www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

IFS WORDT HOOFDSPONSOR VAN HET FORMULE 1-TEAM SAUBER

Het Formule 1-team Sauber kondigt IFS aan als hoofdsponsor voor de FIA Formula One Championship in 2016. IFS is wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties.

Het logo van IFS wordt gebruikt op de achtervleugel, achterste platen, aan de bovenkant van de monocoque op de Sauber C35, de overalls en helmen van de chauffeurs Marcus Ericsson en Felipe Nasr en op de rest van de teamkleding. De logo’s zijn tijdens de eerste wintertest in Barcelona zichtbaar op de Sauber C34-Ferrari in de kleuren van 2016.

Monisha Kaltenborn, teambaas van het Formule 1-team Sauber:
“We zijn erg verheugd om IFS als hoofdsponsor van het Formule 1-team Sauber te verwelkomen. In deze veeleisende tijd voor Formule 1 is het enorm van belang om sterke partners aan boord te hebben. Samen met IFS hebben we een belangrijke basis voor het aankomende seizoen en voor onze toekomstige projecten. Deze samenwerking bewijst dat beide organisaties soortgelijke waarden hebben als het gaat om prestaties, high-tech en hoogwaardige standaarden. We kijken ernaar uit om samen te werken met IFS en streven naar een lang en succesvol partnership.”

Mark Boulton, Chief Marketing Officer van IFS:
“Deze nieuwe samenwerking tussen IFS en het Formule 1-team Sauber heeft een sterke basis, aangezien beide bedrijven veel waarde hechten aan innovatie en zich richten op design en de kracht van effectieve samenwerking. Deze kwaliteiten worden elke dag door onze werknemers en partners nageleefd, terwijl wij ons groeiende, wereldwijde klantenbestand blijven voorzien van de toonaangevende software en oplossingen van IFS. Daarnaast hebben onze kwaliteiten geleid tot de succesvolle introductie van IFS Applications 9. We zijn erg trots dat wij met het Formule 1-team Sauber samenwerken en verwachten een veelbelovend en spannend seizoen.”

IFS voorziet bedrijven over de hele wereld van software die hen helpt hun activiteiten te beheren en trends en kansen te identificeren, waardoor zij flexibeler zijn en beter kunnen inspelen op veranderingen. IFS heeft meer dan een miljoen gebruikers in zijn doelgroep (waaronder de automotive sector). De organisatie wordt door onafhankelijke analisten erkend als marktleider voor zijn oplossingen voor enterprise resource planning (ERP), enterprise asset management (EAM) en enterprise service mangement (ESM).

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS), opgericht in 1983, met meer dan 2.800 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com. Contactinformatie

IFS

Petra Tuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Kirsten Meij
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.