Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 36 dagen geleden)

Centric lanceert applicatie voor zorg op afstand met beeldbellen

Gouda, 6 april 2016 - Centric lanceert Video Connect, een totaaloplossing voor hoogwaardige beeldzorg. Hiermee bieden zorgverleners kwalitatieve zorg op afstand en kunnen patiënten en cliënten overal geholpen worden.

Video Connect van Centric is beschikbaar voor zorginstellingen in verschillende taakgebieden. Huisartsenpraktijken richten met de oplossing bijvoorbeeld een online spreekuur in, inclusief digitale wachtkamer. Andere zorgverleners, zoals thuiszorginstellingen, zetten Video Connect in om gemakkelijk en persoonlijk meer cliënten per tijdsperiode te helpen. Ook is het mogelijk om dit communicatieplatform in te zetten voor het verhogen van de efficiëntie van interne communicatie binnen een zorginstelling, bijvoorbeeld over meerdere locaties.

Sessie voor beeldzorg met één muisklik starten
Naast brede inzetbaarheid was gebruiksgemak een belangrijke eis in de ontwikkeling van Video Connect. De oplossing is zo ontworpen dat patiënten direct een veilig en privé videogesprek openen, zonder account en vanaf ieder apparaat en platform. De zorgaanbieder hoeft daarvoor slechts één knop op zijn website te plaatsen. De oplossing is bovendien te integreren in bestaande zorgapplicaties en ondersteunt verschillende afhandelingsprocessen. Gesprekken kunnen zo bijvoorbeeld worden toegevoegd aan een patiëntendossier. Ook vergemakkelijkt deze integratie de financiële afwikkeling.

Veiligheid van patiëntgegevens geborgd
Centric biedt Video Connect aan als webapplicatie vanuit haar eigen Nederlandse datacenter. Dit datacenter valt onder de Nederlandse privacywetgeving en voldoet aan de strengste nationale veiligheidseisen. Daarmee zijn de security en privacy van de (medische) gegevens van patiënten en cliënten geborgd.

Voor de redactie

Centric
Kim van Mosel
Marketing & Communicatie
kim.van.mosel@centric.eu

Over Centric

Centric biedt Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. Met gekwalificeerde professionals, technologische oplossingen en IT- en administratieve dienstverlening, zorgt Centric ervoor dat klanten zich op hun kerntaken kunnen richten. Door diepgaande kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met specifieke brancheprocessen, onderscheidt Centric zich van traditionele IT-leveranciers en administratieve dienstverleners.

Centric gelooft in de kracht van innovatie als aanjager van duurzame groei. We verbinden hiervoor professionals, partners en klanten, zodat zij hun talenten, kennis en ideeën met elkaar kunnen delen. Deze samenwerking resulteert in innovatieve, pragmatische oplossingen, die bijdragen aan verantwoorde groei van de organisatie en stabiliteit voor onze klanten en medewerkers.

Centric heeft 5.000 werknemers en vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Noorwegen, Zweden en Roemenië. Centric boekte in 2014 een positief bedrijfsresultaat van ruim 15,5 miljoen euro bij een omzet van ruim 494,5 miljoen euro.
Laatste van Centric
Centric ziet af van overname pensioenuitvoerder AGH

Centric wil pensioenuitvoerder AGH overnemen

De Nederlandsche Bank vergroot flexibiliteit en slagkracht van ICT door samenwerking met Centric
Verstreken tijd: 5 jaar en 36 dagen
Centric contact

Logo Centric

info@centric.eu
  www.centric.eu
Centric sociaal

Centric tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0