Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Cisco introduceert hyperconverged oplossingen

Eerste end-to-end hyperconverged oplossing biedt flexibiliteit en eenvoud

Amsterdam, 3 maart 2016 - Cisco introduceert Cisco HyperFlex Systems die een nieuwe architectuurbenadering van hyperconverged infrastructuur bieden en gebouwd zijn op Cisco's UCS-platform. Cisco HyperFlex Systems vereenvoudigen de automatisering voor het netwerk, computing en storage voor een zeer breed scala aan zakelijke applicaties. Cisco HyperFlex is een verbetering van de hyperconverged oplossingen van de eerste generatie, die geremd werden door prestatie- en flexibiliteitsproblemen en door een gebrek aan operationele eenvoud. Met deze toevoeging vergroot Cisco zijn portfolio van complete softwaregedefinieerde infrastructuur - van computing met UCS, networking met ACI en SDN, tot aan HyperFlex voor storage nu.

Met hulp van Cisco HyperFlex heeft Meander Medisch Centrum de stap gezet naar een zeer flexibele en efficiënt te beheren ICT-infrastructuur.

Cisco HyperFlex Systems
Cisco HyperFlex Systems zijn gebaseerd op UCS-technologie en vertegenwoordigen de volgende generatie hyperconverged infrastructuur. De nieuwe generatie biedt een aanzienlijke technologische stap vooruit, waardoor de eerste complete end-to-end hyperconverged oplossing ontstaat. Het HyperFlex-portfolio breidt Cisco's activiteiten op het gebied van UCS en geconvergeerde infrastructuur verder uit; samen worden deze door meer dan 50.000 klanten wereldwijd gebruikt. De HyperFlex series vormen het ideale platform voor klanten die zakelijke applicaties in hun datacenters draaien en voor nevenvestigingen, waar hyperconverged infrastructuren in de volgende drie tot vier jaar naar verwachting een miljardenomzet zullen genereren.

HyperFlex-klanten kunnen het volgende tegemoet zien.
  • Plug-n-Play setup in minuten in plaats van dagen, met een flexibele en onafhankelijke schaalbaarheid van rekenkracht, netwerk- en opslagcapaciteit
  • Krachtige datamanagementdiensten zoals snelle clones en snapshots met always-on inline deduplicatie en inline compressie, waardoor de data-footprint tot 80% gereduceerd kan worden
  • Van de grond af aan ontworpen voor een 30% lagere TCO en tot 40% betere prestaties, waardoor hyperconvergentie door een breder scala aan bedrijven toegepast kan worden.
Kansen voor channel-partners
De nieuwe oplossingen bieden Cisco channel-partners een uitgebreid en end-to-end datacenterportfolio waarmee zij hun klanten beter kunnen bedienen. Cisco-partners kunnen met dit vernieuwde portfolio nieuwe omzetstromen en professionele services tegemoet zien.

Meer informatie over Cisco HyperFlex: http://www.ciscohyperflex.nl/

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op http://thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:
Cisco