www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 90 dagen geleden)

Global Knowledge viert 20-jarig bestaan

Introductie Jubileum Kennispakket met extra’s, kortingen en garanties

Nieuwegein, 21 maart 2016 – Global Knowledge, wereldwijd aanbieder van IT- en vaardigheidstrainingen, viert dit jaar zijn 20-jarige bestaan. Sinds 1996 is Global Knowledge uitgegroeid tot wereldwijde marktleider in IT-trainingen en allround trainingspartner die organisaties en hun werknemers helpt zich verder te ontwikkelen op basis van actuele kennis en flexibele lesmethoden.

In de beginjaren was Global Knowledge de eerste met complete leerpakketten bestaande uit boeken, CD-roms en testsoftware. Niet lang daarna was het de eerste grote IT trainingsorganisatie die live, interactieve trainingen aanbood. Global Knowledge is trots om erkenning te krijgen van de technologiepartners waar zij mee samenwerkt. Global Knowledge heeft door de jaren heen meerdere awards gewonnen van onder andere Cisco, Microsoft, IBM, Citrix, Red Hat en VMware.

Global Knowledge heeft de afgelopen decennia samengewerkt met duizenden organisaties. Deze samenwerking en hechte partnerships met technologiepartners vormen de sleutel tot het succes van de opleider. Dankzij technologiepartners is Global Knowledge in staat om altijd relevante trainingen aan te bieden: zowel IT- als Management en Vaardigheidstrainingen die naadloos aansluiten op de actuele technologie en marktontwikkelingen.

Flexibele leermethoden liggen ten grondslag aan de groei van Global Knowledge. Zo kunnen cursisten een training volgen op de manier die hen het beste uitkomt: klassikaal of zelfstandig, via een programma gericht op individuen of op een team, virtueel of op een fysieke trainingslocatie. Daarvoor beschikt de trainingspartner over 78 vestigingen in 38 landen. Cursisten hebben de keuze ruim 1.500 opleidingen op het gebied van IT en Management & Vaardigheid.

Ter ere van het 20-jarige bestaan introduceert Global Knowledge het Jubileum Kennispakket dat onder andere bestaat uit slagingsgarantie bij een examen, een dag soft skill training, 30% korting en extra’s zoals een gratis assessment en een proefexamens. Met dit pakket zijn cursisten en hun werkgevers gegarandeerd van succes. Is de opgedane kennis weggezakt? Cursisten kunnen de cursus kosteloos herhalen. Het pakket vertegenwoordigt een waarde van 2.218,15 euro, maar is in het jubileumjaar verkrijgbaar voor 299,- euro.

Meer informatie over het over het 20-jarige bestaan en het Jubileum Kennispakket

Over Global Knowledge
Global Knowledge is de grootste onafhankelijke aanbieder van bedrijfstrainingen voor IT- en managementprofessionals. De onderneming levert een breed spectrum aan praktijk- en theoriecursussen voor IT'ers en projectmanagers. De trainingen kunnen in diverse leermethodieken worden aangeboden – klassikaal in eigen opleidingscentra of op locatie bij de klant en virtueel via internet. Cursisten kunnen technologietrainingen volgen van onder andere Amazon Web Services, Cisco, SAP, Citrix, IBM, Juniper, Microsoft, Red Hat en VMware. Daarnaast biedt Global Knowledge vaardigheidstrainingen op bijvoorbeeld het gebied van communicatiemanagement, business analytics, projectmanagement en ITIL service management. Global Knowledge helpt profit-, non-profitorganisaties en overheidsinstellingen om kennis en kunde om te zetten in hogere productiviteit van medewerkers, klanten en distributiepartners.

Global Knowledge telt wereldwijd meer dan 1.300 medewerkers. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Cary, North Carolina. In Nederland heeft Global Knowledge vestigingen in Amsterdam, Drachten, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein, Rotterdam, Zoetermeer en Zwolle.

Ga voor meer informatie naar www.globalknowledge.nl

Global Knowledge
Bastiaan Preseun
Marketing Manager Benelux