www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!

HR2day ondersteunt ontwikkeling en innovatie bij Luzac

De Kwakel, 10 maart 2016 - Onderwijsinstelling Luzac heeft de geïntegreerde HR- en salarisoplossing HR2day in gebruik genomen. In het kader van een veranderprogramma voor HR wil Luzac managers en medewerkers meer betrekken bij de organisatie, ze meer inzicht geven in hun HR-dossier en daarbij de papierstroom beperken. Luzac heeft 20 vestigingen, dus is een geïntegreerd cloud-systeem essentieel. Dankzij de innovatieve cloudoplossing HR2day zet de organisatie nu een grote stap voorwaarts in de verdere professionalisering van de HR-functie.

Cloud is de oplossing
Bart Stomphorst, Algemeen directeur van Luzac zegt: “Ons huidige HR-systeem was verouderd. We hadden nog veel informatie in losse applicaties en we merkten dat we met 600 medewerkers op 20 locaties veel behoefte hadden aan één, geïntegreerd online softwarepakket voor alle relevante HR-processen en onze salarisverwerking. Daarnaast wilden we managers en medewerkers meer regie geven over hun HR-zaken. In een moderne organisatie moet elke medewerker of manager op ieder moment en vanaf iedere locatie zelf zijn medewerker gegevens kunnen inzien, een loonstrook kunnen raadplegen of andere HR-transacties in gang kunnen zetten. Een applicatie in de cloud is dan gewoon een noodzaak.”

Na een uitgebreid selectieproces is HR2day gekozen als oplossing die het best past bij de wensen, eisen en scope van Luzac. Bart Stomphorst licht toe: “We eisten een overal toegankelijke oplossing  waarmee we al onze HR-processen kunnen digitaliseren, waardoor zowel het hele HR-dossier, de loonstrook en alle HR-transacties met behulp van workflows worden ondersteund. HR2day kwam als beste uit ons onderzoek omdat HR2day alle HR-functies in één geïntegreerd systeem biedt en puur cloud is. Bovendien heeft HR2day veel ervaring in het onderwijs.”

“Iedereen moet straks goed kunnen werken met het nieuwe systeem. Daarom hebben we gekozen voor een gefaseerde uitrol. Eerst introduceren we de Manager Self Service functionaliteit bij de groep conrectoren, rectoren en stafafdelingen. De eerste reacties zijn erg positief. Daarna gaan ook de medewerkers kennis maken met HR2day. We beginnen met de toegang tot het eigen HR-dossier en enkele basisprocessen. Daarna stellen we onder andere ook declareren en verlof aanvragen beschikbaar.”

“We zijn blij dat we door HR2day onze moderne werkwijze van ontwikkeling en innovatie kunnen ondersteunen en we vooruit kunnen om onze ambities voor de toekomst verder waar te maken.“  aldus Bart Stomphorst.

Belangrijke toevoeging aan ons onderwijsportfolio
“Wij zijn verheugd dat ook een gerenommeerde onderwijs organisatie als Luzac voor ons kiest.” aldus Andy Verstelle, directeur van HR2day. “Vanaf onze start ruim vijf jaar geleden is de sector onderwijs een van onze focusgebieden. Ongeveer honderd onderwijsinstellingen in Primair, Voortgezet en het Middelbaar en Hoger Beroepsonderwijs werken al met HR2day. Wij zijn trots dat ook een particuliere onderwijsinstelling als Luzac voor ons kiest. Dat bevestigt onze leidende positie in het onderwijs segment.”

Over Luzac

Luzac biedt op 20 vestigingen in Nederland particulier onderwijs aan op mavo-, havo- en vwo-niveau, van brugklas tot en met het erkend diploma. Naast Luzac Lyceum biedt Luzac College een versnelde examenopleiding van twee jaar in één. Luzac heeft een beproefde aanpak waarbij intensieve aandacht en veel begeleiding van de leerling centraal staan. Luzac staat echter ook voor ontwikkeling en innovatie. De kwaliteit van het onderwijs vertaalt zich in uitstekende beoordelingen van leerlingen en ouders, alsmede van de inspectie voor het onderwijs.

Over HR2day
HR2day is een geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel.

Voor meer informatie over HR2day http://www.hr2day.com.
Eerder van HR2day
20 sep 2018 Aeon Plaza Hotels kiest voor HR2day

13 sep 2018 HR2day goes Hospitality

8 mrt 2018 HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017/’18
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com