www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: MCS PR

SynerTrade sluit partnerovereenkomst met Inkoop ID

Amsterdam, 23 maart 2016 – SynerTrade is met Inkoop ID een samenwerking overeengekomen. Daarbij gaat de arbeidsbemiddelaar Inkoop ID zijn dienstverlening uitbreiden met inkoopsoftware services. Met deze partnerovereenkomst breidt inkoopsoftwarebedrijf SynerTrade zijn afzetmogelijkheden verder uit.

Inkoop ID is van oorsprong actief op het gebied van werving en selectie van inkoopprofessionals van operationele inkoper tot de Chief Procurement Officer voor veelal grote organisaties. “Inkoopprocessen worden volop gedigitaliseerd. Dus onze klanten vragen steeds meer om zowel mensen als middelen die daarbij kunnen helpen. Met de inkoopsoftware van SynerTrade zijn wij in staat organisaties modulair (via apps) opgebouwde inkoopsoftwarediensten aan te bieden die ze voor een vaste prijs kunnen afnemen. Dat biedt veel meer voordelen dan de aanschaf van een softwarelicentie voor een breed pakket waarvan vaak niet alle functionaliteit wordt gebruikt. Bovendien is zo’n dienst als bijvoorbeeld een uitgave-analyse tool makkelijk te integreren in bestaande systemen van de klant,” zegt Marco Nicolai, Directeur van Inkoop ID.

Van links naar rechts:
Vivien de Bruijn, Directeur van Inkoop ID, Marco Nicolai, Directeur van Inkoop ID, Berend Bouwmeester, Country Manager Benelux SynerTrade

“Inkoop ID is al jarenlang actief in het inkoopdomein. Ze hebben een uitgebreid netwerk van klanten die we nu via het partnership met Inkoop ID kunnen bereiken. We ondersteunen Inkoop ID met marketing vanuit onze wereldwijde organisatie en specifieke inkoopsoftware-expertise (van Source to Pay) voor bijvoorbeeld demo’s op locatie van de klant,’ vertelt Berend Bouwmeester, Country Manager Benelux van SynerTrade.

Deze partnerovereenkomst is afgesloten voor een jaar met de intentie dit te verlengen naar een meerjarige samenwerking. Als arbeidsbemiddelaar krijgt Inkoop ID exclusiviteit voor het wederverkopen van de SynerTrade inkoopsoftware.

Meer informatie over Inkoop ID is beschikbaar via www.inkoopid.nl

Over SynerTrade
Met ruim 500 klanten wereldwijd is SynerTrade marktleider op het gebied van softwareoplossingen voor inkoop. SynerTrade Accelerate, het op de cloud gebaseerde platform van het bedrijf, ondersteunt bedrijven bij het gehele inkoopproces met een set flexibele en gemakkelijk te gebruiken applicaties. SynerTrade Accelerate is een complete eProcurement-suite waarmee jaarlijks inkoopopdrachten ter waarde van 500 miljard euro worden afgehandeld. Onder andere Adeo, Alstom, AMS Sourcing, Audi, Baloise Insurance, Decathlon, Deka Bank, Engie Groupama, Lafarge, Lindt, Lufthansa, Ontex, Saint-Gobain, Sanofi, Shiseido, Total, Transdev, Vimpelcom en Yves Rocher vertrouwen op SynerTrade om de prestaties van hun inkoop- en financiële afdelingen te verbeteren. Het bedrijf telt 15 vestigingen over de hele wereld, waaronder Nederland. SynerTrade biedt klanten 24/7 expertise en lokale ondersteuning in 10 talen bij het optimaliseren van al hun inkoopprocessen rond e-sourcing, e-procurement, SRM (Supplier Resource Management), uitgavenanalyses en inkoop intelligentie. Ook productinnovatie kan profiteren van de mogelijkheden die SynerTrade biedt.

Kijk voor meer informatie op www.synertrade.com.

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, SynerTrade persdesk , e-mail synertrade@mcspr.nl,