Patrick van Eijl start bij Interactive Intelligence

Amsterdam, 5 april 2016 – Patrick van Eijl is gestart als Territory Manager bij Interactive Intelligence en richt zich vooral op de verkoop van PureCloud. Dit nieuwe cloudplatform geeft klantgerichte organisaties eenvoudig toegang tot een breed scala aan functionaliteit rondom het contact center.

Van Eijl werkte eerder bij Verint als Sales manager en bij LiveCom als account manager.

“Interactive Intelligence is al jaren een begrip in onze branche en staat bekend als robuust en innovatief. Dat zijn voor mij twee belangrijke kenmerken om klanten structureel te kunnen helpen. Met PureCloud is Interactive nu ook echt een game changer,” aldus Van Eijl. “Iedereen praat over agile, over het kunnen meebewegen met de klant, en dat is precies waar PureCloud voor is bedoeld. Het is een cloudplatform en dat betekent dat je het heel gemakkelijk in gebruik kan nemen. Binnen 4 uur richt je bijvoorbeeld als klant zelf een IVR in. En opschalen, uitbreiden en afrekenen gebeurt per gebruiker.”

====

Voor de redactie

Patrick van Eijl

Over Interactive Intelligence