Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 83 dagen geleden)

Moneypenny lanceert app voor online delegeren

Beschikbare crowd staat klaar om taken meteen op te pakken

Moneypenny is gestart met Do-its. Met Do-its kunnen managers en ondernemers microtaken - kleine, relatief eenvoudige taken - snel laten uitvoeren door virtuele assistenten ofwel professionals die op afstand inzetbaar zijn.
Met de Do-its app zet een manager een taak uit die vervolgens een op dat moment beschikbare professional oppakt. Speciaal voor managers die slechts af en toe een klus willen delegeren, is er de Do-its prepaid kaart waar 1 Do-it staat voor 15 minuten inzet van een virtuele assistent.

Do-its: de Uber van werk
Met Do-its springt Moneypenny in op de groeiende behoefte naar instant gratification, de behoefte om direct geholpen te worden. "Dat doen we op Uber-achtige wijze: de gedelegeerde taken worden aan de crowd aangeboden die op dat moment gekwalificeerd, beschikbaar en bereid is om ze meteen uit te voeren", aldus Marianne Sturman, directeur Moneypenny.

Afvinken van takenlijsten
"Elke manager of ondernemer heeft wel van die to do's die telkens weer naar de volgende dag doorschuiven. Veelal geen grootse werkzaamheden of waarvoor heel specifieke kennis of expertise is vereist, maar taken waarvoor simpelweg de tijd of zin ontbreekt. En die tegelijkertijd wél lucht geven als ze zijn afgevinkt," aldus Marianne Sturman. Typische Do-its zijn o.a. internet research, het updaten van een website, een spreadsheet maken, het vastleggen van een vergaderlocatie, een geluidsbestand transcriberen en een tekst corrigeren.

Virtuele assistent vervangt de secretaresse op kantoor
De inzetbaarheid van de virtuele assistent sluit aan bij de wensen en behoeftes van veel van de huidige managers en ondernemers, zowel als het gaat om Do-its als om structurele werkzaamheden. In tegenstelling tot de traditionele secretaresse is de virtuele assistent namelijk gewend ook buiten de reguliere kantoortijden te werken. Ideaal voor managers en ondernemers die overdag afspraken en vergaderingen hebben.

Over Moneypenny
Moneypenny introduceerde in 2000, als eerst in Nederland, het concept van de virtuele assistent - de secretaresse op afstand. Het bedrijf is opgericht met de visie dat door de komst van internet veel 'kantoorwerk' plaats- en tijdonafhankelijk uitgevoerd kan worden. Dit met als groot voordeel dat aanzienlijk meer arbeidspotentieel inzetbaar is. Met alle ICT-hulpmiddelen kan tegenwoordig zelfs 80-90 procent van al het werk waarvoor mensen nu nog naar kantoren reizen elders worden gedaan. Ondanks de komst van steeds weer nieuwe technieken, zoals smartphones die administratieve taken uitvoeren, is Moneypenny van mening dat de komende decennia mankracht nodig blijft voor het uitvoeren van dergelijke taken. www.moneypenny.nl
Laatste van Moneypenny
Moneypenny lanceert app voor online delegeren
Verstreken tijd: 5 jaar en 83 dagen
Moneypenny contact

Logo Moneypenny

info@moneypenny.nl
  moneypenny.nl
Moneypenny sociaal

Moneypenny tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack