Acquia introduceert Acquia Academy: gratis on-demand Drupal 8-trainingen

Breed opengestelde, online trainingen voor Drupal en Acquia-platformproducten

Amsterdam, 7 maart 2016Acquia, het bedrijf voor digitale ervaringen, introduceert Acquia Academy: een uitgebreid aanbod online cursussen voor Drupal en producten van Acquia, die voor iedereen kosteloos beschikbaar zijn.

Een voorbeeld van de trainingen in de Acquia Academy zijn de nieuwe Drupal 8-cursussen. Deze zijn door het Learning Services-team van Acquia ontwikkeld om digital marketeers en developers te helpen zich voor te bereiden op de overstap naar de nieuwste versie van de meest gebruikte open source-bedrijfssoftware voor digitale ervaringen. Drupal 8 werd iets meer dan twee maanden geleden geïntroduceerd. De software bevat honderden nieuwe mogelijkheden die organisaties de snelheid, beveiliging en flexibiliteit bieden, die zij nodig hebben voor innovatie en goede bedrijfsresultaten.

“Dat we Drupal 8-trainingen nu voor iedereen beschikbaar stellen, is onderdeel van Acquia’s streven om de adoptie van Drupal 8 te versnellen. Deze cursussen helpen managers en admins hun leercurve te verkorten en snel productief te zijn met Drupal 8”, zegt Preston Bradford, Chief Operating Officer van Acquia. “De trainingen zijn zo ontworpen dat professionals ze in hun eigen tempo kunnen volgen, en bieden bewezen inzichten en best practices uit de branche, afkomstig van de Professional Services- en productteams van Acquia en partnerbureaus.”

Er zijn ook cursussen beschikbaar voor Drupal 7 en voor Acquia-platformproducten die organisaties helpen zich voor te bereiden op hun toekomstige digitale initiatieven. Het complete onlineaanbod van de Acquia Academy omvat cursussen die in eigen tempo te volgen zijn – onder meer:
  • Site Building Basics,
  • Designing Structured Content Collection,
  • Content Display and Organization,
  • Module Configuration.
In de komende weken volgen cursussen over de beveiliging, workflow en performance van Drupal. Daarnaast zijn er trainingen over essentiële producten binnen het Acquia-platform, waaronder Acquia Cloud, Acquia Lift, Acquia Cloud Site Factory en Acquia Cloud Edge. Gedurende dit jaar voegt Acquia meer cursussen voor gevorderden toe aan de publiek toegankelijke catalogus.

De Acquia Academy-trainingen zijn de nieuwste toevoeging aan de Learning Services-programma’s van Acquia. Het gehele jaar worden live, door trainers geleide cursussen aangeboden, online en op verschillende locaties. Op maat gemaakte sessies zijn ook in te plannen via Acquia. Daarnaast zijn hybride flipped-classroom-trainingen mogelijk. Die bestaan uit onlineleren gevolgd door oefeningen die ondersteund worden door  live-instructie. Ook is Acquia Certification-examinering  beschikbaar voor professionals die hun beheersing van, en ervaring met Drupal en Acquia willen valideren.

Ervaar de Acquia Academy zelf op training.acquia.com/free-training. Of ga naar training.acquia.com en lees meer over alle trainingen die via Acquia beschikbaar zijn.

Over Acquia
Acquia is het bedrijf voor digital experiences. Meer dan vierduizend organisaties, waaronder Warner Music Group, Intuit, Pinterest en Bosch, transformeren hun digitale eigendommen met Acquia’s open cloud platform. Wereldwijd vertrouwen tweeduizend bedrijven, regeringsinstanties en ngo’s op Acquia om nieuwe inkomsten te creëren, kosten te verlagen en beter in contact te komen met hun doelgroepen door middel van content, community’s, commerce en context. Drupal-oprichter Dries Buytaert is medeoprichter en CTO van Acquia. Voor meer informatie: www.acquia.com.

Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel