www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 132 dagen geleden)
PR: KINXX PR

Minkels, Ortronics en Legrand tonen geïntegreerde datacenteroplossing op Data Centre World

Veghel, 30 maart 2016 – Minkels, wereldwijd leverancier van datacenterinfrastructuur, neemt bezoekers op Data Centre World (DCW) mee in de wereld van de datacenter totaaloplossingen. Samen met moederbedrijf Legrand en zusterbedrijf Ortronics presenteert Minkels op 12 en 13 april in Londen een ‘one-stop-shop concept’ voor datacenter infrastructuur. Diverse on-stand presentaties geven de bezoeker een goed beeld van de ontwikkelingen en mogelijkheden van datacenters, in zowel de ‘white space’ als de ‘technical space’.

Minkels, Ortronics en Legrand bieden bedrijven een totale datacenteroplossing. Binnen deze oplossing is zowel aandacht voor de ‘technical’ als voor de ‘white space’. De drie bedrijven tonen hun geïntegreerde datacenteroplossing samen op 12 en 13 april op Data Centre World (DCW) in Londen.

Op stand G40 toont Minkels de Free Standing Cold Corridor plus enkele uitbreidingen op het productportfolio. De Free Standing Cold Corridor is een volledig zelfdragend aisle containment design. De oplossing – winnaar van de ‘Frost & Sullivan New Product Innovation Award 2015’ – maakt het mogelijk om afgesloten gangen te creëren, zonder de inzet van datacenter racks. Deze modulaire en flexibele manier voor het scheiden van warme en koude luchtstromen past uitstekend in dynamische omgevingen, waar aandacht is voor energie-efficiëntie.

Minkels Free Standing Cold Corridor

Verder presenteert Minkels enkele uitbreidingen op het productportfolio, waaronder Minkels LED Tubes, het VariControl-L Integration Box (datacenter security) en Drop Away Panels. Met deze uitbreidingen biedt Minkels het antwoord op de wereldwijd toegenomen klantvraag naar security- en veiligheidsoplossingen voor datacenters (Gartner, 2015 CIO Survey / Forrester, Sizing the cloud security market). Zo vergroten de Drop Away Panels de brandveiligheid in datacenters; zodra de temperatuur boven de 65 graden komt, vallen de lichtgewicht panelen naar beneden – en maken zo plaats voor bijvoorbeeld sprinklers.

Minkels Drop Away Panels

Minkels, Ortronics en Legrand tonen niet alleen hun innovatieve, complementaire productportfolio. Zij zullen hun jarenlange kennis over datacenters ook delen tijdens presentaties op zowel 12 als 13 april op stand G40. Kijk voor een overzicht van het programma op http://www.minkels.com/dcw2016_presentations.

Over Minkels
Minkels is een kennisgedreven producent en wereldwijd leverancier van kwalitatief hoogwaardige totaaloplossingen voor datacenterinfrastructuur. De producten vallen op dankzij innovatie en flexibiliteit. Klanten zijn altijd verzekerd van de nieuwste datacentertechnologieën, modulaire oplossingen die beantwoorden aan klantspecifieke en evoluerende businessbehoeften.

Het merk Minkels maakt onderdeel uit van het merkenportfolio van Legrand, een beursgenoteerde organisatie (Euronext Paris: LR). Met een solide groei en een lange traditie in de ontwikkeling en productie van oplossingen voor datacenter- en serverruimtes, weet Minkels klanten duurzaam aan zich te binden. Van commerciële datacenters en MKB tot corporate ondernemingen en overheidsorganisaties.
Meer informatie over Minkels: www.minkels.com

Voor meer informatie voor de pers:

Minkels
Vincent Liebe
Vincent.liebe@minkels.com
Laatste van Minkels
Minkels en datacenteroperators ontwikkelen samen gloednieuw kastenplatform 'Nexpand'

Minkels lanceert whitepaper 10 over het gebruik van de EN 50600 om een energie-efficiënt datacenter te ontwerpen

MainOne en Minkels kondigen uitbreiding van West Afrika’s grootste Tier III+ datacenter (MDXi) aan
Verstreken tijd: 4 jaar en 132 dagen

Logo KINXX PR
Minkels contact

Logo Minkels

info@minkels.com
  www.minkels.com
Minkels sociaal

Minkels tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope