Iron Mountain koopt met Archyvu Sistemos de marktleider in de Baltische staten

Overname is onderdeel van de strategie om positie te kopen in de opkomende economieën

Boston (VS) - 10 maart 2016 - Iron Mountain, de wereldwijde informatiemanager, kondigt vandaag de overname aan van het Litouwse documentenopslag- en archiveringsbedrijf Archyvu Sistemos, voor een aanzienlijk uitbreiding van haar aanwezigheid in de Baltische staten. Met de overname voegt Iron Mountain meer dan 400 klanten in Litouwen, Estland en Letland aan zijn klantenlijst toe, en neemt het de verantwoordelijkheid op zich voor het beheer van onder meer 20.000 kubieke meter aan papieren documenten. De overname geeft Iron Mountain een goede positie in deze nieuwe markten en maakt het mogelijk zijn internationale aanbod uit te breiden.

Hier vindt u het originele bericht.

Over Iron Mountain
Iron Mountain is beursgenoteerd aan de New York Stock Exchange (als IRM) en is de grootste informatiemanager ter wereld. Met 67 miljoen vierkante meter onroerend goed in meer dan 1.000 vestigingen in 36 landen, kan Iron Mountain klanten wereldwijd bedienen. Iron Mountain´s oplossingen zorgen dat klanten hun informatie veilig kunnen bewaren en beter kunnen benutten ongeacht de verschijningsvorm, bedrijfslocatie of bewaartijd van die informatie en documenten en zorgt voor een optimale bedrijfsvoering. Meer informatie biedt IronMountain.nl.