Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (5 jaar en 124 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Integrated Fire & Security heeft Hans J.M. Oomes officieel aangesteld als Commercial Director Benelux. In deze rol is hij binnen het managementteam verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de leidende positie van Tyco Integrated Fire & Security op het gebied van brand- en elektronische beveiligingssystemen in de Benelux-markt.

Oomes (53) heeft ruim 25 jaar ervaring in business development, marketing en sales en deed deze ervaring onder andere op in de IT- en telecomindustrie. Voordat hij de overstap maakte naar Tyco Integrated Fire & Security, was Oomes werkzaam als Director Sales- & Accountmanagement en Marketing bij Sitel Nederland. Daarvoor deed hij ervaring op in verschillende commerciële rollen bij onder andere KPN Telecom en Siemens. Het optimaliseren van de business development-activiteiten en het leidinggeven aan de sales- en accountmanagement-teams vielen in deze rol onder andere onder zijn verantwoordelijkheden.

Hans Oomes, Commercial Director Benelux bij Tyco Integrated Fire & Security: “Tyco heeft een sterke positie op de markt van brand- en elektronische beveiliging in de Benelux en investeert stevig in de ontwikkeling van innovatieve manieren om bedrijven te verbeteren en mensen in hun leef- en werkomgeving te beschermen. Ik kijk ernaar uit deze positie vanuit mijn nieuwe functie sterker te maken en uit te breiden.”

John Flanderhijn, Director Business Development bij Tyco Integrated Fire & Security Continental Europe: “We zijn erg verheugd met de toevoeging van Hans aan het managementteam van de Benelux. Met zijn jarenlange, relevante ervaring in sales en marketing zijn we ervan overtuigd dat hij een waardevolle toevoeging zal leveren aan onze organisatie. Dankzij zijn leidinggevende kwaliteiten zullen onze sales- en accountmanagement-teams bovendien nog beter in staat zijn bedrijven ondersteuning te bieden bij de bescherming van hun organisaties en medewerkers.”

Multimedia: to download: click right mouse button and 'save image as’

Over Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security, onderdeel van Tyco, ontwerpt, implementeert en onderhoudt brand- en elektronische beveiligingssystemen voor klanten in zakelijke en overheidssectoren. Het portfolio van Tyco Integrated Fire & Security bestaat uit inbraakalarmen, video surveillance, toegangscontrole, elektronische artikelbeveiliging, radiofrequente identificatie, branddetectie, geïntegreerde oplossingen en monitoring. De oplossingen van Tyco Integrated Fire & Security worden gebruikt om diefstal te voorkomen en mensen, goederen en eigendommen te beschermen.

Kijk voor meer informatie op de website www.tyco.nl of volg Tyco Integrated Fire & Security op Twitter via @TycoBNL.
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 5 jaar en 124 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Nextmoves
Logo Onguard
Logo Red Hat, Inc.