www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2475 volgers blijven op de hoogte!

OFFICEONE VOIP GECERTIFICEERD VOOR GIGASET PRO

Nistelrode – Het OfficeOne VoIP telefonieplatform van XRC services is volledig Gigaset Pro gecertificeerd. Hierdoor kunnen resellers en eindgebruikers wereldwijd gebruik maken van de totale Gigaset Pro-reeks op het unieke OfficeOne VoIP-platform. Ook zijn alle toestellen geprovisioned, waardoor IP-telefonie echt “plug and play” wordt.

OfficeOne VoIP is het meest intelligente en gebruiksvriendelijke hosted telefonieplatform dat momenteel in de markt aanwezig is. De certificering voor Gigaset Pro biedt resellers en eindklanten nu nog meer gebruikersgemak. De high-end OfficeOne VoIP-omgeving biedt volledige integratie met het hele scala Gigaset Pro-telefoontoestellen. Van basis IP-bureautoestellen tot flexibel in te zetten handige  IP-DECT-oplossingen.  De certificering van Gigaset Pro levert een bijdrage aan de totaaloplossing waarin alles naadloos wordt geïntegreerd in één platform.

De certificering voor Gigaset Pro betekent voor resellers en eindgebruikers dat zij eenvoudig aangesloten kunnen worden met een Gigaset Pro-device op de hosted PBX van het OfficeOne VoIP-platform. Daarnaast blijven zij profiteren van alle andere aspecten van OfficeOne VoIP: op een eenvoudige wijze met slechts een paar muisklikken bedrijven aanmaken, belgroepen aanmaken, wachtrijen en tijden instellen, een routering aanpassen of doorschakelingen opzetten. Kortom een complete telefonieomgeving tegen maandelijks lage prijzen zonder eenmalige investeringen.

Dave Spijker, CEO XRC services Group: “We zien dat onze high-end telefonieoplossing nogal wat los maakt in de telefoniemarkt. Vooral het gebruikersgemak en de hoge kwaliteit van de oplossing die OfficeOne VoIP standaard tegen zeer betaalbare prijzen met zich meebrengt is uniek te noemen. Daarnaast de veilige manier van bellen maakt het dat we ook dit jaar weer flink zullen groeien met telefonie. Veel buitenlandse klanten komen nu onze kant op omdat we onze oplossing ook daar eenvoudig kunnen uitrollen. De meeste VoIPoplossingen zijn gebonden aan de landsgrenzen en dat is nu juist waar wij graag overheen gaan in deze tijden van grenscontroles. Daarnaast is de unieke integratie met mobiele telefonie een oplossing die het komende jaar de markt wel zal doen verbazen”.

Kortom: met de certificering van Gigaset Pro als partner heeft OfficeOne VoIP een enorm concurrentievoordeel in de markt van hosted telefonie-oplossingen ingenomen.

Voor meer informatie:
XRC services