www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Dynamics Software kondigt oplossing aan voor de nieuwste release van Microsoft Dynamics AX

Dynamics Software, een vooraanstaande leverancier van oplossingen gebaseerd op Microsoft Dynamics AX, heeft vandaag aangekondigd dat zij Dynamics Service zullen gaan aanbieden voor de nieuwste release van Dynamics AX.

Veenendaal, 11 maart 2016 – De nieuwe oplossing profiteert van het innovatieve vermogen van Dynamics AX, het belangrijkste ERP-product van het bedrijf dat ontworpen is door en voor de Microsoft Azure cloud, die afgelopen week wereldwijd beschikbaar is gesteld.

Dynamics Service, nu beschikbaar op de Azure Marketplace, helpt klanten door hen te ondersteunen bij hun dagelijkse serviceprocessen, waardoor het first time right-percentage en personeelsproductiviteit vergroot wordt. Dynamics Service is een bewezen oplossing die resultaten levert voor honderden klanten wereldwijd, en drijft excellente service aan met verbeterde operationele efficiëntie, uitzonderlijke field service, het bereiken van verhoogde omzet, aanzienlijke kostenbeperking en meer, wat resulteert in meer klanttevredenheid.

“Wij zijn trots dat we één van de eerste Microsoft partners wereldwijd zijn die een beschikbare oplossing heeft voor de nieuwste Microsoft Dynamics AX release, één die ook beschikbaar is op de Azure Marketplace,” zegt Eric Veldkamp, Partner and Executive Director Sales & Marketing bij Dynamics Software. “Met deze volgende Microsoft Dynamics AX generatie zijn wij in staat om de time to value verder te reduceren en de productiviteit voor onze klanten te versnellen, wat zorgt voor de levering van effectieve oplossingen die een verschil maken voor onze klanten, en op hun beurt weer voor hun klanten. Een nieuwe wereld van klantenservice en tevredenheid, mogelijk gemaakt door Microsoft Dynamics AX en Dynamics Service!”

Deze nieuwste release van Microsoft Dynamics AX gaat verder dan de traditionele ERP, om klanten de modernste cloudoplossing tot nu toe te bieden. Het is ontworpen om mensen te helpen slimmere beslissingen te nemen door middel van een intelligente gebruikersinterface, en om bedrijfsprocessen sneller te transformeren met bewezen methodologieën en toepassingen, en stelt organisaties in staat om praktisch overal en altijd zaken te doen – met de keuze en flexibiliteit van de cloud.

“Microsoft Dynamics AX is open voor zaken en biedt softwareaanbieders een fantastisch platform voor het ontwerpen van moderne bedrijfsoplossingen”, zegt Jeff Edwards, Director, Partner Strategy bij Microsoft Dynamics. “Dynamics Software is een goed voorbeeld van hoe onze partner community van toegevoegde waarde is voor het bieden van oplossingen die op maat gemaakt zijn voor verschillende functies en branches; oplossingen die zich richten op de specifieke behoeften van onze klanten.”

Dynamics Software Announces Solution for Newest Release of Microsoft Dynamics AX

Dynamics Software, a leading provider of solutions based on Microsoft Dynamics AX, announced today that it will offer Dynamics Service for the newest release of Dynamics AX.

Veenendaal, Netherlands, March 11, 2016 - The new solution takes advantage of the innovative capabilities in Dynamics AX, the company’s flagship ERP product built on and for Microsoft Azure cloud which became globally available this week.

Now available on the Azure Marketplace Dynamics Service helps customers by supporting their daily service processes, thereby increasing first time right percentage and work force productivity. A proven solution delivering results for hundreds of customers worldwide, Dynamics Service drives service excellence with improved operational efficiency, exceptional field service, increased revenue creation, significant cost containment and more resulting in higher levels of customer satisfaction.

“We are proud to be one of the first Microsoft partners worldwide to have our solution available on the newest Microsoft Dynamics AX release and available on the Azure marketplace,” said Eric Veldkamp, Partner and Executive Director Sales & Marketing at Dynamics Software. “With this next generation of Microsoft Dynamics AX, we are able to further reduce time to value and accelerate productivity for our customers delivering effective solutions that make a difference to our customers and in turn their customers. A new world of customer service and satisfaction powered by Microsoft Dynamics AX and Dynamics Service!”

This latest release of Microsoft Dynamics AX moves beyond traditional enterprise resource planning to give customers the most modern connected cloud solution to date. It is designed to help people make smarter decisions quickly with an intelligent user interface, transform business processes faster with proven methodologies and practices, and enables organizations to do business virtually anywhere, anytime with the choice and flexibility of the cloud.

“Microsoft Dynamics AX is open for business and provides software vendors with a fantastic platform for building modern business solutions,” said Jeff Edwards, Director, Partner Strategy, Microsoft Dynamics. “Dynamics Software is a great example of how our partner community adds value by offering solutions tailored for roles and industries that address the specific business needs for our customers.”
Laatste van Dynamics Software
Dynamics Software to become part of new HSO Innovation, combined innovation power by industry drives additional value

Dynamics Software Advanced Field Service available on Microsoft AppSource

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl