www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

BOAL Systems geeft de toekomst vorm met nieuwe ERP Software

Apeldoorn, 3 maart 2016 - Thinkwise realiseert samen met BOAL Systems nieuwe ERP Software. Het vernieuwde BOAL Informatie Systeem (BIS) automatiseert alle interne bedrijfsprocessen, van opdracht tot uitlevering en facturatie. Door het uitbesteden van de software-realisatie aan Thinkwise kan BOAL Systems zich concentreren op haar kerntaken. Het vernieuwde ERP Systeem wordt naar verwachting medio mei in gebruik genomen.

Complex artikelbeheer eenvoudig in BIS
BOAL Systems levert kwalitatieve aluminium tuinbouwsystemen op maat. Haar klanten bouwen deze wereldwijd op locatie tot een volledige kas, klaar voor het telen van groente, planten of bloemen. De aluminium profielen die voor deze kas benodigd zijn, worden door BOAL Systems op maat vormgegeven, gemaakt en geleverd. Deze voldoen precies aan de eisen van de eindklant. Het complexe artikelbeheer, de specifieke bewerking van de aluminiumproducten en het bundelen van het materiaal voor transport worden tot in detail verwerkt in het nieuwe BIS.

Snel inspelen op klantbehoefte
Met BIS heeft BOAL Systems op elk moment en op elk niveau snel inzicht in de lopende projecten. Specifieke zoekopdrachten zijn bijvoorbeeld de status van het project, de zendingen en productie- en opslaghoeveelheden. BOAL Systems kan met deze informatie beter en snel inspelen op vragen van de klant. De klant en haar behoefte verandert en BOAL Systems groeit eenvoudig mee. In de toekomst wil BOAL Systems meer digitale interactie met haar klanten realiseren door meer transparantie in proces en voortgang.

“BIS maakt onze organisatie effectiever en efficiënter. De doorlooptijden van orders worden korter, de klantgerichtheid neemt toe, de operationele kosten worden lager en de productkwaliteit stijgt”, aldus Freddy Vorstenbosch, Project Manager bij BOAL.

Over BOAL Systems
Met meer dan 45 jaar ervaring is BOAL Systems een betrouwbare partner voor de ontwikkeling en productie van aluminium dek- en gevelsystemen, met name voor de tuinbouwsector. Als onafhankelijke aanbieder richt het bedrijf zich primair op de ontwikkeling, innovatie en productie van kassystemen, wat resulteert in maatwerkconstructies. Deze aanpak maakt dat BOAL Systems al jarenlang marktleider is in haar segment. Maar bovenal dankt het bedrijf haar marktpositie aan de goede samenwerking met de teler, de kassenbouwbedrijven en andere partners.

Over Thinkwise
Thinkwise realiseert op een vernieuwende manier software met als resultaat snelle en flexibele bedrijfssoftware die precies doet wat uw organisatie nodig heeft. De bedrijfssoftware heeft een oneindige levensduur en is device-onafhankelijk.

EINDE PERSBERICHT

Voor de redactie: