www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dimension Data breidt aanbod Cloud Services for Microsoft uit door overname van Ceryx

Barneveld, 4 april 2016 – Dimension Data – de wereldwijde leverancier van ICT-diensten en -oplossingen – heeft voor een onbekend bedrag het niet-beursgenoteerde bedrijf Ceryx Inc overgenomen. Deze in Toronto (Canada) gevestigde onderneming biedt een reeks diensten in de Microsoft Messaging & Collaboration Suite, waaronder Office 365, Exchange, SharePoint en Skype for Business.

Ceryx wordt opgenomen in de ITaaS Service Unit van Dimension Data. Dimension Data zal het aanbod van Ceryx combineren met zijn Microsoft Services om zo een volledig dienstenpakket te leveren met on-premise, private cloud en publieke cloud, Office 365 (O365) – of een hybride vorm – voor Microsoft Exchange, SharePoint en Skype for Business (S4B). Hieronder valt ook het private-cloudaanbod van de Group met de naam Cloud Services for Microsoft (CSfM).

Ceryx richt zich op Fortune 500-klanten, voornamelijk in Canada en de Verenigde Staten, en verwierf onlangs nieuwe klanten in Europa. De combinatie met Dimension Data’s klanten over de hele wereld in verschillende sectoren zorgt ervoor dat Dimension Data sneller een belangrijke wereldwijde positie in de markt voor Microsoft-diensten zal bereiken.

Ettienne Reinecke, Group CTO van Dimension Data: “We zien dat ons private-cloudaanbod voor Exchange, SharePoint en Skype for Business steeds meer wordt omarmd. Deze strategische overname vergroot het hybride-aanbod van Dimension Data aanzienlijk en maakt van de combinatie van beide organisatiesn een van de weinige bedrijven ter wereld dat de volledige suite van verschillende leveringsmodellen kan aanbieden. Deze modellen stellen organisaties in staat workloads te leveren, beheren en optimaliseren via één beheerportaal, ongeacht het platform of de locatie.

“De klanten van Dimension Data zijn bezig hun verschillende workloads te migreren naar de cloud. In de meeste gevallen is de optimale oplossing voor hen niet één onderliggend platform, maar eerder een combinatie van platforms voor Microsoft Office 365, Exchange, SharePoint en Skype for Business. De gecombineerde mogelijkheden van Ceryx en Dimension Data's diensten voor eindgebruikers versnellen onze time to market en vergemakkelijken voor de klant het traject naar de cloud”, zegt Reinecke.

Gus Harsfai, oprichter en CEO van Ceryx: “Wij zijn enthousiast dat we nu deel uitmaken van Dimension Data en de bredere NTT Group. De combinatie van ons technologieaanbod en onze aanpak van computing voor eindgebruikers versterkt ons vermogen om bedrijven over de hele wereld te ondersteunen op private-, publieke- en hybride-technologieplatforms.”

Over Dimension Data
Dimension Data maakt gebruik van de transformerende kracht van technologie om organisaties te helpen grootse dingen te bereiken in dit digitale tijdperk. Als lid van de NTT Group richt het bedrijf zich op digitale infrastructuur, de hybride cloud, de werkplek van de toekomst, cybersecurity en het netwerk als het platform. Met een omzet van 7,5 miljard dollar en kantoren in 58 landen levert Dimension Data diensten waar zijn klanten zich ook bevinden, in elk stadium van hun technology journey. Accelerate your ambition. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Eerder van Dimension Data

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl