele technologieën zijn de belangrijkste onderdelen van informatiemanagementstrategie. OpenText Release ’16 is voorzien van een nieuwe versie van AppWorks; een gemeenschappelijke toepassing voor OpenText Suite ’16- en OpenText Cloud ’16-producten op basis van een responsive HTML5-technologie en REST API. Ook is er verbeterde mobiele ondersteuning beschikbaar voor Content Suite en Active Documents. Verder zijn er functionele verbeteringen voor mobiliteit geïmplementeerd in alle EIM-suites.
Suite ’16 en Cloud ‘16
OpenText Suite ‘16 is een set van vier on-premise suites die de nieuwste innovaties op het gebied van Content Suite, Process Suite, Experience Suite en Analytics Suite tonen. Elke suite bevat een set van geïntegreerde producten die on-premise, via een abonnement of als een managed service kunnen worden gebruikt. OpenText Cloud ‘16 is een set van vijf cloud-gebaseerde mogelijkheden die de volgende generatie vertegenwoordigt van innovatie in Content Cloud, Process Cloud, Experience Cloud, Analytics Cloud en het businessnetwerk. De OpenText Cloud ‘16 heeft een breed aanbod aan oplossingen die worden geleverd als SaaS, als suites of als managed services.

Klik hier voor het volledig Engelstalige persbericht.

Over OpenText
OpenText is marktleider in Enterprise Information Management en helpt bedrijven een ‘digital-first’ wereld te creëren door hun informatiebehoeften te vereenvoudigen, te transformeren en implementaties te versnellen via best practise modellen. Inmiddels gebruiken meer dan 100.000 organisaties oplossingen van OpenText, zowel on premise als in de cloud.

Meer informatie over OpenText: www.opentext.com

Twitter: @OpenTextBLX

Lees Mark Barrenechea’s, CEO OpenText, blog: http://www.opentext.com/portal/site/communities/ceo-blog

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
Tel: +31 (0)40 – 235 4600
Email: OpenTextNL@teamlewis.com
Laatste van OpenText
OpenText sluit partnerovereenkomst met Google Cloud

OpenText breidt EIM-platform uit

OpenText Exstream beschikbaar op Salesforce AppExchange
TOPdesk en Insocial komen met gezamenlijke dienst voor betere klantbeleving

Loopt een app vaak vast? Negen op de tien stapt over naar de concurrent