Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 168 dagen geleden)
PR: LVTPR

Toshiba Canvio Premium: bestanden opslaan met stijl

De perfecte combinatie van stijl en veelzijdigheid

Neuss/Duitsland, 10 maart 2016 – Toshiba Europe GmbH (TEG), Storage Peripherals Division kondigt vandaag de lancering aan van de Canvio Premium, een draagbare harddrive voor de eenvoudige en veilige opslag van al uw bestanden. Met zijn diamantgeslepen randen en stijlvolle aluminium uitvoering past de strakke Canvio Premium naadloos bij notebooks in het hoogste segment. Deze verfijnde externe harde schijf, uitgevoerd met een USB type-CTM-adapter en verkrijgbaar in zilver en donkergrijs metallic, is perfect voor de moderne lifestyle-georiënteerde consument die een superieur opslagsysteem zoekt.

Met een opslagcapaciteit tot 3 TB[1] is de Canvio Premium ideaal voor de moderne gebruiker die een opslagmedium zoekt voor zijn omvangrijke digitale film-, muziek- of fotobibliotheek. Het apparaat is praktische én krachtig: het handige zakformaat en het opbergetui maken hem makkelijk mee te nemen, terwijl de USB 3.0-poort garant staat voor eenvoudige en supersnelle bestandsoverdracht, thuis, op het werk én onderweg.

Met de bijgeleverde remote access software hoeft u de Canvio Premium niet eens mee te nemen om toegang te krijgen tot uw data. U kunt de Canvio Premium thuislaten, aangesloten op uw pc, en vervolgens op iedere computer, smartphone of tablet alle bestanden, foto’s, muziek en films openen[2]. En als dat nog niet genoeg is: de schijf wordt geleverd met 10 GB gratis cloudopslag voor directe toegang tot uw belangrijkste bestanden, waardoor u overal en altijd alles bij de hand heeft.

Dankzij de wachtwoordbeveiliging hoeft u er niet bang voor te zijn dat ongeautoriseerde gebruikers bij uw gegevens kunnen komen. De meegeleverde back-upsoftware zorgt er bovendien voor dat uw data automatisch worden veiliggesteld, zodat u nooit meer vergeet om een goede back-up te maken.

De Canvio Premium is er ook als Canvio Premium for Mac, HFS+-geformatteerd, zodat u hem direct met uw Mac-apparaten kunt gebruiken zonder de noodzaak hem eerst te formatteren. Beide uitvoeringen zijn verkrijgbaar in donkergrijs metallic en zilver metallic, met opslagcapaciteiten van 1 TB, 2 TB en 3 TB. De Canvio Premium is vanaf half april leverbaar, met een adviesprijs vanaf €89,99. Van 14 tot 18 maart zal de nieuwe Premium-HDD, samen met de rest van het opslagprogramma van Toshiba, worden gepresenteerd op CeBIT 2016, stand H52 in hal 14.

(1) Eén gigabyte (1GB) betekent 109 = 1.000.000.000 bytes en één terabyte (1TB) betekent 1012 = 1.000.000.000.000 waarbij machten van 10 worden gebruikt. Een computerbesturingssysteem vermeldt de opslagcapaciteit echter met gebruik van machten van 2, wat leidt tot de volgende definitie van 1GB= 230 = 1.073.741.824 bytes en 1TB = 240 = 1.099.511.627.776 bytes, wat een lagere opslagcapaciteit oplevert. De beschikbare opslagcapaciteit (inclusief voorbeelden van verschillende mediabestanden) varieert afhankelijk van de bestandsgrootte, formaat, instellingen, software en besturingssysteem en andere factoren.

(2) Canvio Premium of Canvio Premium for Mac moet verbonden zijn aan een PC met internetverbinding. PC moet aan of in stand-by modus zitten.

Over Toshiba's Storage Peripherals Division
Toshiba Europe GmbH Storage Peripherals Division, gevestigd in Neuss, Duitsland, brengt HDD- en SSD-opslagoplossingen gericht op consumenten en retailers in Europa. Het huidige productassortiment loopt uiteen van externe en interne harde schijven tot SSD's en oplossingen voor netwerkopslag.

Toshiba beschikt over ruim 40 jaar ervaring met de ontwikkeling en productie van harde schijven die door elke vooraanstaande fabrikant van notebooks worden gebruikt. Meer informatie over hoe Toshiba deze technologie toepast in eigen producten, is te vinden op http://www.toshiba.nl/hard-drives/

Over Toshiba
Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven.

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 590 bedrijven en 200.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,5 biljoen yen (63 miljard US dollar).

Meer informatie over Toshiba is te vinden op: www.toshiba.co.jp/index.htm

Toshiba Europe GmbH, gevestigd in Neuss, Duitsland, is een dochteronderneming van Toshiba Corporation, Tokio.

Storage Peripherals Division
Toshiba Europe GmbH
Julia Lepping
www.toshiba.eu/storage

The Communication Force

Nanda Bechtholt
nandab@communicationforce.com
Laatste van Toshiba
Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Toshiba en IGEL sluiten partnership voor mobiele thin client oplossing

Toshiba presenteert 2019 voorspellingen in digitale werkomgeving
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 6 jaar en 168 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting