www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 37 dagen geleden)
PR: En Serio

Nieuwe Juniper Networks producten maken hele netwerk intelligenter

Juniper Networks kondigt nieuwe producten aan die zijn IP/MPLS-oplossingen combineren met optische innovaties die de netwerkprestaties een boost en meer intelligentie en een beter overzicht naar alle netwerklagen brengen. Dit vergroot de grip op het dataverkeer. De automatisering, programmeerbaarheid en een eenvoudige architectuur van deze innovaties tillen daarnaast de efficiëntie van datacenter-interconnects en metro area networks naar een hoger niveau.

Wat is er nieuw?
  • Fototonische en coherente DWDM-interfacekaarten voor routers uit de PTX- en MX-reeks van Juniper Networks®. Meer in het bijzonder gaat het om nieuwe lijnkaarten voor de PTX3000 die de optische laag volledig met de IP/MPLS-laag samenvoegen, de eerste coherente DWDM-interfacekaart met een capaciteit van 1 TB voor de PTX5000 en een coherente 100 GbE DWDM-interfacekaart met een uiterst programmeerbare en functierijke doorverwijzende ASIC voor de MX-reeks. Deze kaarten bieden daarnaast multi-layer SDN-beheer met een hoge mate van programmeerbaarheid en zijn ontwikkeld met het oog op interoperabiliteit met technologie van uiteenlopende leveranciers. Ze dragen daarmee bij aan uiterst efficiënte datacenter-interconnects en metro area networks.
  • Nieuwe ondersteuning voor de optische laag voor Junos Space Connectivity Services Director (CSD) die het overzicht, de besturing en het beheer uitbreidt van de IP-laag naar de optische laag met geïntegreerd beheer van configuraties, storingen en de netwerkprestaties.
  • Verbeterde multi-layer SDN-programmeerbaarheid voor het besturingssysteem Junos® en de NorthStar Controller, die in combinatie met routers uit de PTX- en MX-reeks van Juniper Networks voorziet in geautomatiseerd beheer van het dataverkeer binnen geconvergeerde pakketoptische netwerklagen.
De nieuwe innovaties die vandaag worden aangekondigd, convergeren diverse netwerklagen om optimaal schaalbare ondersteuning te bieden voor het IP-verkeer en het beheer van zowel datacenter-interconnects als metro area networks. Dit draagt bij aan lagere operationele kosten en legt de basis voor de ontwikkeling van zowel fysieke als virtuele netwerkdiensten.

Meer dan de som der delen
Om ervoor te zorgen dat de werelden van optische en IP-technologie niet alleen met elkaar samenvallen, maar ook meer dan de som van hun delen opleveren, moeten operators hun operationele workflows automatiseren voor een optimale coördinatie van de optische en IP-netwerklagen. Dit zou de beheerervaring op alle fronten moeten vereenvoudigen. Met deze gedachte in het achterhoofd kan de Connectivity Services Director van Juniper, een applicatie die gebruikmaakt van Junos Space, een einde maken aan ‘bureaustoelbeheer’, evenals het uitwisselen van post-it notes tussen beheerders van het optische en IP-domein. CSD biedt operators over de hele linie een intuïtieve beheerervaring met uitbreidbare API’s waarmee ze de software eenvoudig kunnen integreren met hun huidige OSS- en BSS-omgevingen. Teams kunnen daarnaast gezamenlijk zorg dragen voor het beheer van de uiteenlopende netwerklagen met WAN SDN-controllers, zoals de NorthStar Controller.
Laatste van Juniper Networks
Juniper Networks realiseert mijlpaal met langste ‘live’ 400GbE-verbinding

Juniper Networks vereenvoudigt wereldwijd partnerprogramma en richt zijn focus op de door AI aangestuurde onderneming

Juniper Networks brengt beheereenvoud naar datacenters met Contrail Insights
Verstreken tijd: 5 jaar en 37 dagen
Juniper Networ.. contact

Logo Juniper Networks

+31 20-712-5700
  www.juniper.net
Juniper Networ.. sociaal

Juniper Networ.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor