www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2487 volgers blijven op de hoogte!

Flitsmeister gaat starten met Flitsverzekering

Flitsmeister is bezig met het lanceren van een Flitsverzekering. Met deze verzekering zijn Flitsmeister gebruikers verzekerd tegen flitsboetes voor snelheidsovertredingen tot 10 km/u. Automobilisten kunnen met de Flitsverzekering jaarlijks tientallen euro’s besparen. De verzekering zal worden gelanceerd in samenwerking met een grote verzekeraar in Nederland die zich op dit moment nog anoniem wilt houden. Als er voldoende animo is zal de definitieve aanbieding van beide partijen naar buiten worden gebracht.?

Op de rem voor flitsfiles
Uit cijfers van Flitsmeister blijkt dat van augustus t/m december 2015 er meer dan 20 keer een file is veroorzaakt door het toedoen van politiecontroles. In de eerste helft van 2015 was dit slechts 12 keer. Op het Flitsmeister-platform kunnen gebruikers files en flitsers melden, afmelden en updates versturen. Zo blijft elke gebruiker up-to-date over de huidige situatie op de weg. In een enkel geval is een flitser nog niet gemeld door de community. En dat kan een vervelende flitsboete opleveren. Bovendien kan een onaangekondigde flitser zorgen voor flitsfiles. Juist dan komt de Flitsverzekering goed van pas.

Minder flitsfiles, minder ongelukken
De Flitsverzekering maakt een einde aan onverwachte flitsboetes. Als automobilisten tijdens de spits niet meer hoeven te remmen voor een flitser, dan scheelt dat tientallen kop-staartbotsingen. Met de verzekering én de app gaat iedereen beter voorbereid en met een geruster gevoel op pad. De Flitsverzekering is dus beter voor de portemonnee én de verkeersveiligheid.

Veiligheid is de basis
Krijg je een bekeuring thuis en maak je gebruik van Flitsmeister? Dan kunnen verzekerden op de website van Flitsmeister zien of ze recht hebben op een uitkering van het schadebedrag. Dit controleren we door te kijken of de flitser die heeft geflitst, op dat moment wel of niet gemeld was in de app. Zo niet, dan staat het bedrag zo snel mogelijk op de rekening van de gebruiker.

Alleen geldig op A wegen
Flitsmeister wil graag benadrukken dat het alleen gaat om bekeuringen op A wegen. Binnen de bebouwde kom en 30-kilometer zones gelden er geen vergoedingen. Bovendien krijgen verzekerden alleen boetes vergoed tussen 0 en 10km/u. De Flitsverzekering is volgens beide partijen geen aanmoediging voor hardrijders.

Direct inschrijven
Bij 10.000 aanmeldingen zal er worden besloten of de Flitsverzekering zijn definitieve doorgang zal krijgen. Dat aantal is nodig om te zorgen voor een minimale reserve zodat eventuele flitsboetes ook daadwerkelijk kunnen worden uitbetaald. Wie zich nu inschrijft profiteert van een aantal voordelen. Zo krijgen de early birds een jaar lang gratis Flitsmeister PRO ter waarde van €8,99. Inschrijven is nu mogelijk en kan op flitsverzekering.flitsmeister.nl
Laatste van Flitsmeister
Flitsmeister verhoogt verkeersveiligheid door informatie van matrixborden

Flitsmeister maakt fileflirten mogelijk

Flitsmeister verbetert design en komt met navigatie (BETA)
Flitsmeister contact

Logo Flitsmeister

Flitsmeister sociaal

Flitsmeister tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com