www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Holland House, onderdeel van de Solipsisgroep, neemt deel aan Xploration® 16

UniSpool en PrinTaurus, de nieuwe generatie in slim print- en outputmanagement

Brakel, 22 maart 2016 -- Holland House, onderdeel van de business unit Document Management van de Solipsisgroep, neemt deel aan het Vendor en Speakers Forum van Xploration® 16 – de jaarlijkse Xplor-conferentie, die van 5 tot 7 april wordt gehouden in het Caribe Royale Orlando in Orlando, Florida (USA). De deelname bestaat – naast participatie aan een plenaire paneldiscussie en een presentatie – uit een stand (# 35) op de beurs. Xploration® is wereldwijd de grootste Customer Communications Conference over print, digital, mobile & social.

“Onze partners spelen een belangrijke rol in het succes van de Xploration-evenementen”, stelt Skip Henk, President en CEO van Xplor International. “Naast het feit dat op de beursvloer de nieuwste technologie wordt getoond, zullen deelnemers aan de conferentiesessies problemen van eindgebruiker beter begrijpen en hun expertise delen.”

Aan het Vendor Forum nemen de beste solution providers uit de industrie deel, waaronder Holland House. Volgens Wim Buitenhuis, algemeen directeur van de Solipsisgroep, is Xploration het platform bij uitstek om de producten en oplossingen van Holland House nog beter bij een internationaal publiek onder de aandacht te brengen. “Met UniSpool en PrinTaurus worden organisaties wereldwijd voorzien van een centraal te managen output- en printmanagementtool. Een beheertool waarmee de complete output- en printomgeving locatie- en serveronafhankelijk inzichtelijk is. Proactief kunnen managen van outputstromen- en printstoringen zorgt voor het sterk verminderen van kosten aan de infrastructuur en medewerkers.”

Het driedaagse evenement is een perfecte mix van educatieve sessies, paneldiscussies, algemene sessies en netwerkevenementen. Belangstellenden kunnen zich registreren via www.cvent.com/d/drqy2z.

Over Solipsis
Al sinds 1984 is Solipsis actief binnen de wereld van de informatie- en communicatietechnologie. De dienstverlening is ondergebracht in de drie businessunits Managed Services, Performance Management en Document Management. Solipsis werkt voor een gevarieerde kring van (inter)nationale opdrachtgevers. De stabiele positie van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept dat de mensen bij Solipsis weten waarover zij praten en doen wat zij beloven. Wensen worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden.

Holland House is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis, IntraData en Solipsis Managed Services behoren. Voor meer informatie: zie www.solipsismanagedservices.nl, www.intradata.nl, www.solipsis.nl en www.hollandhouse.com

De overname van Holland House in 2006 door Solipsis zorgde voor een verbreding van het ontwikkelperspectief en een verdieping van kennis. Het ontwikkelteam werd naar een hoger ontwikkelniveau getild met de komst van zowel een tester als een enkele systeemontwikkelaar. Tot op de dag van vandaag is Holland House gevestigd in Brakel van waaruit ook rechtstreeks service en support wordt geleverd.

Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met Influx PR, Gerline van Wijnen, telefoon: 055 3663034 of e-mail: solipsis@influx-pr.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Solipsis b.v.
2 okt 2019 Solipsis is verhuisd naar hypermodern kantoor in Zaltbommel

21 feb 2019 Solipsis en Call2 bundelen krachten

18 dec 2018 Nieuw whitepaper onderstreept meerwaarde van UniSpool binnen SAP®-omgevingen

Logo INFLUX PR

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com