Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Centile Telecom Applications certificeert Gigaset pro’s zakelijke Maxwell 10-toestel

Arnhem, 22 maart 2016 – De Maxwell 10-desktoptelefoon van Gigaset pro, leverancier van innovatieve unified communications-oplossingen voor bedrijven, is vanaf nu gecertificeerd voor Centile’s ISTRA-platform. Centile Telecom Applications, Europees marktleider in cloud unified communications (cloud UC) en fixed-mobile convergence-platformen, bevestigt dat de Maxwell 10 naadloos geïntegreerd is in het ISTRA-platform en slaagde voor de benodigde end-to-end-tests voor wat betreft basis- en geavanceerde telefoniefuncties. Gigaset pro is de eerste provider die de ISTRA-service levert.

Met de certificering stelt Gigaset pro operators, integrators en resellers in staat om de beste unified communications-oplossingen te leveren aan zakelijke eindgebruikers. Naast de Maxwell 10 zijn ook de andere toestellen van Gigaset pro gecertificeerd voor Centile’s ISTRA-platform. Dit zorgt voor een uitgebreide end-to-end-communicatieoplossing met:
  • een grote hoeveelheid cloud-PBX-functies, fixed-mobile convergence (FMC) en unified communications;
  • een complete integratie die unieke interoperabiliteitsfuncties op de markt brengt;
  • eenvoudige installatie, passend bij elk type netwerkomgeving binnen een bedrijf;
  • een gezamenlijk, eenvoudig te beheren eindgebruikersportfolio van IP desktop-, IP DECT- en mobiele apparaten;
  • ·optimaal gebruiksgemak voor meer productiviteit;
  • uitgebreide support op de lange termijn.
De Maxwell 10 is het eerste gecertificeerde toestel dat toegang biedt tot myIstra, Centile’s applicatie voor eindgebruikers. De gebruiker kan naast de standaardtelefoonfuncties ook de aanwezigheidsstatus zien, en chatten en samenwerken met collega’s.

Gigaset Maxwell 10: perfect voor zakelijke communicatie
De Maxwell 10 is de eerste zakelijke-mediatelefoon in de markt, en is waarschijnlijk het meest krachtige en flexibele apparaat voor zakelijke communicatie ooit. De alles-in-eentelefoon kan alles: van vast, draadloos en handsfree bellen in hoge kwaliteit tot en met videobellen, e-mailen, internetten, zakelijke applicaties gebruiken en nog veel meer. De Maxwell 10 combineert de kracht, het gemak en de uitbreidingsmogelijkheden van een multifunctioneel communicatieplatform met het uitstekende comfort en de geluidskwaliteit van een traditionele desktoptelefoon. Zo kondigt de Maxwell 10 een heel nieuw tijdperk aan van geavanceerde unified communications-oplossingen voor moderne, zakelijke professionals.

Bertrand Pourcelot, algemeen directeur van Centile Telecom Applications: “We zijn blij met de integratie van de Gigaset pro-telefoons in ons ISTRA-platform. We kunnen onze gezamenlijke klanten nu een kant-en-klare unified communications-oplossing bieden, die rijk is aan functies en aan alle zakelijke eisen voldoet.”

Julien Marguerite, European Sales Director van Gigaset pro: “Deze certificering biedt ons kanaal toegevoegde waarde: het garandeert samenwerking tussen product en service. Als reseller kun je nu vertrouwen op de tools en je blijven focussen op onze gezamenlijke eindklant. Eindgebruikers zijn nu uitgerust met functionele, operationele en financieel voordelige oplossingen om hun dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen.”

Over Centile Telecom Applications SAS
Centile Telecom Applications is Europees marktleider in de ontwikkeling van unified communications-platformen voor operators en integrators. De architectuur van Centile Any3 (‘any service, over any network, on any terminal’) gaat in op de behoeften van bedrijven en operators die geavanceerde, professionele communicatiediensten willen leveren aan fixed- en mobiele gebruikers, onafhankelijk van hun apparaat of netwerk. In de snel veranderende markt voor fixed en mobiele communicatie bieden de oplossingen van Centile ISTRA klanten de flexibiliteit en snelheid om innovatieve nieuwe diensten snel te ontwikkelen, en aan te sluiten bij de continu veranderende klanteisen. Ga voor meer informatie naar  www.centile.com.

Over Gigaset pro
Gigaset pro – onderdeel van de Gigaset Group – bedient zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio met premium producten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op Europa.

Neem voor meer informatie contact op met:

LVTPR
Gijs van Beek / Eline Alberts