www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 171 dagen geleden)

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G610 Orion Brown en Logitech G610 Orion Red beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, aanpasbare verlichting en een prestatiegericht ontwerp

Leusden, 17 maart 2016
- Logitech breidt zijn productlijn van mechanische gaming-toetsenborden verder uit en introduceert de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red. Beide toetsenborden beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, aanpasbare heldere, witte LED-verlichting en vaste mediaknoppen. Deze full size mechanische gaming-toetsenborden combineren vooraanstaande technologie met een hoogwaardige constructie die gericht is op het leveren van topprestaties voor een pure game-ervaring.

"Gamers willen een verscheidenheid aan opties", zegt Ujesh Desai, vice president en general manager gaming bij Logitech. "Onze nieuwe G610 Orion-toetsenborden hebben een minimalistisch en verfijnd ontwerp met keuzemogelijkheden voor mechanische toetsen."

Prestatiegericht ontwerp
Elk aspect van de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red is nauwkeurig ontworpen. Van eenvoudige details, zoals de matte structuur die vingerafdrukken maskeert en een duurzaam gevlochten kabel tot de meest complexe aspecten, waaronder geavanceerde, heldere, witte LED-verlichting.

Cherry MX-toetsen
De Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red beschikken over Cherry MX-mechanische toetsen, wat een standaardonderdeel is van mechanische toetsenborden. Cherry MX-toetsen zijn getest op vijftig miljoen toetsaanslagen en reageren nauwkeurig voor een betrouwbare game-ervaring. De low-noise Cherry MX Brown-toetsen geven tijdens het typen een lichte weerstand als feedback. Daarentegen beschikken de low-noise Cherry MX Red-toetsen over een gelijkmatige druk voor snelle bediening.

Aanpasbare LED-achtergrondverlichting
Met behulp van de Logitech Gaming Software (LGS) kan de helderheid van elke toets worden aangepast en afgestemd op de persoonlijke stijl, het systeem of de omgeving van de gamer. Zet de verlichting in slaapstand wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van het systeem. Daarnaast kunnen lichtpatronen en -effecten van verschillende Logitech G-producten op elkaar worden afgestemd, zodat alle apparaten hetzelfde lichtpatroon weergeven, waaronder ‘breathing’ of ‘light wave’.

Eenvoudig toegankelijke mediaknoppen
De Logitech G610 Orion Brown en Logitech G610 Orion Red beschikken over vaste mediaknoppen waarmee muziek en video's direct afgespeeld, gepauzeerd en/of gedempt kunnen worden. Hierdoor kan achtergrondmuziek eenvoudig worden beheerd zonder de game te verlaten. Gebruik de roller om het volume aan te passen of een nummer over te slaan zonder ook maar één druk op de knop.

Volledig aanpasbaar
De LGS geeft volledige controle over de Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red. Pas je favoriete game aan met zelf ingestelde button macro’s op de F1- t/m F12-toetsen. Beheer de verlichting op individuele toetsen en bepaal welke toetsen wel of niet gebruikt mogen worden wanneer je de Game Mode inschakelt.

Prijs en beschikbaarheid
De Logitech G610 Orion Brown en de Logitech G610 Orion Red zijn naar verwachting vanaf begin april 2016 in Nederland beschikbaar voor een adviesprijs van 139,- euro. Voor meer informatie, ga naar gaming.logitech.com of onze blog.

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 6 jaar en 171 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks