Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 34 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Red Hat breidt Red Hat Developer Program uit met gratis Red Hat Enterprise Linux Developer-abonnement

Red Hat Enterprise Linux Developer Suite nu beschikbaar via gratis ontwikkelabonnement, om de creatie van traditionele en cloud-native enterprise-applicaties te stroomlijnen

Amsterdam, 1 april 2016 - Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van een gratis Red Hat Enterprise Linux-abonnement, dat verkrijgbaar is als onderdeel van het Red Hat Developer Program. De Red Hat Enterprise Linux Developer Suite is een zelf-ondersteunde, niet-productie ontwikkelabonnement, dat ontwikkelaars een stabieler ontwikkelplatform biedt voor het bouwen van applicaties voor enterprises met een duidelijk pad naar ondersteunde, bedrijfskritische implementaties voor cloud, fysieke, virtuele en container-centrische infrastructuren.

Het Red Hat Developer Program werd op DevNation 2015 gelanceerd. Het blijft in ontwikkeling om aan de eisen van de enterprise-ontwikkelaars te voldoen. Zo biedt het vereenvoudigde toegang tot content, tools en middelen die enterprise ontwikkelaars helpt om succesvoller te zijn met Red Hat-producten. Dit pakket aan middelen bevat nu ook toegang tot de Red Hat Enterprise Linux Developer Suite, evenals het Red Hat JBoss Middleware portfolio, beide beschikbaar via kosteloze ontwikkelaarsabonnementen. Deze abonnementen geven ontwikkelaars gemakkelijker toegang tot Red Hat-technologieën. Dit geldt enkel voor het ontwikkelen van lokale applicaties. Voor productiegebruik is een betaald abonnement nodig.

Met de Red Hat Enterprise Linux Developer Suite hebben ontwikkelaars toegang tot een brede en set ontwikkeltools die up-to-date zijn. Dit is een aanvulling op de nieuwste versie van Red Hat Enterprise Linux Server, dat het creëren van moderne toepassingen mogelijk maakt voor gebruik in de hybride cloud. Daarnaast kunnen enterprise IT-teams die met moderne applicatieontwikkeling beginnen, door middel van DevOps, CI/CD en andere methodes, nu een eenvoudigere en efficiëntere omgeving gebruiken met platformcompatibiliteit tussen ontwikkeling en implementatie.

Voor degenen die cloud-native applicaties en/of microservices ontwikkelen, biedt dit nieuwe ontwikkelabonnement ook toegang tot de Red Hat Container Development Kit (CDK), een door Red Hat gecureerde collectie van ontwikkeltools en hulpmiddelen voor containers. CDK-gebruikers hebben toegang tot Red Hat Enterprise Linux Server en een lokale desktop-instance van OpenShift Enterprise voor ontwikkeldoeleinden, met krachtige configuratiemogelijkheden voor container-gebaseerde applicatieontwikkeling.

Het Red Hat Developer Program biedt de kosteloze Red Hat Enterprise Linux Developer Suite-applicatieontwikkelaars diverse producten en componenten, waaronder:
  • Red Hat Enterprise Linux Server - Een ontwikkelplatform op ’s werelds meest toonaangevende enterprise Linux-platform.
  • Ontwikkeltools met langetermijnondersteuning - Elke grote versie van Red Hat Enterprise Linux bevat een brede set aan basistools die, net zoals het besturingssysteem, 10 jaar worden ondersteund. Dit zijn onder andere: Python, PHP, Ruby, OpenJDK 7 (1,7) en OpenJDK 8 (1.8).
  • Ontwikkeltools met frequente updates - Meerdere opensourceprogrammeertalen, databases, webservers en ontwikkeltools die jaarlijks worden bijgewerkt met de meest recente, stabiele versies, en zijn verpakt via Red Hat Software Collections en Red Hat Developer Toolset.
Bezoek developers.redhat.com om vandaag aan de slag te gaan.

Quotes
Harry Mower, senior director, Developer Tools en Marketing, Red Hat
“Het Red Hat Developer Program bestaat om ontwikkelaars meer toegang te geven tot onze technologie en om ontwikkelaars te helpen succesvol te zijn met Red Hat-producten. Door Red Hat Enterprise Linux en Red Hat JBoss Middleware zonder kosten via het programma beschikbaar te maken, kunnen ontwikkelaars gemakkelijker onze technologie gebruiken om projecten op te starten en oplossingen te verkennen, met het vertrouwen dat hun gekozen ontwikkelplatform en tools in de productie ondersteund kunnen worden, zonder porten of incompatibiliteitsproblemen.”

Al Hilwa, program director, Application Development Software, IDC
“Een van de fundamentele doelstellingen van de DevOps beweging is om de verschillen tussen de ontwikkel- en productieomgevingen te elimineren. Ontwikkelaars appreciëren de toegang tot gratis mogelijkheden waardoor ze aan een consistente stack kunnen werken.”

##

Extra informatie Volg Red Hat Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

Dit persbericht is ook online beschikbaar: http://www.lubbersdejong.nl/voor-de-pers/red-hat/red-hat-enterprise-linux-developer-suite-nu-beschikbaar-via-gratis-ontwikkelabonnement/

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Shadowman logo, and JBoss are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries registered in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.
Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Red Hat wil Kubernetes-native security-bedrijf StackRox overnemen
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Techone breidt verder uit met overname IT-bedrijf Lancom

Duurzaamheid moet dringende prioriteit worden voor telecombedrijven

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

NL Leert Door stelt 4 miljoen euro subsidie beschikbaar voor technische opleiders

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

Industriesector is meer bij de tijd op het gebied van ICT dan andere sectoren

Barracuda Email Threat Scanner detecteert miljoenen aanvallen die worden gemist door de bestaande beveiligingsoplossingen

Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

SentinelOne officiële cyberbeveiligingspartner van Aston Martin Cognizant Formula One-team

Gedetecteerde cyberdreigingen stijgen met 20% tot meer dan 62,6 miljard in 2020

Online Payment Platform voegt Mike Palm en Victor Menger toe aan management team

EDB sluit succesvol jaar van hypergroei af

Ruim 4 op de tien vindt het tijd om thuiswerkplek cyberveilig in te richten; ook rol voor werkgever weggelegd
Verstreken tijd: 5 jaar en 34 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems