www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2479 volgers blijven op de hoogte!

FORFARMERS KIEST REPSTOR CUSTODIAN FOR LEGAL & PS EN TRANSFORM DATA INTERNATIONAL

MAASTRICHT, 8 April 2016 - Transform Data International (TDI) kondigt met trots aan dat custodian for legal & PS door de juridische afdeling van ForFarmers is gekozen als het systeem voor document-, e-mail- en projectmanagement.

Inmiddels is de implementatie gestart en werken TDI en ForFarmers samen aan een geleidelijke implementatie en training sessies voor het juridische team.

Vince van de Weijer, General Manager van Transform Data zegt, “We zijn blij om ForFarmers toe te voegen aan ons klantenbestand en om te zien dat onze custodian for legal & PS oplossing naadloos aansluit bij zowel de business- als de technische (IT) requirements binnen ForFarmers”

Ilse Niehof, Legal counsel business zegt: “We hebben de custodian oplossing van Transform Data International geëvalueerd en deze blijkt perfect binnen onze juridische IT en SharePoint strategie te passen. Vanuit business perspectief geeft custodian antwoord op onze vragen en behoeftes rondom het managen van dossiers en het creëren van werkbare digitale rapportages.”

Over ForFarmers
ForFarmers is een internationaal opererende onderneming actief op het gebied van conventionele en biologische voer totaaloplossingen voor de veehouderij. Met een afzet van circa 9,1 miljoen ton diervoeders op jaarbasis is zij marktleider in Europa. Naast diervoeders voor de rundvee-, varkens-, pluimvee- en paardensector levert ForFarmers handelsproducten voor akker- en weidebouw en biedt klanten aanvullende kennis en advies op het gebied van voeding, dierhouderij en bedrijfsontwikkeling. In 2015 bedroeg de netto-omzet ruim € 2,2 miljard.

Over Transform Data International
Transform Data gaat uit van context gebaseerde systemen op basis van het ‘Business First, Users First'-principe. Door prioriteit te geven aan bedrijfsinnovatie en de eindgebruikers creëert Transform Data op basis van gerenommeerde softwareproducten een omgeving die gestructureerde data, ongestructureerde data en beheerde activiteiten samenbrengt in een intuïtieve gebruikersinterface. Daarbij maakt het niet uit welk apparaat wordt gebruikt.

Transform Data richt zich op een brede doelgroep, maar heeft een specifieke focus op de zakelijke en financiële dienstverleners en de zorg.

De oplossingen van Transform Data zorgen voor het optimaal gebruik van informatie binnen organisaties; bijvoorbeeld bij besluitvormingsprocessen of dagelijkse (mobiele) processen waarbij de beschikbaarheid van accurate gegevens ondersteunend is. Transform Data helpt organisaties de totale productiviteit van hun medewerkers te optimaliseren.

Meer informatie over Transform Data en custodian for Legal & PS is te vinden op de website www.transformdata.eu of neem contact op via info@transformdata.eu.
Transform Data contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl