www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

Exact maakt als één van de eerste partijen in Nederland mobiele apps beschikbaar voor Windows 10-devices

Exact en Microsoft intensiveren samenwerking om mobiele strategie te versterken en private cloud-propositie wereldwijd aan te bieden via Microsoft Azure

• Mobiele oplossingen van Exact beschikbaar voor Windows 10-devices om mobiliteit, productiviteit en flexibel werken te faciliteren
  • Exact zet IaaS-platformonderdelen van Microsoft Azure in om private cloud-propositie wereldwijd te kunnen leveren aan MKB-klanten
Delft, 22 maart 2016 - Exact en Microsoft intensiveren hun samenwerking om de mobiele strategie voor klanten van Exact te versterken. Daartoe maakt Exact, als één van de eerste partijen in Nederland, het gehele portfolio van mobiele apps van Exact beschikbaar voor Windows 10. Om te beginnen worden de Exact Self Service-app, de Exact Expenses-app en de Exact CRM-app gelanceerd in de Microsoft Store.

Productiviteitsverhoging
Het beschikbaar maken van de Exact business-apps voor Windows 10 faciliteert bedrijven hun mobiele strategie eenvoudig in de praktijk te brengen. De Exact-apps zorgen binnen alle lagen van een organisatie voor meer effectiviteit en efficiëntie én zorgen er daarnaast voor dat medewerkers altijd toegang hebben tot relevante informatie. Op deze manier zorgen de apps voor een verbeterde productiviteit voor klanten, medewerkers en eindgebruikers en hebben zij op elke Windows-smartphone, -tablet of -laptop dezelfde prettige gebruikerservaring.

Jarno van Hurne, Product Marketing Director Business Solutions, legt uit: “Mobiliteit en flexibel werken nemen een enorme vlucht. Veel bedrijven praten erover, maar in de praktijk zien we dat het nog relatief weinig wordt omarmd. Door de versterkte samenwerking met Microsoft kunnen wij als Exact nog beter bijdragen aan de mobiele strategie van organisaties, door deze te faciliteren en hen helpen bij het zetten van de eerste stappen. Het grote voordeel voor de eindgebruiker is dat zij op deze manier hun bedrijf altijd op zak hebben en flexibeler kunnen werken dan ooit tevoren. Daarnaast dragen de Windows 10-apps bij aan een betere gebruikerservaring van de Exact software. We zijn er trots op dit als één van de eerste partijen in Nederland te kunnen doen.”

Cross-platform integratie
Onderdeel van de versterkte samenwerking is dat de private cloud-propositie van Exact wereldwijd aan MKB-klanten geleverd gaat worden via het cloud-platform Microsoft Azure. Deze versterkt het cloud-aanbod van Exact door flexibele beveiliging, data privacy en betrouwbare data-opslag. Hiermee kunnen klanten gemakkelijk op- en afschalen en flexibel zijn in hun bedrijfsvoering. De architectuur van Exact sluit naadloos aan op het IaaS-aanbod van Microsoft Azure, waardoor integratie van beide systemen mogelijk is.

Caroline Phillips, Developer Experience Lead bij Microsoft Nederland: “Partners zijn voor Microsoft heel belangrijk, aangezien we geloven dat we samen mooie oplossingen kunnen ontwikkelen en gezamenlijk nieuwe mogelijkheden kunnen bieden waarmee we onze klanten helpen meer te bereiken. Exact heeft net als Microsoft cloud en personal computing hoog op de agenda staan, daarom weten we elkaar goed te vinden. We zijn beide op zoek naar nieuwe mogelijkheden om samen eindgebruikers in staat te stellen productiever te zijn. Als gevolg van deze aankondiging kan de eindgebruiker van Exact-applicaties vertrouwen op een identieke en productieve gebruikerservaring op zowel smartphone, tablet als pc en laptop.”

Van Hurne voegt daaraan toe: “Exact en Microsoft zijn al jarenlang partners en we blijven steeds weer kijken naar de toekomst. De focus van Exact ligt op het doorvoeren van innovatie. Daarin trekken we gezamenlijk op met Microsoft. Zeker rondom thema’s als mobiel en cloud vinden wij in hen een mooie partner.”

Beschikbaarheid
De Exact Self Service-app, de Exact Expenses-app en de Exact CRM-app zijn vanaf heden beschikbaar in de Microsoft Store.

Over Exact
Daadkrachtige business software, dat is wat Exact maakt. Voor meer dan 280.000 organisaties wereldwijd. Voor ondernemende doeners die hun dromen nog dezelfde dag in daden willen vertalen. Exact heeft diezelfde mentaliteit. Dertig jaar geleden startten zes studenten een bedrijf in een garage, nu zijn we een internationale onderneming met 1.550 collega’s in 15 landen met een omzet van €207 miljoen in 2015. Dankzij Exact kunnen bedrijven snel reageren op veranderingen in de markt en kansen grijpen wanneer ze zich voordoen. Onze business software zorgt ervoor dat klanten zich kunnen richten op het volgende doel, de volgende uitdaging.

Voor meer informatie over Exact, ga naar www.exact.nl.

Exact
Jelle Zuidema
T: +31 (0)15 711 5462
E: jelle.zuidema@exact.com

Whizpr
Marjan Schrader / Mandy Willemsen
E. exact(at)whizpr.nl
Laatste van Exact Software Nederland B.V.
Exact sluit convenant met Fontys Hogeschool ICT

RS Finance wint Exact Cloud Award 2016/2017

Exact breidt nationale en internationale activiteiten uit
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Exact Software.. contact

Logo Exact Software Nederland B.V.

+31(0)15 - 711 51 00
  info.nl@exact.com
  www.exact.nl
Exact Software.. sociaal

Exact Software.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage