www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (5 jaar en 1 dag geleden)
PR: Whizpr

EMC zet nieuwe standaard voor All Flash storage-oplossingen

Nieuwegein, 1 maart 2016 – EMC kondigt aanzienlijke verbeteringen aan in zijn all-flash storage-oplossingen. Deze zijn ontworpen voor gemixte en geconsolideerde workloads, die vragen om hoge prestaties. De twee nieuwe producten die EMC vandaag introduceert, zijn het VMAX All Flash enterprise data services-platform en de EMC DSSD D5 Rack-Scale Flash-oplossing, beiden all-flash arrays voor primaire storage.

Het flash-portfolio van EMC biedt antwoord op vrijwel alle uitdagingen van het moderne enterprise datacenter. EMC voorspelt dat in 2020 alle storage van applicaties voor dagelijks gebruik in bedrijven, zal bestaan uit flash-technologie. De traditionele disk wordt dan voornamelijk gebruikt voor bulk- en archief-storage.

Het all-flash-portfolio van EMC omvat:
  • XtremIO all-flash arrays - voor het versnellen en consolideren van gemixte block storage workloads zoals databases, analytics, virtuele machines en virtuele desktop-infrastructuren, die vragen om consistente en voorspelbare prestaties met een latency van sub-milliseconden. XtremIO is ontworpen voor de zwaarste high-end workloads en beschikt over datacompressie en de-duplicatiemogelijkheden.
  • VMAX All Flash - voor het consolideren van gemixte block en file workloads die vragen om een uptime van meer dan ‘zes negens’, rich data services, ondersteuning voor IBM-mainframe en iSeries en schaalbare storage. VMAX All Flash heeft een zeer hoge standaard voor replicatie, recovery, dataservices en quality of service. De oplossing is zo ontworpen dat een opslagcapaciteit tot wel vier petabytes (PB) mogelijk is.
  • DSSD D5 Rack-Scale Flash – een nieuwe flash storage-categorie met krachtige prestaties – voor de workloads die vragen om de hoogste prestaties en een latency van microseconden zoals realtime analyses voor Hadoop en Oracle.
  • VNX Series arrays - het voordeligste all-flash aanbod van EMC. De all-flash VNXe heeft een vanafprijs van minder dan 25.000 dollar en ondersteunt file en block workloads voor middelgrote ondernemingen en workloads op departementen.
EMC’s Converged Platforms-divisie VCE heeft een nieuw Converged Infrastructure-aanbod op basis van deze nieuwe all-flash bouwblokken.

Solid State Drives neemt het over van traditionele disk storage
EMC was in 2008 de eerste leverancier die Solid State Drives (SSD) in enterprise storage arrays gebruikte. Sindsdien ontwikkelde het bedrijf zijn solid state storage-portfolio verder door om tegemoet te komen aan de behoefte van klanten op het gebied van prestaties, betrouwbaarheid en rich data-diensten tegen een concurrerende prijs. Zowel de techniek als de markt zijn nu zo ver dat all-flash arrays gebruikt kunnen worden voor algemene enterprise data storage.

Hogere flash drive-dichtheid, een kleinere foutmarge, lagere temperaturen en minder stroomverbruik dragen tevens bij aan de omschakeling naar deze nieuwe enterprise storage arrays omdat ze minder ruimte innemen, minder energie verbruiken en minder koeling nodig hebben.

Jeremy Burton, President of Products and Marketing, EMC Corporation: “De enterprise-klanten van tegenwoordig willen een modern datacenter dat hen flexibiliteit, efficiëntie en snelheid biedt. Met ons nieuwe XtremIO-all flash-aanbod spelen we hierop in. Met de introductie van VMAX All Flash en DSSD D5 is er geen datacenter-scenario meer denkbaar dat niet kan worden opgelost. Zowel op het gebied van traditionele high-end enterprise workloads maar ook scenario’s waar mensen nu alleen nog maar van kunnen dromen.”

Over EMC
EMC Corporation is wereldwijd leider in het ondersteunen van bedrijven en service providers bij de transformatie van hun IT-activiteiten en de levering van ‘IT as a service’. Cloud computing is daarbij van fundamenteel belang. Door inzet van innovatieve producten en diensten versnelt EMC de transitie naar de cloud en helpt het IT-afdelingen met het opslaan, beheren, beveiligen en analyseren van hun meest waardevolle bezit - informatie - op een flexibele, betrouwbare en kostefficiënte manier. Meer informatie over EMC op netherlands.emc.com.

EMC
Angelique van der Kroft
E. angelique.vanderkroft(at)emc.com

Whizpr
Paul Maris / Laura Witlox
E. emc(at)whizpr.nl
Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 5 jaar en 1 dag
Dell EMC contact

Logo Dell EMC

www.dellemc.com/nl-nl
Dell EMC sociaal

Dell EMC tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys