www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

FlowFabric sluit partnership met ORTEC voor planningsintelligentie

Nijkerk, 29 maart 2016 FlowFabric, expert in ontwikkeling van business applicaties, sluit een strategisch partnership met ORTEC. Als eerste Mendix-partner van ORTEC heeft FlowFabric hierdoor een unieke propositie. FlowFabric verrijkt haar Mendix-oplossingen met de ORTEC Field Service oplossing. Dankzij de intelligente planningsalgoritmes van ORTEC kan FlowFabric de planningsvraagstukken bij klanten verder optimaliseren. Met deze samenwerking wordt snelle ontwikkeling van business applicaties gecombineerd met de expertise van ORTEC in het toepassen van besliskunde. Dit betekent dat de planningsvraagstukken van B2B en B2C organisaties opgelost worden met één geïntegreerde oplossing.

FlowFabric signaleerde dat bij de automatisering van een omvangrijk planningsvraagstuk extra intelligentie vereist is. Denk hierbij aan de slimme afstemming van veel opdrachten, medewerkers, klanten, tijdstippen. Zodoende werd dit partnership gesloten. De kracht hiervan werd vorig jaar bewezen tijdens procesoptimalisatieprojecten in de bouw-, installatie- en energiesector. Inmiddels hebben FlowFabric en ORTEC ook een B2C planningsuitdaging het hoofd geboden, waarbij ‘time slot booking’ onderdeel was van de slimme oplossing. Dit houdt in dat de consument via een portal zelf afspraken met de organisatie kan inplannen op een efficiënte en klantgerichte manier.

“We zijn verheugd dat we FlowFabric tot onze partners mogen rekenen”, vertelt Bart Veeke, business unit manager van de workforce divisie bij ORTEC: “Onze expertises zijn complementair aan elkaar. In combinatie met een goede culturele fit is dit een stevige basis voor een strategisch partnership. FlowFabric is als geen ander in staat om complexe processen te doorgronden en, met behulp van het Mendix-ontwikkelplatform, snel business applicaties te ontwikkelen. Daarbij ziet FlowFabric in dat het toepassen van besliskunde cruciaal is bij het optimaliseren van processen. Met deze visie loopt FlowFabric voorop. Het partnership op het gebied van field service optimalisatie is wat mij betreft het begin van onze verdere krachtenbundeling om aansprekende business cases bij onze klanten te realiseren.”

Kjeld Cornelissen, Algemeen Directeur bij FlowFabric: “We helpen organisaties veranderen. Hierbij staat het rendement voor de business voorop. Dit houdt in dat we verder kijken dan automatisering en dus op de optimalisatie van de processen focussen. De expertise van ORTEC op het gebied van besliskunde biedt uitkomst bij het oplossen van planningsvraagstukken. Dit is voor ons vaak slechts een onderdeel van de totale oplossing, maar wel een belangrijke. Daarom is ook hierbij alleen het beste goed genoeg. Vanuit die gedachte ligt een partnership met ORTEC voor de hand. We kunnen onze klanten nu nog beter ondersteunen bij het behalen van hun business doelstellingen.”

Over FlowFabric
FlowFabric helpt organisaties veranderen. De expert in ontwikkeling van business applicaties gelooft dat de transformatiefactor van organisaties bepalend is voor de toekomstbestendigheid. Volgens FlowFabric is applicatieontwikkeling succesvol als het vanuit de business gedreven wordt. Daarom sluit FlowFabric nauw aan bij de business en business doelstellingen van haar klanten. De combinatie van branchekennis en de inzet van het Mendix platform, maken FlowFabric een onderscheidende partij die altijd zorgt voor een effectief en agile proces. De business apps van FlowFabric ondersteunen het business proces optimaal, zodat data de kans heeft om meer te zijn dan informatie alleen. Dankzij FlowFabric kan data ingezet worden voor echte inzichten, efficiëntie en flexibiliteit.

FlowFabric heeft een bewezen trackrecord in retail, wholesale, bouw en installatie. Dankzij ervaring in deze branches is FlowFabric als geen ander in staat om complexe bedrijfsprocessen snel te doorgronden en een passende oplossing te ontwikkelen die aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Van Bommel, Marlies Dekkers, BAM Infratechniek, Volker Wessels Telecom, Etos en Bouwmaat, CED en Monuta. Kijk voor meer informatie op de website: www.flowfabric.com, Linkedin en Twitter.

Over ORTEC
ORTEC behoort tot de wereldleiders in geavanceerde software voor optimalisatie en analytics. ORTEC helpt (plan)processen te verbeteren, voorspelbaar en effectief te maken door complexe uitdagingen te vertalen in eenvoudige oplossingen. ORTEC biedt zowel standalone, alsook maatwerk en SAP®-gecertificeerde oplossingen, ondersteund door strategische partners. ORTEC heeft meer dan 1800 klanten wereldwijd, 750 werknemers en verschillende kantoren in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Zuidoost Azië.

Kijk voor meer informatie op: www.ORTEC.nl

Meer informatie:
Marcommit