www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 118 dagen geleden)

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G610 Orion Brown en Logitech G610 Orion Red beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, aanpasbare verlichting en een prestatiegericht ontwerp

Leusden, 17 maart 2016
- Logitech breidt zijn productlijn van mechanische gaming-toetsenborden verder uit en introduceert de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red. Beide toetsenborden beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, aanpasbare heldere, witte LED-verlichting en vaste mediaknoppen. Deze full size mechanische gaming-toetsenborden combineren vooraanstaande technologie met een hoogwaardige constructie die gericht is op het leveren van topprestaties voor een pure game-ervaring.

"Gamers willen een verscheidenheid aan opties", zegt Ujesh Desai, vice president en general manager gaming bij Logitech. "Onze nieuwe G610 Orion-toetsenborden hebben een minimalistisch en verfijnd ontwerp met keuzemogelijkheden voor mechanische toetsen."

Prestatiegericht ontwerp
Elk aspect van de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red is nauwkeurig ontworpen. Van eenvoudige details, zoals de matte structuur die vingerafdrukken maskeert en een duurzaam gevlochten kabel tot de meest complexe aspecten, waaronder geavanceerde, heldere, witte LED-verlichting.

Cherry MX-toetsen
De Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, wat een standaardonderdeel is van mechanische toetsenborden. Cherry MX-toetsen zijn getest op vijftig miljoen toetsaanslagen en reageren nauwkeurig voor een betrouwbare game-ervaring. De low-noise Cherry MX Brown-toetsen geven tijdens het typen een lichte weerstand als feedback. Daarentegen beschikken de low-noise Cherry MX Red-toetsen over een gelijkmatige druk voor snelle bediening.

Aanpasbare LED-achtergrondverlichting
Met behulp van de Logitech Gaming Software (LGS) kan de helderheid van elke toets worden aangepast en afgestemd op de persoonlijke stijl, het systeem of de omgeving van de gamer. Zet de verlichting in slaapstand wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van het systeem. Daarnaast kunnen lichtpatronen en -effecten van verschillende Logitech G-producten op elkaar worden afgestemd, zodat alle apparaten hetzelfde lichtpatroon weergeven, waaronder ‘breathing’ of ‘light wave’.

Eenvoudig toegankelijke mediaknoppen
De Logitech G610 Orion Brown en Logitech G610 Orion Red beschikken over vaste mediaknoppen waarmee muziek en video's direct afgespeeld, gepauzeerd en/of gedempt kunnen worden. Hierdoor kan achtergrondmuziek eenvoudig worden beheerd zonder de game te verlaten. Gebruik de roller om het volume aan te passen of een nummer over te slaan zonder ook maar één druk op de knop.

Volledig aanpasbaar
De LGS geeft volledige controle over de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red. Pas je favoriete game aan met zelf ingestelde button macro’s op de F1- t/m F12-toetsen. Beheer de verlichting op individuele toetsen en bepaal welke toetsen wel of niet gebruikt mogen worden wanneer je de Game Mode inschakelt.

Prijs en beschikbaarheid
De Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red zijn naar verwachting vanaf begin april 2016 in Nederland beschikbaar voor een adviesprijs van 139,- euro. Voor meer informatie, ga naar gaming.logitech.com of onze blog.

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Verstreken tijd: 4 jaar en 118 dagen
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4