www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
Datum: (4 jaar en 139 dagen geleden)
PR: MCS PR

Elan Wonen stapt over op Dynamics Empire

Veenendaal, 23 maart 2016Elan Wonen, een ambitieuze woningcorporatie in de regio Haarlem, Heemstede en Velsen met 7000 woningen en 1000 andere gebouwen, stapt na een zorgvuldige selectie over op Dynamics Empire, de innovatieve ERP-oplossing van cegeka-dsa. De oplossing ondersteunt de volledige bedrijfsvoering op het gebied van wonen, vastgoed en financiën, inclusief efficiënte klantondersteuning.

Elan Wonen was al gebruiker van software van cegeka-dsa, maar heeft zich voor een grootschalige vernieuwing van het primaire systeem georiënteerd op een aantal oplossingen van diverse aanbieders. Na een grondige evaluatie is Elan Wonen wederom uitgekomen bij cegeka-dsa. De implementatie van Dynamics Empire zal volgens planning in het vierde kwartaal van dit jaar worden afgerond.

Chris Schaapman, directeur-bestuurder van Elan Wonen: “Onze verwachtingen zijn hoog gespannen. Het nieuwe systeem biedt ons alle kansen voor een optimalisatie van de werkprocessen en het verbeteren van de dienstverlening aan onze huurders. Optimaliseren én digitaliseren van onze processen – en in die volgorde, want die is voor ons belangrijk - kan allebei met adequate ondersteuning vanuit cegeka-dsa. We werken al met hen en waren op zoek naar een nieuw ERP-systeem. Na selectie op inhoud en prijs, kwamen wij opnieuw uit bij cegeka-dsa. Op basis van de eerste oefeningen met Empire binnen heel onze organisatie zijn we enthousiast over de mogelijkheden en zien wij uit naar de implementatie.”

Hein Brockhoff, commercieel directeur van cegeka-dsa: ”We zijn natuurlijk verheugd dat ElanWonen wederom voor ons heeft gekozen. We zien hierin ook de bevestiging dat Dynamics Empire erg goed aansluit op de efficiencyslag die woningcorporaties momenteel moeten maken. Elan Wonen kan met Dynamics Empire een betere dienstverlening, een hogere klanttevredenheid, tijdswinst en kostenbesparingen realiseren.”

Dynamics Empire ondersteunt bedrijfsprocessen van woningcorporaties. De oplossing centreert alle gegevens in één database en geeft integraal inzicht in relaties, eenheden, contracten en financiën. Dynamics Empire bestaat uit generieke Microsoft Dynamics NAV-technologie gecombineerd met een vastgoed-specifieke functionaliteit. Dynamics Empire is zeer betrouwbaar en is volledig aan te passen aan de wensen van de klant. Voor meer informatie: www.cegeka-dsa.nl/dynamicsempire.

Cegeka-dsa
Marktleider cegeka-dsa levert integrale software en services waarmee de Nederlandse woningbouwcorporaties hun sociaal rendement kunnen maximaliseren. Geïnteresseerd hoe we dit doen? www.cegeka-dsa.nl

Of neem contact op via telefoonnummer 0318 41 08 00 of e-mail info@cegeka-dsa.nl.

Noot voor de redactie
Meer informatie? Neem contact op met Serina Maalderink, Marketing Manager cegeka-dsa. E-mail: serina.maalderink@cegeka-dsa.nl of bel 0646238386.
Laatste van Cegeka-dsa
Woningcorporatie Actium stapt over op Dynamics Empire

De Goede Woning verbetert bedrijfsprocessen met Dynamics Empire

Elan Wonen stapt over op Dynamics Empire
Verstreken tijd: 4 jaar en 139 dagen

Logo MCS PR
Cegeka-dsa contact

Logo Cegeka-dsa

info@cegeka-dsa.nl
  www.cegeka-dsa.nl
Cegeka-dsa sociaal

Cegeka-dsa tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope